Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw Dreamer
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 2762
    • Kouvola

    #61
    Kattelin tuossa huoltokirjasta että Motonetin GSP ollu jo 47tkm edessä ja toimii hienosti. Sattunu kait hyvälaatunen laakeri?
    BMW 520d Touring '06 314tkm
    BMW 530D Touring '99 552tkm
    BMW 320da Touring '02 427tkm
    Volvo V70 D5 '02
    Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
    Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
    Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja

    Case IH 5140 Maxxum

    Comment

    • konsales
      Newbiemmer
      • Aug 2013
      • 7
      • Tampere

      #62
      Mistä saan helpoiten herätevirran soittimelle langatonta peruutuskameraa varten, eli siis mihin piuhaan tulee virtaa kun pakin laittaa päälle, mahdollisimman läheltä soitinta?

      Comment

      • Jonski|
        Bimmer Rookie
        • Jun 2010
        • 129
        • Savonlinna

        #63
        Häviääkö alkup. soittimesta koodi, jos ottaa akunkengän irti? Ei meinaan ole sitä koodia...

        Comment

        • tmth
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 2194
          • Kangasala

          #64
          Originally posted by Jonski| View Post
          Häviääkö alkup. soittimesta koodi, jos ottaa akunkengän irti? Ei meinaan ole sitä koodia...
          Ei mulla ainakaan ollut hävinnyt, vaikka koko soitin oli autosta irti pari kuukautta.

          F10 & R55
          ex:
          E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

          Comment

          • Garvis
            Bimmer Rookie
            • May 2012
            • 115
            • Turku

            #65
            Osaisko kukaa sanoa mitään mistä vois johtuu kun lämpimänä liikkeelle lähdössä moottori vähä pätkii ja putkest kuuluu pauketta? Kierrokset täytyy nousa n. 2000rpm eli ns. Mummo kaasulla lähdettävä.
            Vanos juuri vaihdettu, lambdat ja nokka ja kampiakseli anturit vaihettu, puolat ja tulpat myös,

            Auto e39 523i -96
            Mistäs kannattaa seuraavaksi lähteä vikaa etsimään?
            Pontiac Firebird 6.6L -70 & Vw Golf IV Variant -01

            ex. Ford Mustang 4.6L GT -96 convertible & Bmw E39 523i -96 & BMW E32 730iA -89

            Comment

            • Krister
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2003
              • 227
              • PK-seutu

              #66
              Originally posted by rizzo View Post
              -00 528:n (salmiakki)avaimen pariston vaihto, miten tapahtuu? Tarvitseeko koodata uusiksi tms?

              Ebaysta uusi nappiparisto / akku. Salmiakkiavainta ei ole tarkoitettu avattavaksi mutta mattoveitsellä tms auki ja uusi patteri sisään ja liimalla takaisin kiinni. Ei pitäisi tarvita koodata uudestaan.
              Supra MKIV 6spd lhd
              W212 E350CDI

              Ex: E39 530d

              Comment

              • suffeli
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2004
                • 559
                • JKL

                #67
                Originally posted by TarD View Post
                Rajoittuuko automaatti ongelmat pelkästtän dieseleihin vai onko bensoissakin samat murheet ?

                Olen ostamassa 530i/ia (vm.2002-2003) bensaa mielummin manuaalina ,mutta tarjonta on aika laihaa niin olen ruvennut miettimäön myös tomaattia.
                Dieseleissä on eri laatikko ja bensakoneissa oleva laatikko pitäisi toimia luotettavasti. Jos jaksaa kepittää ja haluaa pelata ns. varman päälle, niin ota manuaali. Automaattilaatikon viat on helpolla kalliita ja viehän se sitä bensaakin vähän enemmän.
                ------
                G31 530d

                Comment

                • asis
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2009
                  • 1140
                  • Joensuu

                  #68
                  Kannattaako tuon kallistuksenvakaajan "koiran luun" (eli osa 6: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...abilizer_rear/) vaihdon yhteydessä vaihtaa jotain muutakin, mitä olisi helppo vaihtaa samalla kun nuo on irti? Onko nuista olemassa jotain vahvistettuja tarvikkeita, vai ihanko vaan orkkista paikalleen?
                  E39 540iA M-Sport Imolarot II
                  E36 323i touring
                  Volvo V70 2.4D mk3
                  Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
                  Honda Civic 1.4 4d ES
                  Chevy Caprice Classic
                  ex:
                  E32 730iA
                  E39 528i Calypsorot metallic
                  E36 325i x2

