Ääni täältä myös SWF:lle , valeot ei itselläni toimineet yhtä hyvin, alkuperäisistä ei kokemusta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JaniLap View PostPari tarkastettavaa kohdetta tuli mieleeni:
-Käryyn liittyen pakosarjaan on toisinaan ilmaantunut halkeamia, jotka voivat aiheuttaa sisätilassa havaittavaa hajua. Silmämääräinen tarkastus onnistuu yksinkertaisesti vaikkapa käsipeilin avulla ilman pakosarjan irroitusta.
-Öljymäiseen hikoiluun liittyen imusarjan tiivisteet saattavat ajan mittaan alkaa vuotaa. Tiivisteiden uusiminen auttaa tähän. Ja mikäli imusarjan läpät on poistettu ja katkaistujen läppäakseleiden päät on tulpattu ruuveilla, niin nämä voivat myös liittyä hikoiluun. Kunnolliset taustalevyt tiivisteillä voisivat tarjota tiiviimmän ratkaisun tässä tapauksessa.Käyttis: E61 535d -06 - 360/7xx
Harraste: Subaru impreza STi type-RA RWD
Comment
-
-
Originally posted by Görandd View PostJa haju voi tulla myös kun käyttää tuota rest-toimintoa.B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostMasokistin vikaa?
Ei tuosta nyt konkurssia tule vaikka joutuu kesäksi netistä jotkin muut tilaamaanE61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by jjanii View PostTuli tänään laitettua aux piuha kiinni 2005vm e61seen, miten sen koodaus onnistuu.
mm NCS löytyy, onnistuuko sillä ja olisiko jotain ohjeita amatöörille :think
Comment
-
-
Originally posted by enins View PostNoin 80 ekeä osat öljyineen, töitä saa hiukan tehdä. Ihan ensimmäiseksi työksi autonkorjausharrastuksen parissa en tuota suosittele. Jos perusasiat hallussa ja malttia löytyy nupista, niin mikä ettei.
http://www.btcf.fi/forum/showthread....60+hammastanko
hinta on ainakin alle puolet noista boschin vaihtoehdoista.f30 328i -12
ex. e60 525iA -04
ex. e46 328i -98
Comment
-
-
Onko porukalla kokemuksia pre-lci 530d e61:sta isommilla kilsoilla, eli välillä 300-400tkm?
Omassa koslassa alkaa olla tuo 300tkm mittarissa, eli vaihtoonhan se pitäisi laittaa, mutta rahapolitiika ei oikein anna periksi. Nyt sitten tietty mietityttää että miten isoihin remppoihin pitää varautua jos ton meinaa vielä sen pari vuotta pitää, ajoa kun tulee kuitenkin 45tkm vuoteen.
Eli minkä uusimiseen on syytä varautua? Turbo, suuttimet, alustan kilkkeet tms.? Laatikon öljyt olis varmaan syytä vaihtaa, laatikko vaihdettu uuteen n. 130tkm kohdalla, eli silläkin kohta se 160tkm rullattu. DPF on poistettu, eli sen suhteen ei ongelmia tiedossa, samoin ne imusarjan läpät on heivattu helvettiin. Ilmajousien kompura on kertaalleen uusittu, samoin johtosarjoja.
Comment
-
-
Originally posted by Jpa80 View PostOnko porukalla kokemuksia pre-lci 530d e61:sta isommilla kilsoilla, eli välillä 300-400tkm?
Omassa koslassa alkaa olla tuo 300tkm mittarissa, eli vaihtoonhan se pitäisi laittaa, mutta rahapolitiika ei oikein anna periksi. Nyt sitten tietty mietityttää että miten isoihin remppoihin pitää varautua jos ton meinaa vielä sen pari vuotta pitää, ajoa kun tulee kuitenkin 45tkm vuoteen.
Eli minkä uusimiseen on syytä varautua? Turbo, suuttimet, alustan kilkkeet tms.? Laatikon öljyt olis varmaan syytä vaihtaa, laatikko vaihdettu uuteen n. 130tkm kohdalla, eli silläkin kohta se 160tkm rullattu. DPF on poistettu, eli sen suhteen ei ongelmia tiedossa, samoin ne imusarjan läpät on heivattu helvettiin. Ilmajousien kompura on kertaalleen uusittu, samoin johtosarjoja.
Mihinkään näistä ei oltu vaihdettu, enkä vaihtanut turboa, suuttimia, alustan kilkkeitä, laatikon öljyjä, DPF:ää tai muuta vastaavaa. Kaikki toimivat mainiosti omistusajan ja käytännössä pelkillä öljynvaihdoilla mentiin. Viimeisin näistä oli 525xD LCI 3.0, joka lähti 346tkm ajettuna pihasta, ilman tiedettävää huoltotarvetta uudelle omistajalleen.
EDIT: xD:stä kyykähti talven aikana käytössä akku webaston vuoksi, siinäkään ei muuta xDrivestä huolimatta ilmennyt.Last edited by nachi; 28-02-2017, 21:28.
Comment
-
-
Originally posted by nachi View PostOllut 4 kappaletta E60/61 525d LCI sekä 530d pre-LCI, kaikissa kilsat 290-400tkm omana omistusaikana (ajossa päivittäin kaikki vähintään kuukausia, osa yli vuoden)
Mihinkään näistä ei oltu vaihdettu, enkä vaihtanut turboa, suuttimia, alustan kilkkeitä, laatikon öljyjä, DPF:ää tai muuta vastaavaa. Kaikki toimivat mainiosti omistusajan ja käytännössä pelkillä öljynvaihdoilla mentiin. Viimeisin näistä oli 525xD LCI 3.0, joka lähti 346tkm ajettuna pihasta, ilman tiedettävää huoltotarvetta uudelle omistajalleen.
Comment
-
Comment