Originally posted by VESiX
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 / E61 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pari audioon liittyvää kyssäriä:
- Jos varustelistalla on "Hifi System Professional", niin onko se LCI E60:ssä aina sama kuin "Hifi System Professional LOGIC7" ? Vai onko olemassa pro-hifit vielä karvalakin ja logic7 välissä?
- Kuinka paljon LOGIC7:aa parempi on High End Individual Audio? Jos kuuntelee paljon musaa, niin onko tuo showstopper jos on "vain" L7, mielellään kuulisin joltain jolla kokemusta kummastakin?
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostPari audioon liittyvää kyssäriä:
- Jos varustelistalla on "Hifi System Professional", niin onko se LCI E60:ssä aina sama kuin "Hifi System Professional LOGIC7" ? Vai onko olemassa pro-hifit vielä karvalakin ja logic7 välissä?
- Kuinka paljon LOGIC7:aa parempi on High End Individual Audio? Jos kuuntelee paljon musaa, niin onko tuo showstopper jos on "vain" L7, mielellään kuulisin joltain jolla kokemusta kummastakin?
Tero
Individuaalissa on erona joku DIRAC systeemi ja ovien kaiuttimet ovat koaksiaalit yms?! Ei kuulemma mitään vallankumouksellista eroa, (kertoo juuri pro hifit retrofitannut), että ainakaan nyt (käytettyä)autoa sen takia ostamatta kannattaisi jättää
Vekkuli -nimimerkiltä varmaan löytyisi tietoa, hänellä kun on ollut molemmat versiot autossaan.
edit. M5Boardilta löytyi hyvin juttua individuaali hifeistä, selviää myös mikä tuo DIRAC on ja muutamien kokemuksia vrt. L7Last edited by Matson^; 04-02-2011, 12:12.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Originally posted by VESiX View PostBusiness Navista Pro Naviksi päivitys vaatii:
CCC:n
Isomman näytön
Idrive ohjaimen
Jonkun kaapelin näytön ja keskusyksikön väliin
Koodauksen
Pelkkä nuolinavikin vie hyvin perille. Annetun reitin voi tarkistaa vain kadun nimien perusteella, joten siihen pitää luottaa enemmän kuin karttanäytöllisiin. Toisaalta sitä voisi pitää selkeytensä ansiosta jopa turvallisempana vaihtoehtona. Eipä jää ajaessa katselemaan karttaa
Tosin onhan se iso aina iso...siis proF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Oma tarina
Mulle iski kauhea e61 lci-kuume loppusyksyllä. Toiseen threadiin kirjoittelinkin kriteereistä, jotka olivat:
-lci
-m sport
-bensa
-mielummin manuaali
-vakkari
-xenonit, kurvivalot olisi kivat
-ei musta
-ajettu max. 120 tkm.
Kaikki tuo piti saada about kolmella kympillä kilpiin. En edes itse uskonut selviäväni alle 33 k€:n, mutta just suoritetun loppulaskelman jälkeen summaksi talvirenkaineen, kaikkine hakukuluineen (Juhis/Blauweiss, harmi kun lopetit. Heitä firiksenä vielä pari keikkaa mulle tulevaisuudessa), veroineen ja rekisteröintikuluineen muodoistui n. 29850 €.
Ja mitä sillä sai?
5/07 e61 523i m sportin. Ei ole kurvivaloja, ajettu nyt 114 tkm. Varustelista ei mikään mega pitkä ole, mutta tuntuu riittävän mulle. Ruksattu on mm. kaukovaloautomatiikka, laajennettu ilmastointi, mukitelineet, puolinahkaportit, pdc eteen ja taakse, Hifi pro.
No, tää oli vaan tohon topikin otsikkoon viittaava löpinä....
