Originally posted by Bmw Master
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Olen saanut myös 5-56:lla hyviä tuloksia. Aseöljy parempi, harvemmin vaan kädenulottuvilla. Reilusti laittaa niin hyvä tulee.Originally posted by TJJ View PostEi tavallinen CRC vaan CRC Aseöljy.
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/606095/0
Comment
-
ohjaustehostin pitää aivan karmeeta meteliä käynnistäessä 20 asteen pakkasesta.. mekkala rauhottuu kun hetken antaa käydä mutta pieni vonkuminen jää silti kuulumaan.. onkohan pumppu entinen? :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
-
Kosteuden näkee hyvin, jos öljyt on harmaat. Itellä pitäs kans nuo ATF:t vaihtaa.Originally posted by peto2 View Postohjaustehostin pitää aivan karmeeta meteliä käynnistäessä 20 asteen pakkasesta.. mekkala rauhottuu kun hetken antaa käydä mutta pieni vonkuminen jää silti kuulumaan.. onkohan pumppu entinen? :think
Comment
-
Originally posted by Bmw Master View PostÖljyt on entiset.Originally posted by Muurahainen View PostJep öljyt vaihtoon jos pakkasessa vain valittaa.öljynvaihtoa olen suunnitellut kesästä asti mutten ole saanut aikaiseksi kun en oikeen tiedä kuinka se tehdään..Originally posted by zener View PostKosteuden näkee hyvin, jos öljyt on harmaat. Itellä pitäs kans nuo ATF:t vaihtaa.
huuhtelemalla olis tarkoitus mutta riittääkö 3L (tuon verran on atfää varastossa) ja kuinka päin kierto toimii?
muuta huomioitavaa?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Ok, hyvä tietää. Osaakohan ne motonetissä mitata tuota akun kuntoa...Originally posted by Samppae39 View PostMulla tuo kyseinen akku kesti vajaan vuoden. Ei ottanu enää virtaa vastaan kunnolla. Kannattaa käydä vaihtamassa sen esim. Boschin vastaavaan.VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
Vaihda säiliö samalla uuteen. Sisässä kuulemma suodatin jota ei voi purkamatta vaihtaa. Ei maksaa paljoa uusi.Originally posted by peto2 View Postöljynvaihtoa olen suunnitellut kesästä asti mutten ole saanut aikaiseksi kun en oikeen tiedä kuinka se tehdään..
huuhtelemalla olis tarkoitus mutta riittääkö 3L (tuon verran on atfää varastossa) ja kuinka päin kierto toimii?
muuta huomioitavaa?
Mielummin vihreä bmw ohjaustehostinöljy kuin atf. Kylmiin maihin myydyissä uutena ollut vihreä öljy, saa motonetistä.
Comment
-
Miten m52TU koneen ilmanputsarikotelo on tarkoitettu irroitettavaksi? IMM ja eka haitariputki sekä se "pönttö" mukana? Miten alempi haitariputki on tarkoitettu vaihdettavaksi, moottori irrallaan?
Comment
-
Itse vaihdoin putket irroittamatta ilmanputsarikoteloa. DISAn irroitus antais vielä vähän tilaa. Ruuvimeisseli, pikkuräikkä ja hyvä näppituntuma.Originally posted by Bmw Master View PostMiten m52TU koneen ilmanputsarikotelo on tarkoitettu irroitettavaksi? IMM ja eka haitariputki sekä se "pönttö" mukana? Miten alempi haitariputki on tarkoitettu vaihdettavaksi, moottori irrallaan?
Comment
-
Miten sä sait IMM+kumiputki pois tuosta välistä? Ei voi käsittää. Toisaalta, oli -18C joten kumiputket oli kun muovia. Ei yhtään joustaneet.Originally posted by mijuko View PostItse vaihdoin putket irroittamatta ilmanputsarikoteloa. DISAn irroitus antais vielä vähän tilaa. Ruuvimeisseli, pikkuräikkä ja hyvä näppituntuma.

Comment
-
Pitää ensin irrottaa sen resonanssikotelon (yhtyy ylempään haitariputkeen) ruuvit (2kpl, toinen näkyy - toinen siellä pohjassa melko vittumaisessa paikassa.) siitä ilmansuodatinkotelosta. Sitten vaan ilmansuodatinkotelon pultti (1kpl) pois ja se lähtee siitä ihan nostamalla. Siinä vaiheessa kun ilmansuodatinkotelo on irrallaan ottaisin IMM pois niin tulee tilaa.Originally posted by Bmw Master View PostMiten m52TU koneen ilmanputsarikotelo on tarkoitettu irroitettavaksi? IMM ja eka haitariputki sekä se "pönttö" mukana? Miten alempi haitariputki on tarkoitettu vaihdettavaksi, moottori irrallaan?
Comment
-
Resonanssikotelon alempi ruuvi on pahasti siellä alla, etten edes yrittänyt. No ensi kerralla tietää tuonkin. Jotenkin haiskahtaa huonolta suunnittelulta.Originally posted by Jakuza View PostPitää ensin irrottaa sen resonanssikotelon (yhtyy ylempään haitariputkeen) ruuvit (2kpl, toinen näkyy - toinen siellä pohjassa melko vittumaisessa paikassa.) siitä ilmansuodatinkotelosta. Sitten vaan ilmansuodatinkotelon pultti (1kpl) pois ja se lähtee siitä ihan nostamalla. Siinä vaiheessa kun ilmansuodatinkotelo on irrallaan ottaisin IMM pois niin tulee tilaa.
Comment
-
Ei paha, kun sen on pari kertaa irrottanut niin lähtee minuutissa helposti pois. (Kuhan keksii hyvän kolon mistä tunkee käden sinne alemmalle ruuville.)Originally posted by Bmw Master View PostResonanssikotelon alempi ruuvi on pahasti siellä alla, etten edes yrittänyt. No ensi kerralla tietää tuonkin. Jotenkin haiskahtaa huonolta suunnittelulta.
Comment

Comment