Omassa '04 mallisessa ei tehdas Webasto sulata peilejä. Onko tuo vuosimallikohtainen asia? Koodattavissa?
On koodattavissa ainakin LCI-malleissa. Todennäköisesti onnistuu myös pre-LCI.
KGM-moduulissa ASP_STANDHEITZUNG ---> aktiv
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Onneksi on musta auto niin eipä tuolla värillä niin väliä. Takapuskurin irroitus oli muutenkin aikeissa panorama katon letkun pään irroitusta varten niin pääseepä samalla tutkimaan tuota propleemaa. Minkä hintasia oot sitten katellu ebaystä ja todennut toimiviksi?
Noniin. Lci:n CCC navin lukupää ilmeisesti lähellä maaliviivaa kun karttanäkymä toimii vain kylmänä.
Levyn kun viilentää pakkasessa niin toimii taas hetken
Levynä alkuperäinen jostai kuuden vuoden takaa.
Voikos tuo toimia itse poltetulla levyllä paremmin? Taitaa olla satkun pantin jälkeen uudella asemalla hintaa? Ei kallis sinänsä vaihtaakkaa.
Jos joku noita levyjä polttaa niin voisin olla kiinnostunut ostaa jos ei hinnan kiroissa ole Sais uudet kartatkin
Mistä lähtisi ettii vikaa kun ei toimi kuskin ikkuna paneli sekä peilin säätö nappi? Muut ikkunat aukee oviensa omista napeista. Voiko noi panelit hajoo? Vaihdoin uuden akun ja koodit nollattii sekä akku koodattii ja sen jälkee ei toiminu kuskin oven ikkuna/peili säädöt.
N52b25 koneessa tuo öljynsuodattimenkotelon tiivisteen vaihto. Viime keväänä vaihdoin pelkän lämmönvaihtimen tiivisteen (vaikka monessa ohjeessa oli että vaihda molemmat) joten pystyykö tuota toista tiivistettä vaihtamaan sillon kun tuo lämmönvaihdin on kiinni tuossa suodatin kotelossa? Ainaki varmaan enemmän sotkua tulee jos siellä lämmönvaihtimessa on vielä öljyt sisällä eikä pysty kallistamaan?
Ja ootteko luottanu tuohon sähköiseen öljyntasoanturiin jos se antaa niitä oil level failure häiriöitä että siellä on se määrä öljyä mitä se väittää?
N52b25 koneessa tuo öljynsuodattimenkotelon tiivisteen vaihto. Viime keväänä vaihdoin pelkän lämmönvaihtimen tiivisteen (vaikka monessa ohjeessa oli että vaihda molemmat) joten pystyykö tuota toista tiivistettä vaihtamaan sillon kun tuo lämmönvaihdin on kiinni tuossa suodatin kotelossa? Ainaki varmaan enemmän sotkua tulee jos siellä lämmönvaihtimessa on vielä öljyt sisällä eikä pysty kallistamaan?
Ja ootteko luottanu tuohon sähköiseen öljyntasoanturiin jos se antaa niitä oil level failure häiriöitä että siellä on se määrä öljyä mitä se väittää?
Varmaan kyllä helpointa ottaa se lämmönvaihdin siitä irti, enkä usko että tiiviste on ainakaan kovasti jumahtanut paikalleen että tiivistää varmaan se keväällä vaihettu vaikka välillä irrottaakin. Mutta kysymys kuuluu miksi ihmeessä et vaihtanut kumpaakin samalla ?
Varmaan kyllä helpointa ottaa se lämmönvaihdin siitä irti, enkä usko että tiiviste on ainakaan kovasti jumahtanut paikalleen että tiivistää varmaan se keväällä vaihettu vaikka välillä irrottaakin. Mutta kysymys kuuluu miksi ihmeessä et vaihtanut kumpaakin samalla ?
Oli niin puhdas se toinen sauma että ajattelin että jospa se kestää vielä niin suotta vaihtaa (eli kannattaa vaihtaa kerralla molemmat). Onko tuo suodatinkotelon tiiviste yhtä helppo vaihtaa että kallistaa vaan koneesta pois päin niin pysyy öljyt ja nesteet erillään?
Pitää varalta vaihtaa se lämmönvaihtimen tiiviste uuteen samalla kun irti ottaa.
Oli niin puhdas se toinen sauma että ajattelin että jospa se kestää vielä niin suotta vaihtaa (eli kannattaa vaihtaa kerralla molemmat). Onko tuo suodatinkotelon tiiviste yhtä helppo vaihtaa että kallistaa vaan koneesta pois päin niin pysyy öljyt ja nesteet erillään?
Pitää varalta vaihtaa se lämmönvaihtimen tiiviste uuteen samalla kun irti ottaa.
Itse valutin öljyt kokonaan, kun tein öljynvaihdon samalla ja kun siellä auton alla pyörin niin valutin jäähdytinnesteetkin niin tähän en osaa vastata :think
Mitä nämä vikakoodit tarkoittaa OBD-järjestelmässä??
P14A6, P2620, P14A2
530d vm 2005
taitaa tarkottaa että sulla on hiukkassuodatin tukossa.:think
p14a6 ilmeisesti hiukkassuodattimen virtaus liian alhainen
p2620 viittaa kaasuläppään
p14a2 viittaa myös hiukkassuodatimen alhaiseen virtaukseen
BMW E91 320
MB W108 280SE
SUZUKI GSX-R
BMW K100 "cafe"
Comment