Originally posted by Fastpiksu
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E39:iin on melkoisen monta lasioptiota ja näiden välillä asennuspaikasta riippuen haarukka on melkoinen. "Normilasi" sadetunnistimella ~ 400€ listoineen, toivoa sopii että asennus onnistuu suuremmitta suhinoitta
Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
-
Originally posted by Nepo View PostNäkösällä se kohta mihin sisäkahvan vaijeri menee. Kaikkea mikä liikkuu oon koittanu nitkuttaa
Kyllä sieltä joku vapautus löytyy.. joskus ollu sama vika e38:n kanssa mutta en todellakaan muista miten ihmeessä sain sen auki...
http://realoem.com/bmw/showparts.do?...61&hg=41&fg=45
tosta vois olla apuu kun oikein hartaudella sitä järkeilet...
Comment
-
Itse vaihdatin pari viikkoa sitten tuulilasin. Ilman sadetunnistinta vihreällä yläreunalla 315e töineen +listoineen jne. Oulussa lipposella.Originally posted by Fastpiksu View PostMissä hintaluokassa pyörii e39 tuulilasi asennettuna? Pitäs keväällä vaihella kun on halki vänkärin puolelta ja niin kivenpieksemä ettei läpi näe.-E39 530d touring
-----
Ex:
-E39 525d M-Sport
-E39 525d
-E39 525 Tds
Comment
-
Jos ne auton oman johtosarjan etupään jarrupala-anturille menevät piuhat on lyöty poikki ja yhdistetty niin kannattaa katsoa tuo liitos ja puristaa ne johdot uudestaan yhteen jos on huono kontakti. Jos ne kaksi johtoa ei ole yhdessä niin tulee merkkivalo mittaristoon.Originally posted by Bimer View PostOmassa vehkeessa tehty ilmeisesti jotain patentteja joskus kun etupään piuhat on lyöty poikki eikä ainakaan ennen ole mitään herjaillut, takapäässäkin suht tuoreet palat mutta pitääpä tarkistaa niiden anturin kun ne taisivat olla vielä tallella..
Onko valolla vielä jotain muuta ilmoitettavaa?
Comment
-
Niin tosiaan, sadetunnistinta ei ole. Onnistuko tuolla miten vaihto, jostakin luin että e39 melko perkeleen tarkka saada lasi kohilleen ettei jää humisemaan?Originally posted by Samppa94 View PostItse vaihdatin pari viikkoa sitten tuulilasin. Ilman sadetunnistinta vihreällä yläreunalla 315e töineen +listoineen jne. Oulussa lipposella.
Voisi keväällä tuolla käyttää vaikka, eihän tuo oo kun 150km pyyhkästä suuntaansa.Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
Originally posted by e30tampio View PostKyllä sieltä joku vapautus löytyy.. joskus ollu sama vika e38:n kanssa mutta en todellakaan muista miten ihmeessä sain sen auki...
http://realoem.com/bmw/showparts.do?...61&hg=41&fg=45
tosta vois olla apuu kun oikein hartaudella sitä järkeilet...
Kuinkahan luja se lukko on särkeä meneekö pellit ruttuu ennemmin.. Alkaa tuntua ettei se aukea ku sieltä lukkopesän pikkuruisesta salvasta joka normaalisti vapauttaa sen lahvasta vedettäessä.. Mutta aika huono saaha meissseli sinne..730da, 99
Ex 530da, 99
530da, 01
Comment
-
Apua!
E39 530d, Moottori heiluu, aivan älyttömästi kun painaa kaasua, Eikä ota kierroksia, tai saattas ottaa mutta ei kyllä uskalla painaa kaasua. Tyhjäkäynti aivan normaalin kuulosta, mutta heti kun tulee reilu 1000 kierrosta niin motti alkaa vispata hullun lailla. Lähdin aamulla liikenteeseen, toimi ihan normaalista, ajoin joku kymmenen kilsaa, kävin tankilla ja siitä lähdettyäni alkoi toi älytön runkutus. Mikä helvetti tuosta nyt hajos? perkele maanantaina pitäs lähtee töihin, ei taida tuolla päästä... Jos jollain ois veikkauksia, mistä päin ettiä vikaa, oisin ERITTÄIN kiitollinen.E91 325d -07
Ex: E39 530daT -00
Comment
-
onko kellään kokemuksia tuollasesta FK ak-street coilover setistä?
