Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tarkoitin jousi-sanalla kaasujousta. Mutta kiitos, taas oppi uutta, en itse asiassa tiennyt, että saranassakin on jousi .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Täytyy olla toinen jousista antautunut. Näyttää kyllä melko savotalta saranan vaihtaminen. Onko joku vaihtanut? Tuskin tuohon pelkkää jousta saa, joutuu joka tapauksessa saranan käteen sieltä kaivaa..
Täytyy olla toinen jousista antautunut. Näyttää kyllä melko savotalta saranan vaihtaminen. Onko joku vaihtanut? Tuskin tuohon pelkkää jousta saa, joutuu joka tapauksessa saranan käteen sieltä kaivaa..
Kyllähän jousia saa mittatilauksena Suomestakin.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Joo, saahan niitä jousia. Vasemman puolen jousi on poikki. Näki lampun kanssa hyvin tarkastaa kun lasi luukku on ylhäällä. Onkohan tuo saranan vaihto millainen operaatio? Toinen vaihtoehto on tietenkin antaa olla noin. Aukeehan se luukku, mutta ei pysy ylhäällä kuin ylimmässä asennossa ja jonkin verran raskaampi on peräluukku nostaa auki. Voimakkaammilla pumpuilla sitäkin pystyisi tietysti auttaa.
E61 adaptiivisilla xenoneilla, oikean puoleinen pitkä alkanut räpsyy/vilkkumaan ajossa. Ei tule vikaherjaa mittaristoon, ei vilku valokatkasijan vihree ledi ja adaptiiviset valot toimii muuten kyllä. Auto tyhjäkäynnillä rattia kääntelemällä saa vian päälle eli vilkkumaan valon. Kellään ollut vastaavaa?
525d -05 370tkm viheltää kun painaa kaasua. Kun kone lämpiää niin viheltäminen vähän vähentyy. Tätä esiintynyt nyt ainakin 100tkm. Oletettavasti turbo mutta lueskelin että vois olla myös pakosarja? Pystyykö tätä ääntä itse paikallistamaan jotenkin helposti/jos pakosarjassa olis vuoto niin pystyykö sitä näkemään ilman että ottaa pakosarjan käteen?
Molemmat kaukosäätimet lopetti toiminnan laakista ja radiosta hävisi tallennetut kanavat, mutta kuuluu OK. Kaikki muu takapäässä toimii.
Onko tässä kyse antennivahvistimesta vai johdoista? Onko näin, että antennivahvistimen kosahtaessa myös radio mene mykäksi?
Jos on E61 kyseessä, niin takaluukun johtosarjojen kunto voisi olla paikallaan tarkistaa. Mikäli ei löydy katkenneita johtimia, niin seuraavaksi katse antennivahvistimeen. Vikakoodit toki hyvä lukaista ihan alkuun, josko niistä jotakin voi päätellä.
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Jos on E61 kyseessä, niin takaluukun johtosarjojen kunto voisi olla paikallaan tarkistaa. Mikäli ei löydy katkenneita johtimia, niin seuraavaksi katse antennivahvistimeen. Vikakoodit toki hyvä lukaista ihan alkuun, josko niistä jotakin voi päätellä.
Jep, tuo E61 on potilaana.
Katsotaan nuo johdot ja vikakoodit, kun tulee sopiva väli. Ajattelin näin alustavasti kysellä, kun ajattelin kaukosäädön ja radion kuuluvuuden menevän käsi kädessä.
Katsotaan nuo johdot ja vikakoodit, kun tulee sopiva väli. Ajattelin näin alustavasti kysellä, kun ajattelin kaukosäädön ja radion kuuluvuuden menevän käsi kädessä.
Itsellä oli omasta E61 takalasista antenninvahvarille menevä antenninpiuha katkennut. Radio kuului taajamassa silti ihan Ok , mutta kaukkarit eivät puhuneet yhtään mitään. Uusi takalasi ja taas toimii.
e60 pre lci oikeassa ajovalossa kosteutta sisällä. Kattelin tuossa uusia ajovaloja ja eri merkkisiä löytyy jonkin verran. Onko noissa mitään järkäe edes miettiä muita kuin hellan valmistamia ?
Sen verran olen noista kuullu että uuden ja vanhan sekottaminen näyttää melko hurjalta joten varmaan pitäisi hankkia molemmat uutena. Käytettynä kulunutta osaa löytyy aika huonosti. Varaosahausta (VOH) löytyy 2 vaihtoehtoa joista toinen ilmotuksen mukaa uusi ja toinen käytetty muitta kannakkeita rikki.
Kaiketi onni tässä vaiheessa on että kyseessä on halogeenit ja esim hellalta uudet valot tällä hetkellä motointegratorilla noin 500e yhteensä.
Ite säästin ja otin lamput irti, kuivasin ja tiivistin reiät silikonilla. Eniten vuosi lampun päällä olevista korkeista. Sit hionta, kiillotus ja uv-suojattu spraylakka päälle. Ei paljon uudelle häpee ja homma makso kympin.
Comment