Originally posted by BreeZi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kems View PostMitenkäs tuollaisten parkkipaikalla tulleiden ovikolhujen suoristus onnistuisi? Tässä joskus tullut ikävä kolhu. Hyvin pieni se on, mutta aika näkyvällä kohtaa ainakin omaan silmään. Onnistuisiko painelemalla sielä oven sisäpuolelta jollain ihan perustyökaluilla? Vai pahentaako vain tilannetta?
Comment
-
-
Originally posted by BreeZi View PostWebaston nollaus sulakkeen avulla aluksi. Mikäli ei mitään tapahdu, puhelin käteen ja soittoa inpan omistajalle. Muistaakseni inpalla pystyy ohjailemaan tuota webaston komponentteja.
Kaverilta löytyy Bavarian Technikin softa mutta sillä ei taida webaston koodeja nähdä?
Comment
-
-
ite aattelin käydä peltikorjaamolla kyselemässä oikasua ku liikennemerkki kaatu töissä eturenkaan kohdalle yläreunaan peltiin. painoi siihen montun, sekä maaliin halkeaman, joten ehkä paikkamaalauskin...
mites nämä 528:n jarrut ja menohalut sekä absit... juuri ennen kuin auto pysähtyy, niin etujarrut lukkiutuu. tuntuu kuin takajarrut ei olisi pelissä ollenkaan, kun niin kovaa en saa painettua jäisellä pinnalla jarrua ilman että absit puuttuu peliin, että takapyörätkin jarruttaisi niin kovasti että nastat jättäisi jälkiä. ja risteyksissä tuntuu olevan menohaluja etupyörät jarruilla lukittuina, liukuu aina hieman.
jarrut syksyllä leimalla edessä 2 ja takana 1.5
Comment
-
-
Originally posted by redlane View PostNyt tarvitsisi pikaista vastausta. Vanhat etutolpat ovat alapäästä 58mm paksut ja uudet coilit ovat 54mm. Eli puuttuuko tuosta nyt joku holkki vai painuuko tuo kiinnityspiste niin paljon kasaan?Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Ex:
e34 525i
e34 525tds "superturbo"
e39 530d M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Night-Wind View Post@merbau, mulla ny semmonen testaus meneillä että otan joka yöksi yhden sulakkeen irti ja jos seuraavana päivänä akun jännite on lähellä 12,5V niin tietää että sen sulakkeen takana on oltava vika. Mitä sulakkeita apukuskin penkin alla on ja miten niihin pääsee käsiksi?
Kun ei tässä yksinkertaisesti voi enää olla paljoa vaihtoehtoja. Akku, startti, laturi, ilmastoinnin flekti ja siili käyty läpi.
Ja kuten tuossa aiemmin todettiinkin, niin virtamittaus on kuitenkin se paras tapa saada syyllinen selville.540iA -00 M-sport
Vikakoodilukua ja virtamittauksia pihtimittareilla 20mA..400A. Myös tallentavat jännite- ja virtamittaukset.
Comment
-
-
Originally posted by rjm View PostKaverilta löytyy Bavarian Technikin softa mutta sillä ei taida webaston koodeja nähdä?
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Tyhjäkäntiventtiilissä ja separaattorin niissä ilma aukoissa jossa on se kumitulppa, ei mitään suuria määriä, liinalla kun vaan pyyhkäsee pois
Separaattori vaihdetuu uuteen+letkut - tyhjäkäyntiventtiili putsattu.
Huohottimen vielä ymmärrän, et siellä olis, kun siellä se kulkee, mutta miten tonne tyhjäkäyntiventtiilin "aukkoon" on sitä joutunut on minulle täysin mysteeri
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View Postmikähän mahtaa olla vikana kun kumpikaan sähköjakkara ei liiku?? missä penkkien sulakkeet?- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
Comment