Originally posted by trubaduuri
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Cell View PostJotain anturivikaa tai imuvuotoa tod näk, mutta toisaalta tuohonkin on tehty jo laahainremppa jolloin voi olla ajoitusvirhettäkin. Vanokset pitävät aivan satavarmasti ääntä jos ei ole juuri vaihdetut, se on reilu 100tkm niin rallatus alkaa nostaa päätään. Myös säätöoireita noissa kuluneimmissa on alkanut olla, mutta sen todentaminen muuten kuin vaihtamalla vanokset tuntuu olevan haasteellista. DIS saattais sisältää jonkun testausohjelman. Hintahan tuossa kuitenkin on aika muikea, joten varmasti sen arvoinen peli.
Meinasitko, että se kylmänä nykiminen voisi johtua noista imuvuodoista tai anturiviasta?
Kulutuksia kun kyselin niin myyjä sanoi lähes identtiset luvut mitä itsellä aikoinaan oli -99 740:n kanssa, joten sen puolesta varmaan ihan ok kunnossa.e34 m60b40 tuplaturbo 912hv
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJos on aito m-sport touring tasonsäädöllä, niin keula varmaan nousee normaali korkeuteen uusilla normijousilla, mutta mites takapää? Onko m-sporteissa takapää säädetty alemmas?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJos on aito m-sport touring tasonsäädöllä, niin keula varmaan nousee normaali korkeuteen uusilla normijousilla, mutta mites takapää? Onko m-sporteissa takapää säädetty alemmas?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Terno
Onkos kenelläkään kokemusta PDC (siis ihan bemarin oman) jälkiasennuksesta? Puskuri on omassa sen verta reilusta halaki, että vois ostaa uuden ennen maalausta, niin kävin vain miettimään, että onko kuinka helposti jälkikäteen PDC asennettavissa????
Comment
-
Auto on nyt parina päivänä vatkannu tai siis täristäny koko autoa n. 50-60km/h vauhdissa. Ei tosin vatkaa kauaa. Samoin jossain 90+km/h täristää hiukan rattia. Tuo kovemman nopeuden täristys pieneni jarrujen herkistelyllä. Nettivaraosassa oli myynti-ilmotus takakelkan puslista, jossa mainostetaan, että puslat on syypäänä tuollasiin tutinoihin. Pitääköhän paikkansa? Auto on myös aika kauhea ajaa, kiskoo urissa ja muutenki saa ohjastaa hiukan kokoajan.
Tarkotuksena olis kyllä ehkä nyt vloppuna nostaa auto ylös ja tutkailla koko alustan kunto. Tunteeko nuo puslien väljät jollain kampeamalla vai...?
Comment
-
-
pikkusen nolottaa tämmösiä kysymyksiä tänne kirjotella mutta olisin erittäin kiitollinen jos joku/jotkut jaksaisi kommentoida.
Elikkä tällä hetkellä hirmuinen BMW kuume päällä ja 5 sarjalainen E39 diesel farkku kiikarissa.Hintakatto jossa olen ajatellut pysyä olisi maksimissaan noin 15000e.Olen nettiauton sivuja tutkaillut nyt jonkun aikaa ja sillä hinnalla saisi uusimmillaan 03-04vm.Olisiko teillä antaa jotain vinkkejä mitä olisi syytä huomioida esim. tehdyistä huolloista,varusteista jne jne ja onko eri vuosimalleilla suuriakin eroja ominaisuuksissa/kestävyydessä.
Comment
-
-
Originally posted by Herra 37 View Postpikkusen nolottaa tämmösiä kysymyksiä tänne kirjotella mutta olisin erittäin kiitollinen jos joku/jotkut jaksaisi kommentoida.
Elikkä tällä hetkellä hirmuinen BMW kuume päällä ja 5 sarjalainen E39 diesel farkku kiikarissa.Hintakatto jossa olen ajatellut pysyä olisi maksimissaan noin 15000e.Olen nettiauton sivuja tutkaillut nyt jonkun aikaa ja sillä hinnalla saisi uusimmillaan 03-04vm.Olisiko teillä antaa jotain vinkkejä mitä olisi syytä huomioida esim. tehdyistä huolloista,varusteista jne jne ja onko eri vuosimalleilla suuriakin eroja ominaisuuksissa/kestävyydessä.
Comment
-
-
Originally posted by NAL-E View PostNopea kyssäri: Miten paisariin tulevan pikkuletkun saa irti, hajottamatta mitään?
Itellä eri koneella ja erilainen paisari, mutta yleisesti jos ei ole klemmaria letkussa eikä vetämällä irrotettava, niin vastapäivään kiertämällä 90 astetta pitäs irrota jos siinä on lukitus. Omassa on muutamat alhaalta kiinnitettävät noin.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostTuohon tietenkin olisi hyvä saada perustelut
-Haju
-Kaamea raksutus, ihan kuin kävisi neljällä
-Hajoava laatikko
-Hajoava turbo
-Hajoavat suuttimet ja hehkut ja egr termostaatti
-Kauhea häpeän tunne ajaa tupaöljyllä
-Diesel vero
-Huono jälleenmyynti arvo
Comment
-
Comment