Missä hintaluokassa pyörii e39 tuulilasi asennettuna? Pitäs keväällä vaihella kun on halki vänkärin puolelta ja niin kivenpieksemä ettei läpi näe.
E39:iin on melkoisen monta lasioptiota ja näiden välillä asennuspaikasta riippuen haarukka on melkoinen. "Normilasi" sadetunnistimella ~ 400€ listoineen, toivoa sopii että asennus onnistuu suuremmitta suhinoitta
Omassa vehkeessa tehty ilmeisesti jotain patentteja joskus kun etupään piuhat on lyöty poikki eikä ainakaan ennen ole mitään herjaillut, takapäässäkin suht tuoreet palat mutta pitääpä tarkistaa niiden anturin kun ne taisivat olla vielä tallella..
Onko valolla vielä jotain muuta ilmoitettavaa?
Jos ne auton oman johtosarjan etupään jarrupala-anturille menevät piuhat on lyöty poikki ja yhdistetty niin kannattaa katsoa tuo liitos ja puristaa ne johdot uudestaan yhteen jos on huono kontakti. Jos ne kaksi johtoa ei ole yhdessä niin tulee merkkivalo mittaristoon.
Itse vaihdatin pari viikkoa sitten tuulilasin. Ilman sadetunnistinta vihreällä yläreunalla 315e töineen +listoineen jne. Oulussa lipposella.
Niin tosiaan, sadetunnistinta ei ole. Onnistuko tuolla miten vaihto, jostakin luin että e39 melko perkeleen tarkka saada lasi kohilleen ettei jää humisemaan?
Voisi keväällä tuolla käyttää vaikka, eihän tuo oo kun 150km pyyhkästä suuntaansa.
Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
tosta vois olla apuu kun oikein hartaudella sitä järkeilet...
Kuinkahan luja se lukko on särkeä meneekö pellit ruttuu ennemmin.. Alkaa tuntua ettei se aukea ku sieltä lukkopesän pikkuruisesta salvasta joka normaalisti vapauttaa sen lahvasta vedettäessä.. Mutta aika huono saaha meissseli sinne..
E39 530d, Moottori heiluu, aivan älyttömästi kun painaa kaasua, Eikä ota kierroksia, tai saattas ottaa mutta ei kyllä uskalla painaa kaasua. Tyhjäkäynti aivan normaalin kuulosta, mutta heti kun tulee reilu 1000 kierrosta niin motti alkaa vispata hullun lailla. Lähdin aamulla liikenteeseen, toimi ihan normaalista, ajoin joku kymmenen kilsaa, kävin tankilla ja siitä lähdettyäni alkoi toi älytön runkutus. Mikä helvetti tuosta nyt hajos? perkele maanantaina pitäs lähtee töihin, ei taida tuolla päästä... Jos jollain ois veikkauksia, mistä päin ettiä vikaa, oisin ERITTÄIN kiitollinen.
onko kellään kokemuksia tuollasesta FK ak-street coilover setistä?
samaa laatua kun ta-technix? noista kahdesta alustasta mielellään kuulis käyttökokemuksia, hyvät ja huonot puolet.
radalle en oo menossa ajeleen kolmiysillä joten ei tarvi välttämättä kovin kivireki tulla alustaltaan.
-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
E39 530d, Moottori heiluu, aivan älyttömästi kun painaa kaasua, Eikä ota kierroksia, tai saattas ottaa mutta ei kyllä uskalla painaa kaasua. Tyhjäkäynti aivan normaalin kuulosta, mutta heti kun tulee reilu 1000 kierrosta niin motti alkaa vispata hullun lailla. Lähdin aamulla liikenteeseen, toimi ihan normaalista, ajoin joku kymmenen kilsaa, kävin tankilla ja siitä lähdettyäni alkoi toi älytön runkutus. Mikä helvetti tuosta nyt hajos? perkele maanantaina pitäs lähtee töihin, ei taida tuolla päästä... Jos jollain ois veikkauksia, mistä päin ettiä vikaa, oisin ERITTÄIN kiitollinen.
Meniköhän näissä diesel koneissa moottorista alipaineletku moottorin tukikumeille. Jos kumit tai letku on hajonneet niin varmaan vaikuttaa sekä moottorin tärinään että huonoon käyntiin.
01 tourinki kyseessä. Yritin searchilla etsiä mut en löytänyt vastausta. Mitenkä ihmeessä sen valon saa irti ja voi tarkastaa sen polttimon. Siis se lamppu joka on kontin sisäpuolella pohjassa.
Käyttis E61 525da -06
ex e39 530 da Touring -01 ex e36 325 -92
ex e39 530 da -99
ex e30 316 ja 325
Meniköhän näissä diesel koneissa moottorista alipaineletku moottorin tukikumeille. Jos kumit tai letku on hajonneet niin varmaan vaikuttaa sekä moottorin tärinään että huonoon käyntiin.
Täytyy otaa pukeille ja tsekata! Tuo on täristänyt mielestäni hiukan liikaa aikaisemminkin 1000-2000 kiekan alueella, mutta nyt se oikeesti HEILUU.
tuosta ovesta on se moottori irti, mutta silti avaimesta menee muut ovet lukkoon elikkä onko siellä vielä joku tunnistin jossain sille ja voiko vika olla siinä ettei päästä aukeamaan?
alkaa pikkuhiljaa usko loppua tuon kanssa
Kävin äsken kokeilee käyntiin että oisin ajanu tallille, piti sammuttaa heti, heiluu niin saatanasti, että varmasti hajoaa kohta jotain muutakin, pitänee hinata tuo läjä jonnekin että pääsee tutkimaan. Ihan ekana vois kyllä vetää pään täyteen.
E39 530d, Moottori heiluu, aivan älyttömästi kun painaa kaasua, Eikä ota kierroksia, tai saattas ottaa mutta ei kyllä uskalla painaa kaasua. Tyhjäkäynti aivan normaalin kuulosta, mutta heti kun tulee reilu 1000 kierrosta niin motti alkaa vispata hullun lailla. Lähdin aamulla liikenteeseen, toimi ihan normaalista, ajoin joku kymmenen kilsaa, kävin tankilla ja siitä lähdettyäni alkoi toi älytön runkutus. Mikä helvetti tuosta nyt hajos? perkele maanantaina pitäs lähtee töihin, ei taida tuolla päästä... Jos jollain ois veikkauksia, mistä päin ettiä vikaa, oisin ERITTÄIN kiitollinen.
Onko imusarjan läpät poistettu? Kokeile heilutella suuttimien ja rail-paineanturin (jakotukin takapäässä) liittimiä, josko olisi huono kontakti.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment