Originally posted by VilleP
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
Käsijarrukaan ei saa olla päällä nollatessa...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by JonttuPeke View PostPystyykö tuota hehkujen relettä jotenkin mittaamaan että onko se pimeä, kun aina tullut vaihdettua samalla kun oon hehkut vaihtanut?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
👍 1
Comment
-
-
Morjesta, mulla on 05vm 535d e61 ja siihen oon uutta lootaa hankkimassa, yksi yritys keltä lootaa kyseli niin sanoi että mulla olisi 6hp26z, mutta nopeella googlettelulla näyttäisi että tuota olisi vain lci mallissa ollut käytössä, mistä saisin varmistettua että mikäs loota onkaan ilman että alan jo lootaa repimään irti?
Comment
-
-
Originally posted by Asejaska View PostMorjesta, mulla on 05vm 535d e61 ja siihen oon uutta lootaa hankkimassa, yksi yritys keltä lootaa kyseli niin sanoi että mulla olisi 6hp26z, mutta nopeella googlettelulla näyttäisi että tuota olisi vain lci mallissa ollut käytössä, mistä saisin varmistettua että mikäs loota onkaan ilman että alan jo lootaa repimään irti?
Tai katso VIN koodilla tuolta sivuilta mitä se tarkemmin tarjoaa.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View Post
RealOEM:n mukaan tuossa vm. -05 autossa on tuo mainitsemasi 6hp26z laatikko. Taitaa kuitenkin jotain eri versioita tuosta (eri vuosimallien mukaan?) olla? Viisaammat kertoo.
Tai katso VIN koodilla tuolta sivuilta mitä se tarkemmin tarjoaa.
kiitos tästä, näyttäisi sitten tuo 6hp26z olla, sattuuko joku tietämään että menisikö tuo perus 6hp26 sinne ongelmitta vai pitääkö se ohjelmoida jos sen siihen pistää?
Comment
-
Comment