Onko muilla ollut Boschin sulkien kanssa ongelmia? Kahdet aivan bränikät Boschin #539 sulat ja molemmista alkoi parin päivän sisään repeytyä kumi irti. Kertaakaan en ole pyyhkäissyt edes lasia. Jotain paskaa erää vai tä?
On, vajaa vuosi ja ei pyyhi kunnolla.
Kyllä Valeot on paremmat.
Noniin nyt on itselläkin tuollainen saksalainen penispumppu tallissa muutama juttu tuossa heti askarruttaa kun auto on jo parhaat päivänsä nähnyt
Eli:
1. puhallin toimii vaan hitaimmalla nopeudella->vastukset rikki? vastuksethan on vissiin siinä hanskalokeron lähettyvillä?
2. ulkolämpötila näyttää olevan koko ajan -2 ja +1 asteen välissä anturi kai rikki? mistä löytyy?
3. kattoluukku pitää ihmeellistä rutisevaa ääntä, mikähän siinäkin on
4. saako näihin netistä suomenkielistä ohjekirjaa vai onko haettava marmorilta? saako navigaattorinkielen vaihdettuu, vähän huonosti taipuu tuo ranska...
näihin jos joku jaksais vastailla niin sais tuota projektia etenemään
TDI kuullostaa volkkarilta??
Kannattais laittaa vuosimallia ja valmistuskuukautta !
Ilmeisesti manuaali-ilmastoinnilla? kattele searchilla tai googlella ilmastoinnin siili.
Anturin pitäis näyttää -40 jos puuttuu .olisko tehty joku vastuspatentti esim webaston käynnistymistä varten? Anturi kartanlukijan etupyöran edessä pohjamuovissa.
Suomalainen kirja maksaa marmorilla maahantuojan hinnannoston jälkeen rahaa. täältä myyntipuolelta tai huuto.netistä löytyy välillä käytettyjä..
Mulla löyty ihan ajotietokoneen valikosta lontoon murretta.
Ei auttanut ko. Toimenpide mitään.. Huomasinpa nyt, että myöskään sisävalot ei pala ollenkaan. Vai johtuuko tuo siitä, että toinen takasisävaloista on irti ?
Autona 530d 4/00 ja kuljettajan sähköikkuna ei liiku. Moottori vaikuttaisi toimivan, mutta lasi ei liiku. Laitanko sen enempää miettimättä Schmiedmannilta uuden kiskomekanismin tilaukseen, vai pitäisikö yrittää korjata?
Autona 530d 4/00 ja kuljettajan sähköikkuna ei liiku. Moottori vaikuttaisi toimivan, mutta lasi ei liiku. Laitanko sen enempää miettimättä Schmiedmannilta uuden kiskomekanismin tilaukseen, vai pitäisikö yrittää korjata?
Ohjeet vaihto-operaatiolle olisivat myös mukavat.
Ovipaffi irti ja tsiikailemaan. On sattunu niinkin, että klasi on irronnut kannattimestaan vaan. Voi tietty olla tarve varaosillekin, kandee katsoa kumminkin ensin
Dodii, eli mikähän tota vitun miinaa nyt sitten vaivaa. Ajoin tankille, otin virrat pois ja avaimen pois lukosta, ratti nousee normaalisti yläasentoon niinkuin se on ennenkin noussut. Menen takaisin autoon, laitan virrat päälle, ratti ei liiku mihinkään. Painan muistinappia, ei tapahdu mitään, painan kakkospaikkaa muistista, ei tapahdu mitään, ei edes penkki liiku paikan 2 mukaiseen asentoon. Ratin säätö toimii kuitenkin kun sitä nappulasta säätää.
Ideoita ?
Kannattaa myös katsoa ohjausmoduulin liitokset ja kontaktit. Moduuli on siinä penkin sivumuovin takana. Joskus liitin hiukan löystyy ajan kanssa ja on niitä murtunutkin läskiperseiden alla
Dodii, eli mikähän tota vitun miinaa nyt sitten vaivaa. Ajoin tankille, otin virrat pois ja avaimen pois lukosta, ratti nousee normaalisti yläasentoon niinkuin se on ennenkin noussut. Menen takaisin autoon, laitan virrat päälle, ratti ei liiku mihinkään. Painan muistinappia, ei tapahdu mitään, painan kakkospaikkaa muistista, ei tapahdu mitään, ei edes penkki liiku paikan 2 mukaiseen asentoon. Ratin säätö toimii kuitenkin kun sitä nappulasta säätää.
Ideoita ?
Eilen illalla alkoi sisävalot toimimaan naps vaan ja ratin nousu/lasku ominaisuuskin löytyi. Varmaankin se virtalukon pohja syynä :think
Mistä edullisimmalla LED polttimot enkeleihin ? Toiselta puolelta ollut ledi pimeenä jo pari kuukautta, josko sen nyt jaksaisi vaikka vaihdella jos tilaisi uudet..
Tuli käytettyä 530d huollossa, huoltomies sanoi että nollasi huoltovalon..Sitten huomasin että lämpötilaa ei näytetty enää celsius asteissa, vaan fahrenheiteissä (vai mitkä onkaan). Miten saan vaihdettua takasin celsius asteiksi? Tähän löysinkin itte vastauksen.
Saman huollon jälkeen ilmastointi lopetti toimimisen. Kun ilmastoinnin laittaa päälle, puhaltimesta alkaa kuulumaan semmosta ääntä, ihan kuin joku laahais puhaltimessa. Kompura pyörii.
Ja tietenkin sisäpuhallin on alkanut temppuilemaan samalla, eli välillä toimii ja puhaltaa ilmaa, ja välillä ei puhalla ilmaa vaikka säädöt olisi täysillä. Onko siis kyseessä tuo siili, sen vaihtaminen auttaa??
Kannattais laittaa vuosimallia ja valmistuskuukautta !
Ilmeisesti manuaali-ilmastoinnilla? kattele searchilla tai googlella ilmastoinnin siili.
Anturin pitäis näyttää -40 jos puuttuu .olisko tehty joku vastuspatentti esim webaston käynnistymistä varten? Anturi kartanlukijan etupyöran edessä pohjamuovissa.
Suomalainen kirja maksaa marmorilla maahantuojan hinnannoston jälkeen rahaa. täältä myyntipuolelta tai huuto.netistä löytyy välillä käytettyjä..
Mulla löyty ihan ajotietokoneen valikosta lontoon murretta.
joo tuo vuosimalli on 97, valmistuskuukautta en tiedä. Vaihoin tuohon jo tuon siilin ni läks puhallin vörkkimään mistä päin tuo anturi löytyy?
Mistä vuodesta lähtien e39 on saanut isofix valmiudella ja onko se ollut jossain vuosimalleissa vakiona? Esimerkiksi E46 malleissa on kaikissa facelifteissä moiset, onko sama homma E39:ssä? Eipä toi iso asia ole niille jotka ei niitä tarvii, mutta helpottaa huomattavasti kun ei tarvii laittaa tyhjiä istuimia vöillä kiinni turhaan..
Comment