memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tuoppo
    replied
    Sopiiko e39 sedaniin suoraan E34 17 tuuman "heittotähdet" keskireiän ja ET :n puolesta? Netistä olen yrittänyt katsoa, mutta kuvia on ainakin tosi vähän yhdistelmästä.

    Leave a comment:


  • opTA
    replied
    Originally posted by xpro View Post
    minkälainen adapteri tuone pitäisi laittaa ja mistä sen saa?...
    Saamiseen en osaa vastata, mutta hetken kun odotat niin joku kyllä kertoo mistä saa...:think

    Edit: ..hyi, kun tuli kaksmielinen vastaus.

    Leave a comment:


  • xpro
    replied
    Originally posted by opTA View Post
    Johtosarja adapteri väliin, niin toimii.
    minkälainen adapteri tuone pitäisi laittaa ja mistä sen saa?:think ratti on 97vm autosta ja oma 96. ja mikä tekee tuosta vielä erikoisempaa niin kaikista vakkariin liittyvistä napeista toimii sisäilman kierto..:think ja myöskin rumppaa sisäilman kiertoa itsekseenkin päälle ja pois... niin ja valot napeissa kyllä palaa.. ja vielä se että alkuperäisessä ratissa ei ollut puhelin näppäintä mutta asennetussa on.. jos sillä merkitystä. autossa ei siis ole puhelin varustusta.
    Last edited by xpro; 29-10-2013, 17:53.

    Leave a comment:


  • opTA
    replied
    Originally posted by xpro View Post
    ..ei toimi rattinapit jostain syystä..
    Johtosarja adapteri väliin, niin toimii.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by xpro View Post
    mistähän mahtaa johtua kun vaihdoin tuossa nelipuolaisen monitoimi napeilla olevan ratin m-sport rattiin (napilliseen) niin ei toimi rattinapit jostain syystä.. kyseessä 96vm 528
    Onko molemmat ratit samanikäisistä autoista?

    Leave a comment:


  • xpro
    replied
    mistähän mahtaa johtua kun vaihdoin tuossa nelipuolaisen monitoimi napeilla olevan ratin m-sport rattiin (napilliseen) niin ei toimi rattinapit jostain syystä.. kyseessä 96vm 528

    Leave a comment:


  • olli90~
    replied
    Meinaa tuo auto varsinkin kylmänä "nylkyttää" kun pienellä vaihteella eka vähän vedättää ja sit kun heittää moottorijarrulle, kaupungissa vähän aina ärsyttää mut tosin vähä kun lämpiää paikat nii ei enää niin pahasti.. liekkö se kardaanin kuminivel väljä, vai moottorin/vaihteiston kumityynyt hapristuneet? oisko kellään ideoita..? Auto tarkemmin niinkin yleinen kun Alpina b10 3.3 -01, manuaali ja farkku

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Sit on tyydyttävä 5 pykäläiseen, ellet löydä jostain 330d:stä 6 pykäläistä ja ala vaihtamaan.
    Tosin tais vaatia ainakin kytkimen vaihdon samalla, booritus oli eri?

    Mut ois makia ku ois 6 pykälää.

    540i 6-gang...

    Mut oikeestihan nää on niin pieniä, ei näihin mitään ylimääräistä mahdu konttiin. Väykky tai V70 niin alkaa mahtuu.

    Leave a comment:


  • Jutku
    replied
    Pitäs saaha lastenvaunut elikkä kärryt konttiin ja muutakin roinaa, niin ei E91 / E46 mene näihin laskuihin. Ja E60 ei ees mietitä. :P

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Originally posted by Bmw Dreamer View Post
    Mä uskoisin et vasta e60 ja e46 on 3 litraista manuaalia 6 pykäläisenä...? :think
    Mä uskon samaan ostaa suoraan E46 facelift niin ei tarvitse katua

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by Jutku View Post
    Facelifti E39 530D, onko näitä 6-vaihteisena manuaaleina vai onko lodjut aina 5-vaihteisia? Jos on 6-vaihteisina, niin mistä vuosmallista etiäpäin ne löytää? Googlella en löydä, voi olla evotustakin mutta..
    Mä uskoisin et vasta e60 ja e46 on 3 litraista manuaalia 6 pykäläisenä...? :think

    Leave a comment:


  • Jutku
    replied
    Vaihdelaatikoista..

    Facelifti E39 530D, onko näitä 6-vaihteisena manuaaleina vai onko lodjut aina 5-vaihteisia? Jos on 6-vaihteisina, niin mistä vuosmallista etiäpäin ne löytää? Googlella en löydä, voi olla evotustakin mutta..

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Taka-anturit voi kokeeksi vaihtaa ristiin.
    Tämä on melkein mahdoton temppu alkuperäisillä antureilla.Ei satavarmasti lähde ehjänä irti.

    Leave a comment:


  • reekoon
    replied
    Sumua sumareissa. On se nyt kumma kun vaikka mitä yritää niin jompi kumpi on aina sateen jälkeen ihan tippalinssissä sisäpuolelta. Mitä näille pitäisi tehdä? Porata reikiä täyteen. Kyse siis M sumareista.

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Yleismittarilla voi toki mitata piuhat anturin ja ABS-modulin väliltä. Itse anturin toiminnan luotettava mittaus vaatisi oskilloskoopin. Taka-anturit voi kokeeksi vaihtaa ristiin. Jos kyseessä 9/98 jälkeinen E39, niin vika ABS-modulilla varsin todennäköinen vaihtoehto.

    Leave a comment:

Working...
X