Onko kaikissa suomiautoissa tuo talvivarustus, vm03--> tarkoitan ylipäätään tuota e60/e61 sarjaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 / E61 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eipä ne tienvarteen puutuneet autot taida kuitenkaan kaikki tuontiautoja olla, epäilen ainakin näin.
Ja kotimaan ensirekisteröidyissä joutuu kyllä yleensä sitten jättämään kaikki varustetoiveet pois, jollei uutta ole ostamassa. Aika tavalla jäänyt se lisävarustelista läpikäymättä auton ensitilaajalla, kun katsoo myynnissä olevia. Tietty, jos ei halua mitään ylimääräisiä varusteita, niin varmasti hyviä yksilöitä on tarjolla.S212, E350CDI, -11
Comment
-
-
Originally posted by Sigfried View Postheh hee, joka päivä näköjään oppii jotain uuttaThanks!
Ohjekirja, pyh! Onkohan se jotain syötävää...
Osan toki löytää kun jollekin on tarve,
esim. ratista radiokanavien seek onnistuu pitämällä kanavanvaihtonappia pohjassa hetken aikaa jne...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Pile jr View PostMissäs km määrissä määräaikaishuollot ovat, tämä auto mitä nyt katon niin on viimeksi 160tkm tehty määräaikaishuolto, ja mitäs noihin yleensä kuuluu ja missä km määräs seuraava määräaikaishuolto on?? Ja autohan oli 530da
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View Postidrivestä näät millon sillon autolle pitäs huoltoja tehdä..
I-drivestä ei löydy mm. pa-suodattimen eikä moottorin ilmansuodattimen vaihtoja, ne pitää vaihtaa dieseleihin joka 3. vaihtoväli.
LCI:ssä on vielä vähemmän huoltokohtia, siellä ei ole enää edes sisäilmasuodattimen vaihtoväliä, se pitäisi vaihtaa joka kerta...
Niin ja öljynvaihtoväli on yleensä n. 30 tkm.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEi kaikkia. Näkee milloin pitää seuraavan kerran viedä huoltoon mutta ei näe mitää pitää tarkalleen ottaen tehdä. Huoltokirjaa ja I-driveä yhdistelemällä selviää mitä on seuraavassa huollossa edessä...
I-drivestä ei löydy mm. pa-suodattimen eikä moottorin ilmansuodattimen vaihtoja, ne pitää vaihtaa dieseleihin joka 3. vaihtoväli.
LCI:ssä on vielä vähemmän huoltokohtia, siellä ei ole enää edes sisäilmasuodattimen vaihtoväliä, se pitäisi vaihtaa joka kerta...
Niin ja öljynvaihtoväli on yleensä n. 30 tkm.Sininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Comment
-
-
Originally posted by Pile jr View PostSiihen tulokseen olen tullut että, diesel laitoksii en enää katso vaan bensa vehkeitä ja samal nousee tietenkin hinnat. Paljon ongelmii diesel autois mitä nyt olen lukenu!______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Hankkimassa 535d -05 Mihin kiinnittää huomiota ostaessa?
Moro
Eli olen ensikertalainen foorumilla. Olen siis katsellut -05 535d ja nyt kyselenkin, että mihin mahdollisella osto hetkellä olisi syytä kiinnittää huomiota?
Miten lastutettuna laatikko kestää noissa, kun vääntöä tulee niin paljon jne.
Panoraamakaton toimivuus? Saanko jonkun sivuston kautta täydellisen varustelistan VIN numeron perusteella?
Kaikki mahdollinen ja mahdoton tieto autosta on tervetullutta.
Kiitos
Comment
-
-
Originally posted by väiski.b View PostMoro
Eli olen ensikertalainen foorumilla. Olen siis katsellut -05 535d ja nyt kyselenkin, että mihin mahdollisella osto hetkellä olisi syytä kiinnittää huomiota?
Panoraamakaton toimivuus? Saanko jonkun sivuston kautta täydellisen varustelistan VIN numeron perusteella?
Kiitos
Kaverilla lens kk sitten farkusta koko panoramakatto huitsin nevadaan yhtäkkiä, turunmotarilla 120 vauhdissa.
Comment
-
-
Originally posted by väiski.b View PostMoro
Kiitos
Farkkua lienee olit ostamassa, katso kirjoittamani E61 ostajan vinkkilista.
Tyyppiviat kun laittaa kuntoon (200-400 € ) niin kohtuu huolettomia kilometrejä pitäisi olla edessä.
Minulla on 3:ssa E61:ssä ollu panodraama ja ei mitään ongelmia.
Hivenenhän se suhisee jos kattoverheilu ei ole kiinni.
Minkä verran ajettua olet harkinnut?Last edited by MajorDrake; 06-06-2011, 13:21.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Comment
-
Comment