Lukeeko navi levyä kunnolla? Onko takaluukun johtosarja kunnossa?
Lukee ok. Takaluukussa kaikki toimii. Äsken ei mennyt unille, kävin aukomassa ovia ja laitoin lukkoon. Sitten nukahti. Ovia kun aukoo ja sulkee sisävalot pelaa ok, tuskin siis ovikytkimissä vikaa.
Onks se muuten iso homma ottaa noi ovipahvit pois touringista :think Ku o kyykänny 3:sta ovesta lasinnostimet
Etuovipahvit lähtee näin:
Kampea lasinnostimien katkaisijat irti, irroita liitin
Kampea rapakkovalo irti, irroita liitin
Ota kahvan takana oleva muovikuppi irti, yhdellä ruuvilla
Ota tuuletuskanavasta löytyvä ruuvi irti
Ja sittempä ei muuta kun sormia väliin ja napsutella klipseistä irti. Se lasin luona oleva kiiltävä musta lista jää sitten oveen, avita vähän käsin ovipahvia ulospäin sieltä ylhäältä kun irrotat.
Takaovipahveista en osaa sanoa, varmaan sielläkin ruuvi tai kaks ja klipsuilla kiinni.
Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Itse en koskaan lähtisi tätä katkaisijaa millään kampeamaan, jos ei ihan kynsillä lähde... kun ei siinä ole varsinaista kohtaa mistä kammeta. Sitten kun on pahvi kädessä, niin olen aina sisäpuolelta painanut ulos ja irroittanut johdon.
Mystiset sähkö-ongelmat jatkuvat. Oireita: Vilkkujen merkkivalot eivät toimi, MID on täysin kuollut, ovia ei saa avaimen napista lukkoon, ovesta kääntämällä saa, mutta kuskin ovi aukeaa heti ja kaikki ikkunat laskevat alas. Ilmastointi ei toimi (vasta täytetty ja toimi silloin kun sähkötkin toimivat.) Pakkivalot jäävät päälle joskus. Boschin testerillä ei saanut mitään yhteyttä autoon, on saanut aikaisemmin. Inpa ois tuossa koneella, mutta ei ole kerennyt vielä perehtyä.
Tarkistettua: Sulakkeet kontista ja hanskalokerosta, virtalukon pohja vaihdettu, ei mitään vaikutusta.
Voisiko viallinen takaluukun johtosarja sekoittaa koko auton? muita veikkauksia?
Päivitystä, vilkut lopettivat toimintansa, samoin valokytkin (lähivalot palaa aina kun virrat päällä, muut valot eivät toimi) myös mittarivalot sammuivat.
Valomoduli? Voiko tuon testata ottamalla koko höskän irti ja kokeilemalla toimiiko muut laitteet sillon normaalisti? Vai voiko auto seota tuosta vielä enemmän? (Jos on edes mahdollista) alkaa olla aika neuvoton olo..
Apuja! Koitin asennella tehopesua. Tilasin bmwfansin mukaan oikeat pinnit korimodulin liittimeen ja pyyhkijän viiksen liittimeen. Viiksen liittimeen pinni solahti hyvin, mutta korimodulin liittimeen ei millään ilveellä saa pinniä pohjaan asti.
Plug terminal ELO not waterproof | BMW 5' E39 530d M57 Europe
Pinnin tarkennuksessa lukee, että sopii AMP/ TYCO liitinrunkoon. Autossa on Siemensin liitinrunko, eli onko vika siinä. Tuntuis, että pinnissä on kuvassakin näkyvä korkeampi oikea kylki liikaa. Jos korotusta ei olis, niin pinni varmasti solahtaisi pohjaan asti. Liittimestä purin kuoren erilleen, mielestäni sitä ei voi enempää purkaakaan, jotta pinni uppoaisi paremmin.
Onko ainoa keino saada jostain purkuautosta Siemensin liitin ja pätkät johtoa, jotta saisi siitä sopivan pinnin? Ei ainakaan kuvien perusteella löydy muutakaan saman näköistä pinniä ilman toisen reunan korotusta.
Eikös se ole tuo kuvan osa #5 joka sopii tuohon? Tuosta pinnin reunasta se kuitenkin on kiinni, mutta vaikka sen viilaa pois, ei tuo muistaakseni lukitu oikein. Olen saman asian kanssa manannut, mikä ihmeen logiikka BMW:llä oli sotkea kahta melkein samanlaista pinniä. (minulla toki on johtosarja mistä noita puran, mutta aina niiden kanssa on sama arpominen)
Tolla pinnin numerolla ei vaan löydy mitään bmwfansista.
Pitää varmaan lähteä penkomaan purkuautoa liittimen perässä tai koittaa tilata tuo numeron 5 pinni. Eihän se kalliiksi tulis kokeilla. Onko noita 26 pinnisiä liittimiä tai vastaavia muualla ku korimodulilla ja mittariston takana?
Välillä kun menee autoon ja kääntää virrat päälle, kuuluu kolme tasatunti piippausta vaikkei ole tasatunti lähelläkään. WTF? Liittyykö tämäkin siihen ettei auto aina mene unitilaan?
Kellään kokemuksia tästä alustasta?; http://www.jmtuonti.fi/cat/product_details.php?p=858 ??? Ostin n. vuosi sitten tuolta tl finn automobilesta jonku korkeussäädettävän, mikä makso 329e! Ja noh, halvalla ei saa hyvää! Kahden vuoden takuu tuossakin mutta ei meinaa kaveri millään uskoa että on hajalla. Oikee etuiskari korkkas heti ensimmäisen 6kk sisään, ja tänään meni oikea puoli! Takana tuntuu rallattelevan terävässä tärinässä, ihankun ruuvimeisseli hakkais takalasia vasten!
Mitään muita varteenotettavia korkeus ja jäykkyys säädettäviä alustoja?
Comment