Ota sitten johdot myös bägiltä irti ja tee johtosilmukka, ettei mitatessa laukea tyyny IMHO. Mikäli paremmin tietäisin, ehdottaisin kokeilla noita A-pilarin verhoja ristiin bagiyksiköllä -> seuraako vika? Muista irroittaa akun kenkä ainakin sopivissa väleissä
Jeps! Täytyy kokeilla tuota vaihtoa niin sais tietoon missä se vika oikeen on
Kun tässä puhetta airbagin valoista, niin sattumalta ekakerran tänään itselläkin 523i:ssä sytyttää turvatyynyn valoa
Kaupan pihalla auto käyntiin -> turvatyynyn valo sammuu auton käynnistyttyä (kuten kuuluukin), mutta muutaman sekunnin päästä valo syttyy uudestaa ja taas sammuu 10-20 sekunnin päästä liikkeelle lähdettäessä. Teki saman tänään pari kertaa, aikaisemmin ei ole mitään vikavaloja näkynyt. Mistä tässä on kysymys?
Kun tässä puhetta airbagin valoista, niin sattumalta ekakerran tänään itselläkin 523i:ssä sytyttää turvatyynyn valoa
Kaupan pihalla auto käyntiin -> turvatyynyn valo sammuu auton käynnistyttyä (kuten kuuluukin), mutta muutaman sekunnin päästä valo syttyy uudestaa ja taas sammuu 10-20 sekunnin päästä liikkeelle lähdettäessä. Teki saman tänään pari kertaa, aikaisemmin ei ole mitään vikavaloja näkynyt. Mistä tässä on kysymys?
Piuhaan kiinni, ei tarvitse arvailla.
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Mitenkä nämä E39:n OBD-kytkennät nyt menee?
Bemuni on vuosimallia 1999, muistaakseni keväällä kasattu, ja siitä löytyy OBD-pistoke kuskin jalkatilasta. Moottoritilassa on myös se BMW:n oma pyöreä liitin. Kumpi niistä toimii, vai molemmat?
Toimiiko tuollainen halpa OBD-USB koodinlukija E39:n OBD liitännästä? Sillä ainakin pitäisi pystyä lukemaan vikakoodit, entä nollaamaan? Tällä ei varmaan ainakaan pysty auton asetuksia muuttamaan, vaan siihen tarvitaan jokin toisenlainen (kallis?) kaapeli ja softa.
Mitenkä nämä E39:n OBD-kytkennät nyt menee?
Bemuni on vuosimallia 1999, muistaakseni keväällä kasattu, ja siitä löytyy OBD-pistoke kuskin jalkatilasta. Moottoritilassa on myös se BMW:n oma pyöreä liitin. Kumpi niistä toimii, vai molemmat?
Toimiiko tuollainen halpa OBD-USB koodinlukija E39:n OBD liitännästä? Sillä ainakin pitäisi pystyä lukemaan vikakoodit, entä nollaamaan? Tällä ei varmaan ainakaan pysty auton asetuksia muuttamaan, vaan siihen tarvitaan jokin toisenlainen (kallis?) kaapeli ja softa.
en kyllä noihin rimpuloihin koskisi kun toimiviakin softia on ja "pitäis pystyä" muuttuu muotoon pystyy. eikä hintakaan juuri poikkea tuosta. (taikasana inpa)
Mitenkä nämä E39:n OBD-kytkennät nyt menee?
Bemuni on vuosimallia 1999, muistaakseni keväällä kasattu, ja siitä löytyy OBD-pistoke kuskin jalkatilasta. Moottoritilassa on myös se BMW:n oma pyöreä liitin. Kumpi niistä toimii, vai molemmat?
Toimiiko tuollainen halpa OBD-USB koodinlukija E39:n OBD liitännästä? Sillä ainakin pitäisi pystyä lukemaan vikakoodit, entä nollaamaan? Tällä ei varmaan ainakaan pysty auton asetuksia muuttamaan, vaan siihen tarvitaan jokin toisenlainen (kallis?) kaapeli ja softa.
Onko Kellään kokemuksia millaisia ovat nuo suomessa valmistetut Feloxin vetokoukut ja minkä hintaisia nuihin on sähkösarjat?
Näyttäs kumminkin pelkkä irroitettava koukku olevan suht edullinen kun saapi jo pelkällä kirjautumisella 25% alennusta...
E70 X5 LCI
- P-Sawo Connection -
-Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa- -vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex:E91 318d
Ex: E61 525d toukka Ex: E46 330d sedan Ex: E46 328 Coupe Ex: E39 530d Sedan Ex: E39 525i Sedan Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Onko Kellään kokemuksia millaisia ovat nuo suomessa valmistetut Feloxin vetokoukut ja minkä hintaisia nuihin on sähkösarjat?
Näyttäs kumminkin pelkkä irroitettava koukku olevan suht edullinen kun saapi jo pelkällä kirjautumisella 25% alennusta...
Mitäs ne maksaa? Ebaystä Westfalia irroitettava johtosarja+rahti n.360€.
elikkäs mitenkäs saisin itse säädettyä kyseisestä autosta takapään alemmas.. autossa ilmajousitus.. eteen laitoin M5:sen d2:en säädettävät etutolpat.. mutta takapäätä tarttis saada vielä madallettua... enkä viittis mitenkään viedä merkkiliikkeeseen tiputettavaksi
E39 523i -98.
Airbagin valo ei syty kun laittaa virrat päälle.
Voiko vika olla palaneessa polttimossa? Vai onko ne LED-valoja?
Näyttää vaan siltä että ei saa vaihdettua polttimoa.
Onko valo joskus omistusaikana toiminut normaalisti? Ettei tässäkin nyt olisi peitelty vikaa rikkomalla tai peittämällä kyseinen valo. Polttimo on pintaliitos-LED, rikkoutuminen erittäin epätodennäköistä. Kaikki mittariston jännitesyötön sulakkeet kannattaa tarkistaa. Kyseinen LED saa jännitteen mittaristolta ja maadoitus airbag-modulilta.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment