Onko missään nähtävillä e61 LCI sisämmän takavalon oikeaoppinen asennustapa? Haen tässä sitä tapahtuuko asennus vain napauttamalla paikalleen vai pitääkö sitä ainoaa kiritysmutteria ensiksi löysyttää ja sitten kiristää kun on asemointiin tyytyväinen? Kiristys on tehty vähän hankalaksi hylsyllä kun pultin kierteet on pitkät. Eli joutuu operoimaan kapeakärkisillä pihdeillä?
Mutteri niin löysälle, että tallan saa asemoitua oikein taustapuolella, sitten mutterin kiristys. Pitkä hylsy on keksitty.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Aika moni turbopajakin käyttää Melett:in valmistamia keskiosia.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Oon rajannut ongelmaa, nyt jos otan EGR säätimestä johdon irto( se mihin tulee se alipaine letku ja ulostulo itse venttiilille )niin ei enää ongelmaa, ei nykimistä ajossa jne. Eli tuntuu, että tuo EGR säädin olis syyllinen. Vikavalo tietty palaa kun tuo on irti.
Onko mahdollisesti vaihdettu alipaineletkuja? Jos on ohjausventtiilillä tuleva ja lähtevä letku väärinpäin niin egr sekoilee.
Miten näihin saa bluetoothia jälkeenpäin? Fiscon on arvokas, tuollaisen edukkaamman kiinalaisen Mr12Volt-systeemin löysin, onko tuosta kokemuksia? Cd-vaihtajan koodaus edessä molemmissa systeemeissä.
Taas ollaan jännän äärellä, hoksasin että ajovalonpesurit ei toimi vaikka kontin sulakekkin on ehjä, myöskään pissapoikien lämmitys ei toimi.
Olisiko vinkkejä mistä alkaa vikaa etsimään?
Senverran jo kokeilin että avasin nuo läpät mistä ajovalonpesurit tulee esille ja kaveri painoi pissapojan vipua mutta nuista ei yritäkkään tulla nestettä, mitään ideoita missä vika voisi olla?
Taas ollaan jännän äärellä, hoksasin että ajovalonpesurit ei toimi vaikka kontin sulakekkin on ehjä, myöskään pissapoikien lämmitys ei toimi.
Olisiko vinkkejä mistä alkaa vikaa etsimään?
Pesurin pumppumoottori todennäköisesti viallinen ja korjaantuu vaihtamalla ko. moottori siinä pesunestesäiliön vieressä.
Pissapoikien lämmitysvika voisi johtua IHKA-paneelin eräästä tietystä komponentista, joka syöttää noita lasinpesusuuttimien lämmitysvastuksia (ST VND810 -piiri) on mahdollisesti kärähtänyt Korjaantuu vaihtamalla ko. piiri.
Minulta löytyy tarvittaessa molempia edellä mainittuja.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Onko tota "varoituskongin" voimakkuutta mahdollista koodata hiljemmalle tai sitten kokonaan pois? Tuli vähän hifejä päivitettyä ja nyt se kongi on niin lujalla että meinaa tulla paskat housuun kun auto ilmottaa kylmästä kelistä:think
Taas ollaan jännän äärellä, hoksasin että ajovalonpesurit ei toimi vaikka kontin sulakekkin on ehjä, myöskään pissapoikien lämmitys ei toimi.
Olisiko vinkkejä mistä alkaa vikaa etsimään?
Senverran jo kokeilin että avasin nuo läpät mistä ajovalonpesurit tulee esille ja kaveri painoi pissapojan vipua mutta nuista ei yritäkkään tulla nestettä, mitään ideoita missä vika voisi olla?
Ajovalot oli päällä? Nestettä riittävästi, ajovalojen pumppu monesti ylempänä kuin lasinpesurin.
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Onko tota "varoituskongin" voimakkuutta mahdollista koodata hiljemmalle tai sitten kokonaan pois? Tuli vähän hifejä päivitettyä ja nyt se kongi on niin lujalla että meinaa tulla paskat housuun kun auto ilmottaa kylmästä kelistä:think
Muistanko väärin vai oliko tuon kongin volyymille ihan säätö jossain valikossa?
Onko tota "varoituskongin" voimakkuutta mahdollista koodata hiljemmalle tai sitten kokonaan pois? Tuli vähän hifejä päivitettyä ja nyt se kongi on niin lujalla että meinaa tulla paskat housuun kun auto ilmottaa kylmästä kelistä:think
Ei saa säädettyä. Sun täytyy tiputtaa vahvistimen gainia.
Elikkäs autona E60 530xi N53 -07 josta on alkanut ilmastoinnin kompura takertelemaan. Tyhjäkäynnillä ilmastointi päällä kierrokset seilaa n. 200rpm ylös ja alas sekä auto on muutenkin helvetin raskaan tuntuinen ajaa, sekä kompura pitää ajoittain sellasta kurnuttavaa ääntä. Ongelma poistuu samantien kun laittaa ilmastoinnin pois päältä. Kylmää puhaltaa kuitenkin ihan normaalisti. Käytin auton tuossa syksyllä ilmastoinnin huollossa ja sieltä sanoivat että kompura pyörii ihan normaalisti mutta järjestelmässä oli kuulema helvetisti liikaa öljyä, eivätkä laittaneet sitä ollenkaan takaisin. Tästä ei kuitenkaan ollut mitään hyötyä ton kompuran toiminnan kannalta. Oisko tähän kellään mitään kokeilemisen arvosta ennenkun alkaa vaihtamaan koko kompuraa uuteen?
Onko E61 peräkopin lasiluukulla minkälaiset jouset? Takaluukku pelaa ihan normaalisti, mutta takalasi ei laita yhtään vastaan kun nostaa tai laskee sitä pelkästään. Näyttää olevan tarjolla kaasujousta joka paikassa takaluukkuun, mutta minkälainen tuossa pelkässä lasissa on ja kuinka se on vaihdettavissa?
Comment