Sedan malliin rakensin itse tuon pistokkeen konttiin. Jatkuvalla virralla tietenkin. Luulisi,että tuota orkkis asennustakaan ei olisi vaikea itse muuttaa jatkuvalle virralle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Heguli 31 View PostSedan malliin rakensin itse tuon pistokkeen konttiin. Jatkuvalla virralla tietenkin. Luulisi,että tuota orkkis asennustakaan ei olisi vaikea itse muuttaa jatkuvalle virralle.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Jontte540 View PostMitä öljyä pitää olla? Täytyypä varmistaa ennen ku ottavat vanhat pois että löytyykö oikeaa öljyä
On nimenomaan tehty ZF 6HP laatikoita varten.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Jontte540 View PostTäytyypä varmistaa ennen ku ottavat vanhat pois että löytyykö oikeaa öljyäB48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by _Sylin_teri_ View PostMitäs ihmettä. Eikö e61 tule muka takakontin 12V pistokkeeseen jatkuvaa virtaa Aika paska systeemi jos vaikka joku matka kylmälaukku on
Lisäksi olen tuskaillut pistokkeiden sijoittelua: toukassa ainakin yksi kontissa (koirien syötävänä), keskikonsolin takaosassa (eli takapenkkiläisten käyttöön aux-pistokkeen vieressä on kaksikin) ja viimeinen löytyi apukuskin jalkatilasta (hansikaslokeron alta).
Mitä näistä käytätte ajaessa esimerkiksi puhelinta ladatessa tai jos on joku muu virtaa vaativa (vaikka navigaattori)?
Vai onko niitä piilotettuna vielä johonkin?
Comment
-
-
Originally posted by Janna View PostSamaa olen moittinut muidenkin pistokkeiden kanssa, kohtuu ärsyttävä ominaisuus.
Lisäksi olen tuskaillut pistokkeiden sijoittelua: toukassa ainakin yksi kontissa (koirien syötävänä), keskikonsolin takaosassa (eli takapenkkiläisten käyttöön aux-pistokkeen vieressä on kaksikin) ja viimeinen löytyi apukuskin jalkatilasta (hansikaslokeron alta).
Mitä näistä käytätte ajaessa esimerkiksi puhelinta ladatessa tai jos on joku muu virtaa vaativa (vaikka navigaattori)?
Vai onko niitä piilotettuna vielä johonkin?
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostKuului kesken ajon motarilla yhtäkkiä pienoinen "pamaus" kojelaudan sisältä ja lopputuloksena kuskin mukiteline ei enää toimi. Eli ilmeisesti "aukesi" sinne kojiksen sisään? Onko tyyppivika ja onko kikka kolmosia miten lähteä fiksaamaan?Seat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
E60 2006 525i
Comment
-
-
Originally posted by Petsku333 View PostE90 vai E60 ja eikö lähe tulemaan ollenkaan ulos vai miten "ei toimi"?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
Comment