Originally posted by peto2
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mulla sytty eilen luistoneston/DSC:n valo, joka tosin sammui seuravassa käynnistyksessä ja ei ole tänään syttynyt. ABS-valot eivät syttyneet missään vaiheessa. Varmaan jossain vaiheessa täytyy vikakoodit lukea, mutta vika ei varmaan ainakaan ABS-antureissa ole. Ehkä boxivian ensioire vai osaako joku heittää lonkalta jonkun muun mahdollisen syyn tuolle?BMW e61 525dA 2006
ex BMW e39 530dT 2000
ex Volvo V70 2.4T AWD :think
ex BMW e39 540iA sedan 1999
ex BMW e28 520i Bavaria 1987
ex BMW e46 316i sedan 2000
Comment
-
Originally posted by Mad_Mike View PostEteen pitäs uusia jarrulevyt ja palat. Onko kokemuksia noista ATE:n uritetuista/zimmermanin rei-itetyistä levystä VS normi jäähdytettyihin levyihin?
Autohan on 530ia ja arkikäytössä.
E: JA pölyttääkö nuo rei-itetyt levyt zimmermanin paloilla paljon enemmän mitä orkkikset?
Noi pelas ainakin hyvin normikäytössä. En tiedä sitten mitä lisäarvoa niistä reikäisistä saa?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Sopiiko bolt-on ja tuleeko kauhea vessa jos on takana normi puskin?
Comment
-
http://www.mtt-trading.fi/cat/product_details.php?p=288 No tämä ainakin bolt on menetelmällä meni aikoinaan ja tuo sisältää postikulut. Sopiihan se siihen. Kai nuita "m-sportteja" on nettiauto turvoksissa mistä katsoa malliaOriginally posted by Bmw Master View Posthttp://www.tuningkauppa.com/epages/K...Products/62481
Sopiiko bolt-on ja tuleeko kauhea vessa jos on takana normi puskin?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Onko kenellekään tietoa löytyykö jostain firmasta testeriä e39:n airbagin boksille? Sitten toinen kysymys, kun airbag on vaihdettu niin riittääkö inpalla vain vikakoodien poisto vai tarviiko autolla ajaa tai muita kikkoja?3 x e39
3 x e46
E61 530d LCi
Comment
-
-
INPA:lla saa bägikoodit kyllä pois. Miksi tarvitset testeriä? Paukkuuko Bägit ilman syytäOriginally posted by Sampsaa View PostOnko kenellekään tietoa löytyykö jostain firmasta testeriä e39:n airbagin boksille? Sitten toinen kysymys, kun airbag on vaihdettu niin riittääkö inpalla vain vikakoodien poisto vai tarviiko autolla ajaa tai muita kikkoja?
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
Niin ja eikös joku foorumilainen "putsaile" noita bokseja sikäli mikäli se on lukossa :thinkOriginally posted by schwarze View PostINPA:lla saa bägikoodit kyllä pois. Miksi tarvitset testeriä? Paukkuuko Bägit ilman syytä
E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Kylpä, näin olen kans huomailluOriginally posted by _nixu_ View PostNiin ja eikös joku foorumilainen "putsaile" noita bokseja sikäli mikäli se on lukossa :think
Noi boxit kestää muistaakseni kolme bagilaukaisua, sitten uutta filettä sisään. Vaihdoin juuri tuohon AVK -harrasteeseen bagit: rattiin ja kojelautaan, turavayönkiristimet ja paukkukaapelin = kaksi etumatkustajaa, nokkapusu
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
Joo. Inpa antaa kuljettajan kattobägistä vikakoodia eikä lähde millään pois. Kahdella ehjällä bägillä kokeiltu eikä lähde pelittään niin ajattelin jos boksis vikaa.Originally posted by schwarze View PostINPA:lla saa bägikoodit kyllä pois. Miksi tarvitset testeriä? Paukkuuko Bägit ilman syytä
3 x e39
3 x e46
E61 530d LCi
Comment
-
Onko enempi historiaa virheilyyn: alkoi milloin, miksi? Boksissakin voi tosiaan olla vikaa, tai johdotuksessa. WSE1 tai Sercap tietää näistä enempi.Originally posted by Sampsaa View PostJoo. Inpa antaa kuljettajan kattobägistä vikakoodia eikä lähde millään pois. Kahdella ehjällä bägillä kokeiltu eikä lähde pelittään niin ajattelin jos boksis vikaa.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
Yhtäkkiä alkoi palamaan joten uskoisin johtovikaa jossain. Täytyisi mittailla vielä tuo boksin ja bägin välinen johto jos jostain on päässyt menemään poikki..Originally posted by schwarze View PostOnko enempi historiaa virheilyyn: alkoi milloin, miksi? Boksissakin voi tosiaan olla vikaa, tai johdotuksessa. WSE1 tai Sercap tietää näistä enempi.3 x e39
3 x e46
E61 530d LCi
Comment
-
Ota sitten johdot myös bägiltä irti ja tee johtosilmukka, ettei mitatessa laukea tyyny IMHO. Mikäli paremmin tietäisin, ehdottaisin kokeilla noita A-pilarin verhoja ristiin bagiyksiköllä -> seuraako vika? Muista irroittaa akun kenkä ainakin sopivissa väleissäOriginally posted by Sampsaa View PostYhtäkkiä alkoi palamaan joten uskoisin johtovikaa jossain. Täytyisi mittailla vielä tuo boksin ja bägin välinen johto jos jostain on päässyt menemään poikki..
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
Comment