E39 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

    Originally posted by trubaduuri View Post
    terve taas!

    e39 facelift autona ja tilailin tuossa ajovalonkehykset valkoisilla vilkuilla. No nyt seuraava "ongelma" onkin, että umpion sisällä oleva toi pötkylä/heijastin/lätkä mikä lie on oranssi. Eli jos vaihdan tuon pelkän lasin tohon umpioon, tulleepi tän näköne: http://image.nettix.fi/extra/partimg...882a760fd0.jpg

    Mikä on ton pyöreän oranssin lätkän nimi? http://img708.imageshack.us/img708/8...lokuva0222.jpg tämä siis. Ja myydäänkö näitä jo valmiina kirkkaana jossain? mistä vois löytää mahdollisesti tommosen mutta kirkkaana?
    Ei saa mistään kaupasta erikseen, ainoa vaihtoehto ottaa rikkinäisistä.
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

    Comment

    • pope
      Bimmer Fanatic
      • May 2007
      • 687
      • Harjavalta

      Originally posted by Cell View Post
      Jotain anturivikaa tai imuvuotoa tod näk, mutta toisaalta tuohonkin on tehty jo laahainremppa jolloin voi olla ajoitusvirhettäkin. Vanokset pitävät aivan satavarmasti ääntä jos ei ole juuri vaihdetut, se on reilu 100tkm niin rallatus alkaa nostaa päätään. Myös säätöoireita noissa kuluneimmissa on alkanut olla, mutta sen todentaminen muuten kuin vaihtamalla vanokset tuntuu olevan haasteellista. DIS saattais sisältää jonkun testausohjelman. Hintahan tuossa kuitenkin on aika muikea, joten varmasti sen arvoinen peli.
      Omistaja sanoikin ajoituksen olleen aluksi pielessä (sanoi muistaakseni 5%), koska ei ollut oikeita ajoitustyökaluja ollut jakopäärempassa. Tästä syystä ei ollut mennyt päästöistä läpi ja ajoitus säädetty myöhemmin kohdalleen oikeilla työkaluilla.

      Meinasitko, että se kylmänä nykiminen voisi johtua noista imuvuodoista tai anturiviasta?

      Kulutuksia kun kyselin niin myyjä sanoi lähes identtiset luvut mitä itsellä aikoinaan oli -99 740:n kanssa, joten sen puolesta varmaan ihan ok kunnossa.
      e34 m60b40 tuplaturbo 912hv

      Comment

      • Perlenbacher
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2010
        • 1103
        • Suomi

        Irtoaako ovien b-pilaria vasten tulevat listat jotenkin ja saako niitä jostain tarvikkeena? Sedan kyseessä. Ruostekukkaa...

        Comment

        • ruupanen
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 5169
          • Joensuu

          Turha, Allekirjoittaneella väärä topic
          Last edited by ruupanen; 03-11-2011, 12:25. Reason: Väärä topic
          E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

          Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

          Comment

          • Bmw Master
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 13155
            • Kokomo

            Jos on aito m-sport touring tasonsäädöllä, niin keula varmaan nousee normaali korkeuteen uusilla normijousilla, mutta mites takapää? Onko m-sporteissa takapää säädetty alemmas?

            Comment

            • buksin-1
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2003
              • 4592
              • Keski-Pohjanmaa

              Originally posted by Bmw Master View Post
              Jos on aito m-sport touring tasonsäädöllä, niin keula varmaan nousee normaali korkeuteen uusilla normijousilla, mutta mites takapää? Onko m-sporteissa takapää säädetty alemmas?
              Takapää on säädetty alas.
              Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
              Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
              SISUSTAT modaukset

              Comment

              • _nixu_
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2006
                • 8974
                • Kellokoski

                Originally posted by Bmw Master View Post
                Jos on aito m-sport touring tasonsäädöllä, niin keula varmaan nousee normaali korkeuteen uusilla normijousilla, mutta mites takapää? Onko m-sporteissa takapää säädetty alemmas?
                On se muutaman millin alempana mutta harvoin ne käytetyissä on ihan millilleen enää. Piuha kiinni ja säätö, ei mene kauaa.
                E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                Comment

                • Terno

                  Onkos kenelläkään kokemusta PDC (siis ihan bemarin oman) jälkiasennuksesta? Puskuri on omassa sen verta reilusta halaki, että vois ostaa uuden ennen maalausta, niin kävin vain miettimään, että onko kuinka helposti jälkikäteen PDC asennettavissa????