                  Comment

                  • janke
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2010
                    • 3665
                    • seinäjoki

                    #69
                    Originally posted by asis View Post
                    Kannattaako tuon kallistuksenvakaajan "koiran luun" (eli osa 6: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...abilizer_rear/) vaihdon yhteydessä vaihtaa jotain muutakin, mitä olisi helppo vaihtaa samalla kun nuo on irti? Onko nuista olemassa jotain vahvistettuja tarvikkeita, vai ihanko vaan orkkista paikalleen?
                    No, ne vakaajan puslathan voisi vaihtaa samalla jos ei ole vaihdettu koskaan tai ovat selvästi väljät..
                    Bmw 316 E30 -88

                    Comment

                    • Fastpiksu
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2010
                      • 1571
                      • Kajaani-Paltamo

                      #70
                      No eipä niitäkään kannata ihan huvikseen vaihella, jos ovat kunnossa. Vaihtaa sitten kun tarvii, nimittäin ne koiranluut irrottaa minuutissa molemmat niiden puslien/helojen vaihtoa varten jos auto on nosturilla tai edes molemmat eturenkaat ilmassa.
                      Chevrolet Express van
                      Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
                      E36 325i group F

                      Ex:
                      e34 525i
                      e34 525tds "superturbo"
                      e39 530d M-Sport

                      Comment

                      • jukkae
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 3506
                        • 70800

                        #71
                        Ite ennoo niitäkään irrottanu, renkaat ajaa pukeille ja vaihtaa helat pois, tadaa.

                        Comment

                        • Ilekari
                          Newbiemmer
                          • Aug 2013
                          • 1
                          • Espoo

                          #72
                          E39 520d missä alaväännöt?

                          Onko ihan normaalia että tuo kone ei jaksa vääntää alhaalta juuri ollenkaan? Esim ylämäessä tarvii melkein 2000 kierroksia ettei hyydy... Vai voisiko ahdoissa olla jotain häikkää? Mistä voisi mitata ahtopaineet ja miten? Ja kannattaako autoa enään lähteä ohjelmoimaan vähän pirteämmäksi kun on juuri sisäänajettu?(mittarissa 580000) kiitos vastanneille!

                          Comment

                          • Bmw Dreamer
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2004
                            • 2762
                            • Kouvola

                            #73
                            Originally posted by Ilekari View Post
                            Onko ihan normaalia että tuo kone ei jaksa vääntää alhaalta juuri ollenkaan? Esim ylämäessä tarvii melkein 2000 kierroksia ettei hyydy... Vai voisiko ahdoissa olla jotain häikkää? Mistä voisi mitata ahtopaineet ja miten? Ja kannattaako autoa enään lähteä ohjelmoimaan vähän pirteämmäksi kun on juuri sisäänajettu?(mittarissa 580000) kiitos vastanneille!
                            Jollaa oli vasta sama ongelma, oli vaihdettu uus maffi ja ohjelmistoa ei ollu päivitetty, ja uuden maffin kartat oli eriliset. päivityksel tuli voimat takasin.


                            Näköjään muuten tullu Motonettiin OE-laatutasosia pyöränlaakereita E39:iin. Ei mitään halpoja tietenkään. 130e etee, 75e taakse. (tarvike 90/50)
                            Last edited by Bmw Dreamer; 14-08-2013, 19:13.
                            BMW 520d Touring '06 314tkm
                            BMW 530D Touring '99 552tkm
                            BMW 320da Touring '02 427tkm
                            Volvo V70 D5 '02
                            Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
                            Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
                            Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja

                            Case IH 5140 Maxxum

                            Comment

                            • akgii
                              Bimmer Rookie
                              • Sep 2010
                              • 54
                              • Vantaa

                              #74
                              Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta onko ainoa keino lukea livedataa ajossa vetää piuha konepellin alta sisälle autoon? Siis, että konepelti ajossa tuulihaan varassa?

                              -96 e39 kyseessä.

                              Comment

                              • peto2
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jan 2007
                                • 8267
                                • Järvikylä (Nakkila)

                                #75
                                Originally posted by akgii View Post
                                Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta onko ainoa keino lukea livedataa ajossa vetää piuha konepellin alta sisälle autoon? Siis, että konepelti ajossa tuulihaan varassa?

                                -96 e39 kyseessä.
                                voi sen pellin kiinnikin painaa. kyllä sieltä mahtuu johto välistä.

                                onhan noita jotain BT kikkareitakin mutta toimiiko ne ylipäätään?
                                F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                                ex:
                                E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                                Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                                Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                                Nakkaa privaa jos tarvetta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