Originally posted by Alfonzo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by schwarze View PostNo ainakin lämmitettävissä suuttimissa irroittamista ahdistaa johtoliitoksen jalka, se kun ei mahdu pellistä läpi. Minä tyhmyyttäni sitten purin osiksi toisen suuttimista huomatakseni, että ahdistava välike irtoaa muutenkin . No eipä purkaminen hukkaan mennyt, tuonkin osan toiminta-ajatus on sitten tiedossa. Suuttimen sisällä on kaksi jousikuormitteista sulkuventtiiliä, jotka toimiessaan estävät pesunesteen valumisen takaisin säiliöön pesukertojen välillä. Ma epäilen, että sinulla horii ilmaa jostakin letkuliitoksesta ja suuttimet on ehjät :thinkBMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
-
Originally posted by zener View Post-15 pakkasta ja lämmöt ei nouse yli 89. Mikä näissä M52:ssa lienee se optimaalinen käyntilämpö? Pitääkö hakea orggis termari?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by ämsport View PostMielestäni pitäisi sopia,koiranluut voi tietty m-sportis olla lyhyemmät:think ei paha hintane setti jos merkki vaa pitää paikkansa myös paketin saapuessa,itse tilasin ton koko setin kl-varaosista oli hiukan eri hintanen
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostItelläki oli ongelmaa, että veden tuleminen lasille kesti kauan. Laitoin parin euron AD:ltä ostamani takaiskuventtiilin letkun väliin, ja homma toimii.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostOlen ostanut jo aika isolla rahalla osia tuolta Car Partsista ja aina ovat tulleet oikeat osat ja myös oikean merkkisenä. Mikä parempaa, toimituskulut ovat 20€, vaikka tilaisit ison ja painavan pahvilaatikollisen tavaraa. Esim. itse tilasin viime keväänä etupään tukivarsia, jäähdyttimen, vesipumpun, termarin, etujarrulevyt, etu- ja takapalat, yms. ja postikulut olivat edelleen 20€. Jos maksat tilisiirrolla, toimitusaika on n. 1,5 viikkoa kun viikonloppu lasketaan mukaan.
Okei!Hyvä niin,nykypäivänä kun vaan asiat menee niin että kaikki pitää kyseenalaistaa en sitten tiedä onko itsellä pää vinossa vai onko nuo tukkurit luoneet vain sellaisen harhan?
Comment
-
-
Olen myös tilannut Car parts 24:stä aika paljon osia viimeisen vuoden aikana ja aina tulleet oikeat osat: tukivarsia, termari, moniurahihnat, kiristäjärullat jne. Tilaan myös jatkossa.E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Originally posted by ämsport View PostMielestäni pitäisi sopia,koiranluut voi tietty m-sportis olla lyhyemmät:think ei paha hintane setti jos merkki vaa pitää paikkansa myös paketin saapuessa,itse tilasin ton koko setin kl-varaosista oli hiukan eri hintanen
Samaisesta paikasta saisi kohtuullisen edullisesti myöskin iskunvaimentimet, pölysuojat ja laakerit iskareiden yläpäähän, niin pääsisi vihdoinkin vaihtohommiin. Vieläkö puuttuu hankintalistalta jotain olennaista? :thinkE39 530dA Touring M-Sport Individual -04
SAAB 9-3 2.0t BioPower -02
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View PostItelläki oli ongelmaa, että veden tuleminen lasille kesti kauan. Laitoin parin euron AD:ltä ostamani takaiskuventtiilin letkun väliin, ja homma toimii.
Comment
-
-
Originally posted by Alfonzo View PostSainpahan vihdoin katsottua osanumerot ja samaa tavaraa pitäisi olla, madalletulla alustalla ero itse vakaajassa jos oikein ymmärsin...
Samaisesta paikasta saisi kohtuullisen edullisesti myöskin iskunvaimentimet, pölysuojat ja laakerit iskareiden yläpäähän, niin pääsisi vihdoinkin vaihtohommiin. Vieläkö puuttuu hankintalistalta jotain olennaista? :think
Itellä oli ainaskin vakaajan korikiinnike kumit aivan väljät paskat että samallahan nuokin sieltä vaihtaa kun auton alla mönkii,ja maksoi jotain 4,90,-
Comment
-
Comment