memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• timppa811
    replied
    No hauska kuulla etten ole ainoa. Nimimerkillä +400e:llä puslia alustaan tilasin eilen...

Originally posted by Bmw Dreamer View Post
    Enkun hehkut vaan...

ja moottorin tukikumin + melkein koko alustan...

Ja jotain pisteosaa...

Ainii ja tankinpumpun!

kylhän tuo ois nyt hyvä myydä ennenkö hajoo

Leave a comment:

• pexodus
    replied
    Enkun hehkut vaan...

Ja jotain pisteosaa...

Ainii ja tankinpumpun!

Jos noinkin hyvän BMW:n on löytänyt ei kannata kyllä vaihtaa, eikä ainakaan siihen E6x korimalliin

Leave a comment:

• Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by pexodus View Post
    Originally posted by Bmw Dreamer
    itekin ajellu nyt 101tkm omalla, ei oo tarvinu mitää noista vaihtaa... Ja johan noilla nyt on ajettu minua ennenkin vähintään se toinen 100tkm...

Ja nyt äkkiä ettimään puuta jostain ja koputtamaan!!
    Ai niin, sie oot vaihtunut vaan: vaihdelaatikon, pakosarja, siirtopumpun, hehkut, suuttimet! No kyllä ne yllämainitut on vielä edessäpäin, älä huoli

Onhan noita varmaan hyviäkin Dieseleitä joitain yksilöitä mutta kyllä nämä mull ainakin ovat aikapaljon päänvaivaa tuottanut puhumattakaan rahapussista

Nimim 3xM57(2xN)@600tkm matka-ajoa rajoitustenmukaan.
    Enkun hehkut vaan...

Ja jotain pisteosaa...

Ainii ja tankinpumpun!

Leave a comment:

• pexodus
    replied
    Originally posted by timppa811 View Post
    Unohdit automaattilaatikon porsimisen =)
    Pääsi unohtumaan kun viimeisestä remontista on jo muutama vuosi

Leave a comment:

• pexodus
    replied
    itekin ajellu nyt 101tkm omalla, ei oo tarvinu mitää noista vaihtaa... Ja johan noilla nyt on ajettu minua ennenkin vähintään se toinen 100tkm...

Ja nyt äkkiä ettimään puuta jostain ja koputtamaan!! [/QUOTE]

Ai niin, sie oot vaihtunut vaan: vaihdelaatikon, pakosarja, siirtopumpun, hehkut, suuttimet! No kyllä ne yllämainitut on vielä edessäpäin, älä huoli

Onhan noita varmaan hyviäkin Dieseleitä joitain yksilöitä mutta kyllä nämä mull ainakin ovat aikapaljon päänvaivaa tuottanut puhumattakaan rahapussista

Nimim 3xM57(2xN)@600tkm matka-ajoa rajoitustenmukaan.

Leave a comment:

• Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by timppa811
    Bensa kulutti noin 11litraa minun ajossa ja diesel kuluttaa tällähetkellä 7.1litraa. Näin laskettuna 13tkm ajolla diesel on jo halvempi.

Mites lopputulema kun vaihdat 100tkm:llä dieseliin; turbon, railpainepumpun, egr:n, imusarjan ja muuta pientä?

Kyllä minäkin Dieselistä tykkään mutta kyllä se niin menee että minkä tankilla säästää, korjauskuluissa menettää
    Eikait niitä nyt noin useasti tarvii vaihtaa, jossei ihan reikäpäässä ja hajottamalla autoa aja?

Ja nyt äkkiä ettimään puuta jostain ja koputtamaan!!

Leave a comment:

• zener
    replied
    Kyllä minäkin Dieselistä tykkään mutta kyllä se niin menee että minkä tankilla säästää, korjauskuluissa menettää
    Eipä se taida bensa-autokaan 100tkm ihan pelkällä tankkaamisella mennä.

Toki tottahan se on että dieselissä nii kalliita paukkuja on enempi.
    Last edited by zener; 12-11-2013, 10:09.

Leave a comment:

• timppa811
    replied
    Unohdit automaattilaatikon porsimisen =)

Bensa kulutti noin 11litraa minun ajossa ja diesel kuluttaa tällähetkellä 7.1litraa. Näin laskettuna 13tkm ajolla diesel on jo halvempi.

Mites lopputulema kun vaihdat 100tkm:llä dieseliin; turbon, railpainepumpun, egr:n, imusarjan ja muuta pientä?

Leave a comment:

• pexodus
    replied
    Bensa kulutti noin 11litraa minun ajossa ja diesel kuluttaa tällähetkellä 7.1litraa. Näin laskettuna 13tkm ajolla diesel on jo halvempi.[/QUOTE]

Leave a comment:

• timppa811
    replied
    Käytännön ajossa eroa tosiaankin kuin yöllä ja päivällä. Edellinen oli e39 528i ja nykyinen 530d. Molemmat automaatteja. Bensa kiihtyi varmaan jopa nopeammin? mutta käytännössä diesel hakkaa 100-0.

Originally posted by Maki1 View Post
    Vääntö tosiaan on plussaa diiselissä, siitä ei pääse mihinkään.

Leave a comment:

• timppa811
    replied
    Kuinkas tuollaiset rungottomat toimivat talvella?

Originally posted by SKauppias View Post
    Iso kiitos! Laitoin pari settiä tilaten, on ihan toimivat kikkareet. En vain aluksi keksinyt mistä ne olivat kotoisin... =)

Leave a comment:

• Maki1
    replied
    Niitä, sekä siitä mistä tykkää. Dieselin vääntö on vaan kivaa. (saahan sitä toki isolla kasillakin... -> 740d )

Ja näillä kilsoilla jo mulla ainakin diesel kannattaa. Ja niinkuin sanoin, mun ajotyylille ei bensakoneet tunnu soveltuvan, kun puolta pienempi bensakone vie samanverran kuin tämä diesel.
    Vääntö tosiaan on plussaa diiselissä, siitä ei pääse mihinkään.

Leave a comment:

• Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by Maki1 View Post
    Periaatekysymyksiä. Kun kuitenkin bensaa vie tällä hetkellä noin 8,5 satasella niin en näe kiisselissä hyötyä. Ennemmin tankkaan vähemmän kuin makselen moninkertaisesti veroa.
    Niitä, sekä siitä mistä tykkää. Dieselin vääntö on vaan kivaa. (saahan sitä toki isolla kasillakin... -> 740d )

Ja näillä kilsoilla jo mulla ainakin diesel kannattaa. Ja niinkuin sanoin, mun ajotyylille ei bensakoneet tunnu soveltuvan, kun puolta pienempi bensakone vie samanverran kuin tämä diesel.

Leave a comment:

• SKauppias
    replied
    Originally posted by Arsti View Post
    Good Rainin sulat näyttää olevan.
    http://www.ebay.de/itm/NEU-1-Satz-Sc...item3cc53824f4
    Iso kiitos! Laitoin pari settiä tilaten, on ihan toimivat kikkareet. En vain aluksi keksinyt mistä ne olivat kotoisin... =)

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by Madduli View Post
    Uus e39 omistaja ilmottautuu. Ratissa on vakionopeudensäätimen kuvalla oleva nappi, mitä siitä kuuluisi tapahtua? Eli siis se mikä on ratissa oikealla ylimpänä.
    Se muistaa ajossa viimeksi asetetun nopeuden. Nollautuu tottakai kun auton sammuttaa.

Leave a comment:

Working...
X