Mites tuosta uudemmasta m-sport ratista lähtee tuo alempi "koristelista" irti, kun pitäisi se maalata. Alhaalta avasin torxit mutta tuntuu vielä olevan jostain kiinni eikä muita pultteja ole esillä. Vai pitääkö maalata paikallaan
Onkos kaikki bemarit näin kömpelöitä kääntymään. Eihän tässä e39 käänny pyörät juuri mitään verrattuna esim. mersuun tai takaveto volvoon, kääntyvyys on yhtä hyvää kun ladassa
Onhan ne kankeita, takaveto Volvo ja Mersu ovat poikkeuksellisen hyviä kääntymään. Mutta vertaappa uudempiin etuveto Volvoihin, vaatii lentokentän kääntymiseen.
Osaako kukaan näitten perusteella sanoa/ antaa suuntaa antavaa vinkkiä, mistä lähteä vikaa etsimään kun pomppas päästöistä katsastuksessa. :think Niin ja auto on -97 e39 528iA toukka
Ja toinen kysymys:
Onko em. autossa hätävilkuille erillistä relettä, ja jos on niin missä? Hanskalokeron takana?
Kaikki tieto otetaan vastaan, ja kiitos vastanneille ennakkoon
Mites tuosta uudemmasta m-sport ratista lähtee tuo alempi "koristelista" irti, kun pitäisi se maalata. Alhaalta avasin torxit mutta tuntuu vielä olevan jostain kiinni eikä muita pultteja ole esillä. Vai pitääkö maalata paikallaan
Mitähän tuo m52b28 nyt keksi kun käynnistämisen jälkeen pari kilometriä pätkii ja rykii todella pahasti, saattaa sammuakin, ja sitten alkaa toimia moitteettomasti? Ja siis aina käynnistämisen jälkeen, oli sitten lämpimänä tai kylmänä.
Imusarjassa ei vuotoja, viimeksi vikakoodi oli jokin polttonestehöyryjen regulointiventtiili tai vastaava r:llä alkava, pitänee taas lähiaikoina käyttää lukemassa vikakoodit. Voiko tuo aiheuttaa asian? Aiheuttanee myös huonon käyntiinlähdön lämpimänä ainakin huoltomiehen mukaan.
Elämä potkii.
_______________________________
-E39 528iA '97
-E34 518i '91
Meneekö tuo öljytason-anturi rikki sillä tavalla ettei ilmota ollenkaan, jos öljyt on vajaana? Vai kuinka paljon tuossa E39 M52:ssa kestää öljyt olla vähissä ennenku älähtää?
Tuossa on yhen kaverin E39 vikakoodi öljyntasoanturista. Eli sellanenkin saattaa löytyä jos on vikaa.
================================================== =========================
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 06/25/11 19:08:46
ECU: LCM_II
JobStatus: OKAY
Variant: LCM_II
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
40 thermal sensor for oillevel defect
Error frequency : 21
Error not present
Ongelmana seuraava kun tuli vaihdettua alustasarja autoon niin sen jälkeen rupesi vänkärinpuolen etukulma moksahtelemaan satunnaisesti ei esiintynyt ennen vaihtoa!
Missähän vika??
E70 X5 LCI
- P-Sawo Connection -
-Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa- -vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex:E91 318d
Ex: E61 525d toukka Ex: E46 330d sedan Ex: E46 328 Coupe Ex: E39 530d Sedan Ex: E39 525i Sedan Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Empä osaa sanoa, nosta ja kokeile jos löydät väljää. Foorumilla on ainakin puoli miljoonaa aihetta koskien e39 alustaa, siitä kuuluvaa kolinaa, kilinää, narinaa, paukahtelua sun muuta.
Jostakin puslasta, nivelestä, koiranluusta tai yläpäästä se mahtaa kuulua.
Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
mitäs patenttia väki suosittelee e39 kuskin puolen lasin pyyhkijään kun aina muutaman pyyhkäsyn jälkeen irtoo se nivel ja pyyhin jää pystyyn? ei paha rasti laittaa takasin mutta vituttaa ajaa sateella ja ruuvata muutaman kilometrin välein ilmeisesti se nivel jo niin väljistynyt ettei pysy mutta onko tolle mitään tehtävissä muuta kuin vaihtaa uudet osat?
mitäs patenttia väki suosittelee e39 kuskin puolen lasin pyyhkijään kun aina muutaman pyyhkäsyn jälkeen irtoo se nivel ja pyyhin jää pystyyn? ei paha rasti laittaa takasin mutta vituttaa ajaa sateella ja ruuvata muutaman kilometrin välein ilmeisesti se nivel jo niin väljistynyt ettei pysy mutta onko tolle mitään tehtävissä muuta kuin vaihtaa uudet osat?
Osa nr. 15. Ei maksa ihmeitä. Todennäköisemmin se muovinen kuppi kulunut kuin metallinen pallopää.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment