Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XII

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chapter4
    Newbiemmer
    • Jul 2012
    • 16
    • Kouvola

Originally posted by VilleP View Post
    Ethän paina jarrua kun nollaat jarruhuiltoa? Jos muut huollot näyttää viivaa, ne on nollaantunut. Alkavat näyttää kilometrejä tovin ajon jälkeen.
    En painanut jarrua ja kokeilin ovi auki yms. Kaikki huollot näyttää siis ---- eikä anna resettiä mihinkään. Siksi meinasin että onko toi huoltojärjestelmä tai mittaristo sekaisin? Ja varmuutta mulla ei ole onko esim mittaristo alkuperäinen? Ja saisko jollain NCSexpert koodattua tai nollattua. Jossain ulkomaan foorumilla neuvo jotenkin resetoimaan jotain? ilmeisesti mittaristosta.

Comment

• MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7516
      • Jyväshyvä

Käsijarrukaan ei saa olla päällä nollatessa...
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

Comment

• JonttuPeke
        BTCF Member
        • Jan 2010
        • 1130
        • Juuka

Pystyykö tuota hehkujen relettä jotenkin mittaamaan että onko se pimeä, kun aina tullut vaihdettua samalla kun oon hehkut vaihtanut?
        F06 640D "M6"
        E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
        Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

Comment

• Clavurion
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 9130
          • Oulu

Originally posted by JonttuPeke View Post
          Pystyykö tuota hehkujen relettä jotenkin mittaamaan että onko se pimeä, kun aina tullut vaihdettua samalla kun oon hehkut vaihtanut?
          Diodi-mittauksella näkee, onko linja poikki, mutta voi ne vikaantua muutenkin. Aina suositeltava vaihtaa ja mieluumin orkkis Beru, kuin tarvike Hüco/Hitachi, joissa ongelmia BSD-väyläohjauksen kanssa. Ja modulin syöttöjohto laturilta myös uusintaan. Niissä on ollut paljon kontaktiongelmia.​
          E39 530dA -02 M-Sport
          E53 X5 3.0dA -06 Sport
          * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
          Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• Asejaska
            Newbiemmer
            • Sep 2021
            • 13
            • Kotka

Morjesta, mulla on 05vm 535d e61 ja siihen oon uutta lootaa hankkimassa, yksi yritys keltä lootaa kyseli niin sanoi että mulla olisi 6hp26z, mutta nopeella googlettelulla näyttäisi että tuota olisi vain lci mallissa ollut käytössä, mistä saisin varmistettua että mikäs loota onkaan ilman että alan jo lootaa repimään irti?

Comment

• Heguli 31
              BTCF Member
              • Oct 2004
              • 9977
              • KVLA

Originally posted by Asejaska View Post
              Morjesta, mulla on 05vm 535d e61 ja siihen oon uutta lootaa hankkimassa, yksi yritys keltä lootaa kyseli niin sanoi että mulla olisi 6hp26z, mutta nopeella googlettelulla näyttäisi että tuota olisi vain lci mallissa ollut käytössä, mistä saisin varmistettua että mikäs loota onkaan ilman että alan jo lootaa repimään irti?
              RealOEM:n mukaan tuossa vm. -05 autossa on tuo mainitsemasi 6hp26z laatikko. Taitaa kuitenkin jotain eri versioita tuosta (eri vuosimallien mukaan?) olla? Viisaammat kertoo.

Tai katso VIN koodilla tuolta sivuilta mitä se tarkemmin tarjoaa.

Comment

• Asejaska
                Newbiemmer
                • Sep 2021
                • 13
                • Kotka

Originally posted by Heguli 31 View Post

RealOEM:n mukaan tuossa vm. -05 autossa on tuo mainitsemasi 6hp26z laatikko. Taitaa kuitenkin jotain eri versioita tuosta (eri vuosimallien mukaan?) olla? Viisaammat kertoo.

Tai katso VIN koodilla tuolta sivuilta mitä se tarkemmin tarjoaa.

kiitos tästä, näyttäisi sitten tuo 6hp26z olla, sattuuko joku tietämään että menisikö tuo perus 6hp26 sinne ongelmitta vai pitääkö se ohjelmoida jos sen siihen pistää?

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