samaa laatua kun ta-technix? noista kahdesta alustasta mielellään kuulis käyttökokemuksia, hyvät ja huonot puolet.
radalle en oo menossa ajeleen kolmiysillä joten ei tarvi välttämättä kovin kivireki tulla alustaltaan.-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
Meniköhän näissä diesel koneissa moottorista alipaineletku moottorin tukikumeille. Jos kumit tai letku on hajonneet niin varmaan vaikuttaa sekä moottorin tärinään että huonoon käyntiin.Originally posted by NAL-E View PostE39 530d, Moottori heiluu, aivan älyttömästi kun painaa kaasua, Eikä ota kierroksia, tai saattas ottaa mutta ei kyllä uskalla painaa kaasua. Tyhjäkäynti aivan normaalin kuulosta, mutta heti kun tulee reilu 1000 kierrosta niin motti alkaa vispata hullun lailla. Lähdin aamulla liikenteeseen, toimi ihan normaalista, ajoin joku kymmenen kilsaa, kävin tankilla ja siitä lähdettyäni alkoi toi älytön runkutus. Mikä helvetti tuosta nyt hajos? perkele maanantaina pitäs lähtee töihin, ei taida tuolla päästä... Jos jollain ois veikkauksia, mistä päin ettiä vikaa, oisin ERITTÄIN kiitollinen.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
e39 touring takaluukun "lastaus"valo
01 tourinki kyseessä. Yritin searchilla etsiä mut en löytänyt vastausta. Mitenkä ihmeessä sen valon saa irti ja voi tarkastaa sen polttimon. Siis se lamppu joka on kontin sisäpuolella pohjassa.Käyttis E61 525da -06
ex e39 530 da Touring -01
ex e36 325 -92
ex e39 530 da -99
ex e30 316 ja 325
yms muut merkit
Comment
-
Täytyy otaa pukeille ja tsekata! Tuo on täristänyt mielestäni hiukan liikaa aikaisemminkin 1000-2000 kiekan alueella, mutta nyt se oikeesti HEILUU.Originally posted by markok View PostMeniköhän näissä diesel koneissa moottorista alipaineletku moottorin tukikumeille. Jos kumit tai letku on hajonneet niin varmaan vaikuttaa sekä moottorin tärinään että huonoon käyntiin.
E91 325d -07
Ex: E39 530daT -00
Comment
-
tuosta ovesta on se moottori irti, mutta silti avaimesta menee muut ovet lukkoon elikkä onko siellä vielä joku tunnistin jossain sille ja voiko vika olla siinä ettei päästä aukeamaan?
alkaa pikkuhiljaa usko loppua tuon kanssa
730da, 99
Ex 530da, 99
530da, 01
Comment
-
Moottorin tukikumit ja :think suutinvika :think lue korjausarvot.Originally posted by NAL-E View PostTäytyy otaa pukeille ja tsekata! Tuo on täristänyt mielestäni hiukan liikaa aikaisemminkin 1000-2000 kiekan alueella, mutta nyt se oikeesti HEILUU.
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
Kävin äsken kokeilee käyntiin että oisin ajanu tallille, piti sammuttaa heti, heiluu niin saatanasti, että varmasti hajoaa kohta jotain muutakin, pitänee hinata tuo läjä jonnekin että pääsee tutkimaan. Ihan ekana vois kyllä vetää pään täyteen.
E91 325d -07
Ex: E39 530daT -00
Comment
-
Onko imusarjan läpät poistettu? Kokeile heilutella suuttimien ja rail-paineanturin (jakotukin takapäässä) liittimiä, josko olisi huono kontakti.Originally posted by NAL-E View PostE39 530d, Moottori heiluu, aivan älyttömästi kun painaa kaasua, Eikä ota kierroksia, tai saattas ottaa mutta ei kyllä uskalla painaa kaasua. Tyhjäkäynti aivan normaalin kuulosta, mutta heti kun tulee reilu 1000 kierrosta niin motti alkaa vispata hullun lailla. Lähdin aamulla liikenteeseen, toimi ihan normaalista, ajoin joku kymmenen kilsaa, kävin tankilla ja siitä lähdettyäni alkoi toi älytön runkutus. Mikä helvetti tuosta nyt hajos? perkele maanantaina pitäs lähtee töihin, ei taida tuolla päästä... Jos jollain ois veikkauksia, mistä päin ettiä vikaa, oisin ERITTÄIN kiitollinen.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
Comment