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View Post
5/07 e61 523i m sportin. Ei ole kurvivaloja, ajettu nyt 114 tkm. Varustelista ei mikään mega pitkä ole, mutta tuntuu riittävän mulle. Ruksattu on mm. kaukovaloautomatiikka, laajennettu ilmastointi, mukitelineet, puolinahkaportit, pdc eteen ja taakse, Hifi pro.LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Originally posted by syncro^^ View Postbemari kuume painaa päälle ja varsinkin diiseli siis 530-535d e60/61
mitä kannattaa kattella vikoja kautta kysellä huolloista.. nettiautoa selaillu ja kiikarissa ollu 530d ja 535d mutta kilometrejä jo nuissa 04-05 vuosimalleissa ~~250tkm~~ onko niissä vielä paljon tuosta varmoja kilometrejä vai kannattaako unohtaa? saksasta tosin saa vähemmän rullattuja mutta sekin hieman uhkapeliä :think
No nyt ostimpas 530d bemarin tajuttoman hyvillä varusteilla! huhnyt saa tarjota suomenkielistä käyttöohjekirjaa jos joltain löytyy edulliseen hintaan
)
Sininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Comment
-
-
Voisko joku, joka ajanut LCI M-sportilla, jossa dynamic drive sekä LCI vakioalustalla jossa dynamic drive niin hiukan erotella, mikä on tuntumaero.
Muistan, että pre-LCI M-sportia on haukuttu "kovaksi" esim E39 M-Sportiin verrattuna. Kiinnostaisi tietää, että onko tuo LCI M-Sport alusta parantunut siltä osin kovastikin, ja mikä on mahdollisesti dynamic driven osuus tuon uudemman M-sport alustan mukavuuteen.
Kyselen siksi, koska etsiskelen tällä haavaa autoa, jossa olisi LCI M-Sport sekä dynamic drive, mutta yksi mahdollisuus olisi ostaa myös ei M-Sport paketillinen auto, ja sitten valita siihen sopiva alusta jälkikäteen, joka olisi mukavuuspainotteinen mutta kuitenkin tiukempi kuin tuo vakio. Dynamic drive tulee tässä vaan lisämausteena mukaan, koska ilmeisesti ilman sitä niin pre-LCI kuin LCI M-sportkin on aika töksähtelevä epätasaisella alustalla kun vakaajat on niin tiukat, että auto tuntuu turhan jäykältä arkiajoon. Ja kun laitetaan dyn drive niin ainakin suoraan ajaessa kestää vähän sivuttaissuuntaista epätasaisuutta, koska systeemi on "irti".
Eli onko LCI M-Sport edelleen kovahko arkiajoon, ja jos on niin olisiko sitten järkevää ostaa ei M-Sport auto, ja laittaa joku toinen sopevampi alusta siihen (ja tietysti korisarja pitää laittaa).
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View Post
Muistan, että pre-LCI M-sportia on haukuttu "kovaksi" esim E39 M-Sportiin verrattuna. Kiinnostaisi tietää, että onko tuo LCI M-Sport alusta parantunut siltä osin kovastikin, ja mikä on mahdollisesti dynamic driven osuus tuon uudemman M-sport alustan mukavuuteen.
Eli onko LCI M-Sport edelleen kovahko arkiajoon, ja jos on niin olisiko sitten järkevää ostaa ei M-Sport auto, ja laittaa joku toinen sopevampi alusta siihen (ja tietysti korisarja pitää laittaa).
TeroLR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
eksälista:
E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)
Comment
-
-
Originally posted by zanta View PostVoi olla perää, mun autohan ei ole M-paketilla, vaan M-aerodynamiikkapaketilla ja ratilla+kepin nupilla, alustaksi oli ruksittu SPORT eli perusalustan ja M-sportin väliltä. Ja on muuten aika jämy alusta, E39 M5 kokemuksella.
Mikä on M kepin nuppi?
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
-
Originally posted by teropa View PostEli onko LCI M-Sport edelleen kovahko arkiajoon, ja jos on niin olisiko sitten järkevää ostaa ei M-Sport auto, ja laittaa joku toinen sopevampi alusta siihen (ja tietysti korisarja pitää laittaa).All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostKyllähän se M-Sport alusta on aika pintakova, mutta mielestäni sen kanssa tulee toimeen. Jos mukavuus on tärkeintä, niin sitten vaan pehmeällä alustalla varustettu perinteinen jenkkiauto tai Citroen suosiolla hankintaan ..
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Comment