Mistä saan helpoiten herätevirran soittimelle langatonta peruutuskameraa varten, eli siis mihin piuhaan tulee virtaa kun pakin laittaa päälle, mahdollisimman läheltä soitinta?
Osaisko kukaa sanoa mitään mistä vois johtuu kun lämpimänä liikkeelle lähdössä moottori vähä pätkii ja putkest kuuluu pauketta? Kierrokset täytyy nousa n. 2000rpm eli ns. Mummo kaasulla lähdettävä.
Vanos juuri vaihdettu, lambdat ja nokka ja kampiakseli anturit vaihettu, puolat ja tulpat myös,
Auto e39 523i -96
Mistäs kannattaa seuraavaksi lähteä vikaa etsimään?
Pontiac Firebird 6.6L -70 & Vw Golf IV Variant -01
ex. Ford Mustang 4.6L GT -96 convertible & Bmw E39 523i -96 & BMW E32 730iA -89
Ebaysta uusi nappiparisto / akku. Salmiakkiavainta ei ole tarkoitettu avattavaksi mutta mattoveitsellä tms auki ja uusi patteri sisään ja liimalla takaisin kiinni. Ei pitäisi tarvita koodata uudestaan.
Rajoittuuko automaatti ongelmat pelkästtän dieseleihin vai onko bensoissakin samat murheet ?
Olen ostamassa 530i/ia (vm.2002-2003) bensaa mielummin manuaalina ,mutta tarjonta on aika laihaa niin olen ruvennut miettimäön myös tomaattia.
Dieseleissä on eri laatikko ja bensakoneissa oleva laatikko pitäisi toimia luotettavasti. Jos jaksaa kepittää ja haluaa pelata ns. varman päälle, niin ota manuaali. Automaattilaatikon viat on helpolla kalliita ja viehän se sitä bensaakin vähän enemmän.
Kannattaako tuon kallistuksenvakaajan "koiran luun" (eli osa 6: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...abilizer_rear/) vaihdon yhteydessä vaihtaa jotain muutakin, mitä olisi helppo vaihtaa samalla kun nuo on irti? Onko nuista olemassa jotain vahvistettuja tarvikkeita, vai ihanko vaan orkkista paikalleen?
Kannattaako tuon kallistuksenvakaajan "koiran luun" (eli osa 6: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...abilizer_rear/) vaihdon yhteydessä vaihtaa jotain muutakin, mitä olisi helppo vaihtaa samalla kun nuo on irti? Onko nuista olemassa jotain vahvistettuja tarvikkeita, vai ihanko vaan orkkista paikalleen?
No, ne vakaajan puslathan voisi vaihtaa samalla jos ei ole vaihdettu koskaan tai ovat selvästi väljät..
No eipä niitäkään kannata ihan huvikseen vaihella, jos ovat kunnossa. Vaihtaa sitten kun tarvii, nimittäin ne koiranluut irrottaa minuutissa molemmat niiden puslien/helojen vaihtoa varten jos auto on nosturilla tai edes molemmat eturenkaat ilmassa.
Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Onko ihan normaalia että tuo kone ei jaksa vääntää alhaalta juuri ollenkaan? Esim ylämäessä tarvii melkein 2000 kierroksia ettei hyydy... Vai voisiko ahdoissa olla jotain häikkää? Mistä voisi mitata ahtopaineet ja miten? Ja kannattaako autoa enään lähteä ohjelmoimaan vähän pirteämmäksi kun on juuri sisäänajettu?(mittarissa 580000) kiitos vastanneille!
Onko ihan normaalia että tuo kone ei jaksa vääntää alhaalta juuri ollenkaan? Esim ylämäessä tarvii melkein 2000 kierroksia ettei hyydy... Vai voisiko ahdoissa olla jotain häikkää? Mistä voisi mitata ahtopaineet ja miten? Ja kannattaako autoa enään lähteä ohjelmoimaan vähän pirteämmäksi kun on juuri sisäänajettu?(mittarissa 580000) kiitos vastanneille!
Jollaa oli vasta sama ongelma, oli vaihdettu uus maffi ja ohjelmistoa ei ollu päivitetty, ja uuden maffin kartat oli eriliset. päivityksel tuli voimat takasin.
Näköjään muuten tullu Motonettiin OE-laatutasosia pyöränlaakereita E39:iin. Ei mitään halpoja tietenkään. 130e etee, 75e taakse. (tarvike 90/50)
Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta onko ainoa keino lukea livedataa ajossa vetää piuha konepellin alta sisälle autoon? Siis, että konepelti ajossa tuulihaan varassa?
Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta onko ainoa keino lukea livedataa ajossa vetää piuha konepellin alta sisälle autoon? Siis, että konepelti ajossa tuulihaan varassa?
-96 e39 kyseessä.
voi sen pellin kiinnikin painaa. kyllä sieltä mahtuu johto välistä.
onhan noita jotain BT kikkareitakin mutta toimiiko ne ylipäätään?
Comment