Ei ainakaan '02 Touringissa pala mitään mittaristossa vaikkei lisäjarruvalo toimi.
Joo, ehkä olen väärässä. Sen ajan mitä omistan e39 niin mittaristoon syttyi välillä se valo. Kaikki muut lamput ovat ehjät paitsi se lisäjarruvalo mut en tiia mikä siin on...
Ex e34 518i,-96. Ex e39 520d,-02. Nykyinen e91 320d, 08.
Tuo lisäjarruvalon toimimattomuus on vissiin aika yleinen E39:ssä, kun kahdessa oon jo itekin semmosta huomannu. Eihän kannassa tai johdoissa sitten olisi vikaa?
Varmaan on, omassa palaa ja sitten tutun touringissa kanssa.
Ex e34 518i,-96. Ex e39 520d,-02. Nykyinen e91 320d, 08.
Etuanturi noussut ylös kolostaan hapettumisen takia.
Voisitko kertoa missä semmonen on, miuta nyt naurattaa kun just kun tästä ruvettu puhumaan niin omassakin autossa syttyi vikavalo. Tuntuu oudolta että aluksi syttyy palaa takajarruvalon valo ja sitten abs.. hohhoija.. viissii ihan tavallista e39_lle ?
Ex e34 518i,-96. Ex e39 520d,-02. Nykyinen e91 320d, 08.
Voisitko kertoa missä semmonen on, miuta nyt naurattaa kun just kun tästä ruvettu puhumaan niin omassakin autossa syttyi vikavalo. Tuntuu oudolta että aluksi syttyy palaa takajarruvalon valo ja sitten abs.. hohhoija.. viissii ihan tavallista e39_lle ?
Pikkuisen tunkkaat ylös etukulmaa ja käännät etupyörän ääriasentoon+laita pukki alle. Sitten ryömit sinne väliin niin siellä se pyöränavassa on kiinni kun johtoa seuraa.
Lueppa hiukan ylöspäin niin näet ohjeet vesiventtiilin koputteluun. Jos ei auta, ilmausta lisää.
jees.. ilmailin tänään uusiks ja koputtelin vesiventtiiliä.. sitte loppuvaiheessa ilmausta rupes kuplia tuleen niin maan pirusti taas.. ja jäähdytin nestettä rupes tippuun auton keskivaiheilta jonku suojamuovin välistä, lisäks takapenkin puhaltimen rööristä alko kuuluun veden lorinaa.. mikähän siellä nyt mättää? rupee käymään jo hermoille
Osaakos joku sanoo missä on vika kun ei toimi keskikulutuksen, ulkolämpötilan, jäljellä olevan ajomatkan ym. vaihto mittaristossa? Eli kun painaa vasemmasta viiksestä siitä päästä niin ei tapahdu mitään, näyttää vaan ulkolämpötilan.
Jos oletetaan et johto on kunnossa, niin mikä boksi/vastaava siellä on mikä pitäis vaihtaa? Kaikki muut toiminnot siinä viiksessä toimii, eli sen kannalta aika kaukaa haettua et just tuon piuha olis poikki. :think
Autoon oli tehty vuosihuolto just ennen ku ostin sen ja huoltomies oli vaan sanonu ettei viittiny siihen huoltoon vaihtaa sitä [osan nimi] kun olis tullu sen verran iso lasku. Lasku kun tais muutenkin olla jotain tonnin luokkaa.
Jos oletetaan et johto on kunnossa, niin mikä boksi/vastaava siellä on mikä pitäis vaihtaa? Kaikki muut toiminnot siinä viiksessä toimii, eli sen kannalta aika kaukaa haettua et just tuon piuha olis poikki. :think
Autoon oli tehty vuosihuolto just ennen ku ostin sen ja huoltomies oli vaan sanonu ettei viittiny siihen huoltoon vaihtaa sitä [osan nimi] kun olis tullu sen verran iso lasku. Lasku kun tais muutenkin olla jotain tonnin luokkaa.
Mutta noista on katkeillut juurikin tuota johtoa.
Viiksi siis pelaa muuten normaalisti mutta vain nappi ei toimi.
Yleensä vaihdetaan koko viiksi ja sekin taisi jotain maksaa.
Eipä siinä oikein muuta vikapaikkaa ole. Viiksen nappi käytännössä maadoittaa yhden pinnin mittaristolta.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Mikähän nyt tuli kun luistoneston valo syttyi ajossa ja jäi palamaan. Mikään muu varoitusvalo ei pala. Sutii (hiekalla) eli ei tunnu toimivan. Autossa on DSC. En ainakaan löytänyt vastaavaa kun yleensä palaa ABS-valot kanssa.
Comment