                  Comment

                  • Samppae39
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2009
                    • 1660
                    • Vähäkyrö

                    Auto on nyt parina päivänä vatkannu tai siis täristäny koko autoa n. 50-60km/h vauhdissa. Ei tosin vatkaa kauaa. Samoin jossain 90+km/h täristää hiukan rattia. Tuo kovemman nopeuden täristys pieneni jarrujen herkistelyllä. Nettivaraosassa oli myynti-ilmotus takakelkan puslista, jossa mainostetaan, että puslat on syypäänä tuollasiin tutinoihin. Pitääköhän paikkansa? Auto on myös aika kauhea ajaa, kiskoo urissa ja muutenki saa ohjastaa hiukan kokoajan.

                    Tarkotuksena olis kyllä ehkä nyt vloppuna nostaa auto ylös ja tutkailla koko alustan kunto. Tunteeko nuo puslien väljät jollain kampeamalla vai...?

                    Comment

                    • Herra 37
                      Newbiemmer
                      • Oct 2011
                      • 1
                      • Espoo

                      pikkusen nolottaa tämmösiä kysymyksiä tänne kirjotella mutta olisin erittäin kiitollinen jos joku/jotkut jaksaisi kommentoida.
                      Elikkä tällä hetkellä hirmuinen BMW kuume päällä ja 5 sarjalainen E39 diesel farkku kiikarissa.Hintakatto jossa olen ajatellut pysyä olisi maksimissaan noin 15000e.Olen nettiauton sivuja tutkaillut nyt jonkun aikaa ja sillä hinnalla saisi uusimmillaan 03-04vm.Olisiko teillä antaa jotain vinkkejä mitä olisi syytä huomioida esim. tehdyistä huolloista,varusteista jne jne ja onko eri vuosimalleilla suuriakin eroja ominaisuuksissa/kestävyydessä.

                      Comment

                      • Bmw Master
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 13155
                        • Kokomo

                        Originally posted by Herra 37 View Post
                        pikkusen nolottaa tämmösiä kysymyksiä tänne kirjotella mutta olisin erittäin kiitollinen jos joku/jotkut jaksaisi kommentoida.
                        Elikkä tällä hetkellä hirmuinen BMW kuume päällä ja 5 sarjalainen E39 diesel farkku kiikarissa.Hintakatto jossa olen ajatellut pysyä olisi maksimissaan noin 15000e.Olen nettiauton sivuja tutkaillut nyt jonkun aikaa ja sillä hinnalla saisi uusimmillaan 03-04vm.Olisiko teillä antaa jotain vinkkejä mitä olisi syytä huomioida esim. tehdyistä huolloista,varusteista jne jne ja onko eri vuosimalleilla suuriakin eroja ominaisuuksissa/kestävyydessä.
                        Tärkeintä on katsoa, ettet missään tapauksessa osta dieseliä.

                        Comment

                        • Antsah
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2009
                          • 1776
                          • Oulu

                          Originally posted by Bmw Master View Post
                          Tärkeintä on katsoa, ettet missään tapauksessa osta dieseliä.
                          Tuohon tietenkin olisi hyvä saada perustelut

                          Comment

                          • NAL-E
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2010
                            • 249
                            • Kiuruvesi

                            Nopea kyssäri: Miten paisariin tulevan pikkuletkun saa irti, hajottamatta mitään?
                            E91 325d -07
                            Ex: E39 530daT -00

                            Comment

                            • -KK-
                              Bimmer Fanatic
                              • Jul 2005
                              • 265

                              Originally posted by NAL-E View Post
                              Nopea kyssäri: Miten paisariin tulevan pikkuletkun saa irti, hajottamatta mitään?
                              Oisko tuolta apuja?


                              Itellä eri koneella ja erilainen paisari, mutta yleisesti jos ei ole klemmaria letkussa eikä vetämällä irrotettava, niin vastapäivään kiertämällä 90 astetta pitäs irrota jos siinä on lukitus. Omassa on muutamat alhaalta kiinnitettävät noin.

                              Comment

                              • Bmw Master
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2004
                                • 13155
                                • Kokomo

                                Originally posted by Antsah View Post
                                Tuohon tietenkin olisi hyvä saada perustelut
                                -Mustat ja nokiset kädet aina
                                -Haju
                                -Kaamea raksutus, ihan kuin kävisi neljällä
                                -Hajoava laatikko
                                -Hajoava turbo
                                -Hajoavat suuttimet ja hehkut ja egr termostaatti
                                -Kauhea häpeän tunne ajaa tupaöljyllä
                                -Diesel vero
                                -Huono jälleenmyynti arvo

                                Comment

                                Working...
                                X