Käytännössähän tuo pudottaa se yhden vaihteen pienemmälle jo kun nakkaa DS puolelle. Reilummin siihen pedaalia ja menee vielä toisen pykälän lähtötilanteesta pienemmälle. Siis ihan vakiosoftallakin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ZF6HP automaatin uudelleenohjelmointi
Collapse
X
-
Originally posted by jhelen View PostStage 3
True manual mode (no forced upshift at limiter)
Käsittääkseni stage1 ja 2 vaihtaa isommalle myös manuaali puolellaHelkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by Petsku333 View PostKickdownin poisto tarkoittaa juurikin sitä että ei vaihda pienimmälle mahdolliselle vaihteelle, kun kaasupoljin ylittää sen kickdown "painikkeen". Mutta pienemmälle vaihteelle tietenkin vaihtaa kun laittaa kaasun pohjaan.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Tänään käytin entistä bmw huoltopäällikköä koeajattamassa stage 2 softalla.
100 metrin jälkeen kommentti oli, että eronhan huomaa selkeästi.
Jokusen kilometrin ja kiihdytyksen jälkeen ihmetteli miksi se vakiosofta on koskaan laitettu tehtaalta ja miksi koko mallistoon yhtä huono
Mun mielestä toi stage 2 on tavalliselle kuskille just se oikea. Vaihdot ovat yhtä mukavia kuin ennenkin, mutta tavallinen kiihdytys on kuitenkin huomattavasti ripeämpi kuin vakio softalla. Kaikki vaihdot 1-4 lämpimillä öljyillä ovat kyllä just täydellisiä.
Jos stage 3 on "terävämpi" vaihdoissa, niin en varmasti pitäisi siitä.
Comment
-
-
Nonni
Nyt on ajeltu enemmän, eikä kyllä ole stage 2 v2.0:sta mitään huonoa sanottavaa.
Vakiosoftalla se satunnainen 3->4 vaihdossa tuleva terävämpi vaihto on myös loistanut poissaolollaan.
Öljyjen lämmitys kylmänä on myös nopeampi ja silti se vaihtaminen on 1,2,3 vaihteilla on selkeämpää mutta kyllä siellä se luistaminen vieläkin on, ehkä hieman vähemmän kuin vakiona, mutta ei paljon.
Lämpimillä öljyillä vaihtaminen on kyllä just eikä melkein.
Comment
-
-
Ei taida saada seiskan laatikkoon tuota, ainakin sivuilla ei tunnista koko mallisarjaa.Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Originally posted by samppa.re View PostOmaan -04 530d tuli viikonloppuna laitettua tuo Stage2 ja kylläpä muuttui laatikko. Turbiinilukko on nyt pelissä pikkuvaihteilta lähtien ja kuminauhamaisuus hävisi täysin, aivan eri fiilis ajella kun kaasun painalluksesta tapahtuu muutakin kuin kierrosten nousu. Vaihdot on myös nopeampia.
Miinuspuolena jyristäminen joissain tilanteissa kun turbiini on lukossa alle 1500rpm ja turbiinilukon epämääräisen toiminnan korostuminen jossain tilanteissa (toiminnassa oli siis huomautettavaa jo vakiosoftalla). Tuohon jyristämiseen täytyy koittaa alkuun vaihtaa laatikon tukikumi kun se on valmiina hyllyssä. Moottorin kumit on jo vaihdettu. Ajokokemukset tosin kaikki yli 20 pakkasilla joten osa jyrinöistä voi johtua jo siitäkin :thinkF11 520d -12
Comment
-
-
stage 2 vai 3 softattuun nelikkoon?
vajaa 180tonnia kelattu kiesi ja mieli tekis laittaa stage 3 sisään, järki taas puoltaa stage 2:sta :think. Autossa tuore karalan softa ja tarkoitus olis ajella autolla pitempään.
true manual mode 3:ssa olis tietty makia satunnaiseen testaamiseen, mutta onko käytännön kokemuksia, miten nämä kaksi on pelannu erityisesti nelikoissa?E61 525 -06
Ex. E61 530xd -06
Ex. E91 320d -06
Comment
-
Comment