Rengaskoko ilmeisesti ok? Tuli tuommoset vanteet hommattua, eli style 128 replicat, ja tuolta jokapojan shöyryymistä bongasin nimim. Weulin auton jossa nankangit näyttää hyvin istuvan, ei ole veny efektiä, niinkuin minun nykyisissä 20" vanteissa takana.
Ja alustana M-sport, ja luultavasti tulee pysymään sellaisena. Spacerit jää harkintaan, riippuu miltä näyttää.
Rengaskoko ilmeisesti ok? Tuli tuommoset vanteet hommattua, eli style 128 replicat, ja tuolta jokapojan shöyryymistä bongasin nimim. Weulin auton jossa nankangit näyttää hyvin istuvan, ei ole veny efektiä, niinkuin minun nykyisissä 20" vanteissa takana.
Ja alustana M-sport, ja luultavasti tulee pysymään sellaisena. Spacerit jää harkintaan, riippuu miltä näyttää.
Takana menee ahtaalle. Luultavasti ottaa isommissa joustoissa kiinni. Eteen 10mm spacer.
275/30 olisi parempi koko 245/35 pariksi
f11 520 da m-sport
ex e61 530 da
ex e39 530 da
ex e38 725 tdsa ex e39 528i m5-look
Itse asiassa 245/35/19 ja 285/30/19 ovat prikulleen samankokoiset (halkaisija 655mm). 275/30/19 on paremmin saatavilla ja varmaankin tämän vuoksi on merkattu suosituskooksi, vaikka onkin 6mm halkaisijaltaan pienempi.
Itse asiassa 245/35/19 ja 285/30/19 ovat prikulleen samankokoiset (halkaisija 655mm). 275/30/19 on paremmin saatavilla ja varmaankin tämän vuoksi on merkattu suosituskooksi, vaikka onkin 6mm halkaisijaltaan pienempi.
Jep, tätä minäkin meinasin, mutta pitää nyt harkita tuota 285 kokoa, jos alkaa raapimaan. Sitä en missään nimessä halua, ja kun en ole hieromassa viimeisiä senttejä (millejä) näillä seteillä
Kiitti spaceri vinkistä, ei ole koskaan ollut, mutta josko nyt
olenkohan sisäistynyt kaiken +30 sivua tästä asiasta käytyä keskustelua kun tilanne olis tälläinen:
Auto e61 m-sport ja etupäätä tiputettu vielä n. 30-40mm ja takapäätä lievästi ~15mm vakioon nähden.
Vanteet olis 8.5x20 et 15 ja 9.5x20 et 20 ja rengastukseksi ajattelin 235/35 20" ja 275/30 20"
Tismalleen oikea koko eteen olisi kai 245/30, mutta tuolle ei tahdo löytyä järkevän hintaista leveämpää takarengasta kovinkaan helposti.
Ajatuksia vai laitetaanko renkaat tilaten?
olenkohan sisäistynyt kaiken +30 sivua tästä asiasta käytyä keskustelua kun tilanne olis tälläinen:
Auto e61 m-sport ja etupäätä tiputettu vielä n. 30-40mm ja takapäätä lievästi ~15mm vakioon nähden.
Vanteet olis 8.5x20 et 15 ja 9.5x20 et 20 ja rengastukseksi ajattelin 235/35 20" ja 275/30 20"
Tismalleen oikea koko eteen olisi kai 245/30, mutta tuolle ei tahdo löytyä järkevän hintaista leveämpää takarengasta kovinkaan helposti.
Ajatuksia vai laitetaanko renkaat tilaten?
Noille matalammille saisi olla jo reilummin madallusta.
Noniin kysytääs nyt sitte renkaista..auto siis 530xd mpsort -06 farkku..normi alusta..mitkä renkaat vanteet? Alla nyt 245 40 18 joka nurkassa..riitääkö kantavuus? Viekö enemmän löpöö? Onko ajettavuus paree vai huonompi verrattain pienempii renkaisiin?
Tällä hetkellä vetelee aikas paljon..pintaa renkais joku 4-5mm mut eri parin renkaat..vaikuttaa varmaankin jonkun verran vetelyyn sekin...takana siis GY F1set ja eessä misukan pilotsport 3set...
Oletteko paljon tilanneet camskill sivulta renkaita? Miten se toimii käytännössä? Tuleeko renkaat kotiin ja millä tulee? Itella? Mikä tohon valitaan jos tilaa renkaita...Finland -renkaat - auto/van?
Mikä olisi sopiva ET 8,5x19" ja 9,5x19" vanteille jolla vanne tulisi kaaren tasalle? Mitkäs kumit näille kannattaisi laittaa jos tavoitteena pieni veny..? :think
Comment