memebuy23buy

E39 Kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Juhi$
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Sen mitä noista halvoista korjatuista luin kokemuksia, niin ei kannata. Itse olen suosinut nyt pari kertaa ehjän alkuperäisen käytetyn ostoa, ja kun ovat maksaneet 25-35€ toimitettuna, niin on kannattanut. Uusi orggis taitaa maksaa hitusen enempi.
    Tätä myös mietin, että kestääköhän edes tuota kahden vuoden takuun mittaa:think Purkuautostakin ostetussa oma riskinsä että korisee samalla tavalla kun nykyinenkin.. eihän tuo paha homma ole vaihtaa, mutta ei tosiaan kiinnostaisi moneen kertaan tehdä. Suomesta jos ostaisi niin saa useimmiten myös työlle takuun, vaikka itse vaihtaisikin. Ei taida noissa ulkomailta tilatuissa tätä olla?

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by Juhi$ View Post
    Joo noita rupesikin löytymään kun saksaksi tajusin hakea. Jenkkilän poikakin ehti kyllä vastata että toimituskulut 50$.. eipä siis mitään järkeä sieltä tilata.
    Sen mitä noista halvoista korjatuista luin kokemuksia, niin ei kannata. Itse olen suosinut nyt pari kertaa ehjän alkuperäisen käytetyn ostoa, ja kun ovat maksaneet 25-35€ toimitettuna, niin on kannattanut. Uusi orggis taitaa maksaa hitusen enempi.

Leave a comment:

• Juhi$
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    En ihan justiinsa keksinyt että miksi se pumppu jenkkilästä pitää tilata? -> http://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat...c&LH_PrefLoc=3
    Joo noita rupesikin löytymään kun saksaksi tajusin hakea. Jenkkilän poikakin ehti kyllä vastata että toimituskulut 50$.. eipä siis mitään järkeä sieltä tilata.

Leave a comment:

• spock
    replied
    Autosta löytyy jälkiasennettu vetokoukku, jolla en tee yhtään mitään. Onko tuon irroittaminen itsestään helppo toimenpide omalla parkkipaikalla tehtäväksi, eli puskuri pois ja parit mutterit irti, sekä liitin pois? Vai vienkö suosiolla ammattilaiselle?

Leave a comment:

• jonsered92
    replied
    Originally posted by kaol View Post
    Thänkss mään :P

Leave a comment:

• kaol
    replied
    Originally posted by jonsered92 View Post
    Heips.
    Tuli INPA tänää postiluukusta mutta 20pinninen adapteri ei.. Kun tuota päästövikaa on. Oon lukenu aiheesee liittyvää topiikkii viikon ajan ja lambda kuulostaisi hyvälle ehdokkaalle. Imuvuotoi en oo löytäny silmäl enkä preikcliineril.

Mutta itse asiasta eli mitä arvoja INPAn pitäs näyttää lambdalle tyhjäkäynnillä, varmaanki lämpimäl koneel kannattaa katsoa?
    Entäs adaptiot jos on imuvuotoi/tai ei?

Yritän etsiä viel haulla mutta ajattelin kysyä alustavasti kun kiire tuppaa olee ton kärryn kans
    Siitä lukemaan, niin opit jotain.

Leave a comment:

• jonsered92
    replied
    Heips.
    Tuli INPA tänää postiluukusta mutta 20pinninen adapteri ei.. Kun tuota päästövikaa on. Oon lukenu aiheesee liittyvää topiikkii viikon ajan ja lambda kuulostaisi hyvälle ehdokkaalle. Imuvuotoi en oo löytäny silmäl enkä preikcliineril.

Mutta itse asiasta eli mitä arvoja INPAn pitäs näyttää lambdalle tyhjäkäynnillä, varmaanki lämpimäl koneel kannattaa katsoa?
    Entäs adaptiot jos on imuvuotoi/tai ei?

Yritän etsiä viel haulla mutta ajattelin kysyä alustavasti kun kiire tuppaa olee ton kärryn kans

Leave a comment:

• Fastpiksu
    replied
    Originally posted by Krister View Post
    530d tullut sellainen vika kun antaa kunnolla happea niin alkaa sen jälkeen käymään tyhjäkäynnillä ronksottaen ja ravistaen, ikäänkuin kävisi neljällä / viidellä. Häviää itsekseen parin minuutin päästä. Tehnyt nyt kaksi kertaa samalla tavalla.

Jotain suutin / polttaineensaantiongelmaa?
    Tutki ensimmäisenä suuttimien johtosarja. Kokeile heilutella johtoja auton käydessä ja tarkista liittimet.
    Jos ei löydy apuja niin suutinvialta kuulostaa..

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by Krister View Post
    530d tullut sellainen vika kun antaa kunnolla happea niin alkaa sen jälkeen käymään tyhjäkäynnillä ronksottaen ja ravistaen, ikäänkuin kävisi neljällä / viidellä. Häviää itsekseen parin minuutin päästä. Tehnyt nyt kaksi kertaa samalla tavalla.

INPA:lla tutkailemaan suuttimien korjausarvot ja mittaa suuttimien ohivuodot.

Leave a comment:

• janim110
    replied
    Onko laturin vaihto kuinka iso homma 530d vm.01. Onnistuuko ns.parkkipaikka asennuksena? Ohjeita...

Sitten lötyiskö Tampereelta apuja GM3-moduulin koodaukseen. Menee vaihtoon temppuilevan servotronicin takia.

Leave a comment:

• Krister
    replied

Leave a comment:

• Clavurion
    replied
    Originally posted by jumppakuutio View Post
    Olisko Tampereen lähettyviltä ketään kuka osais korjata pikseliviat ilmastoinnin paneelista, tai jos on helppo korjata niin ohjeita? Kuvat alla vähän havainnolistaa, pikseleitä ei ole kadonnut vaan tullut lisää ja jos virrat ottaa pois jää pikselit kuvan mukaisesti näkyviin.
    Taitaa mennä koko näyttöosa vaihtoon, eli käytännössä sama hommata koko IHKA käytettynä ja koodausta perään.

Leave a comment:

• jumppakuutio
    replied
    Olisko Tampereen lähettyviltä ketään kuka osais korjata pikseliviat ilmastoinnin paneelista, tai jos on helppo korjata niin ohjeita? Kuvat alla vähän havainnolistaa, pikseleitä ei ole kadonnut vaan tullut lisää ja jos virrat ottaa pois jää pikselit kuvan mukaisesti näkyviin.
    Attached Files

Leave a comment:

• peto2
    replied
    En ihan justiinsa keksinyt että miksi se pumppu jenkkilästä pitää tilata? -> http://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat...c&LH_PrefLoc=3

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Tulli on aina 24% (alv) tuotteen ja postikulujen yhteishinnasta + tullausmaksu joka on muistaakseni muutamia euroja.
    Siis alv on 24% + tulli, jos tuotteiden arvo on yli 150€. Auton osilla taitaa yleensä olla 3-5% tulli USA:sta tilattaessa.

Leave a comment:

Working...
X