Originally posted by teropa
View Post


Mutta tehoista sen verran että kyllä se tänne Suomeen on aivan riittävän tehokas, ainakin kun ite kuski jo käy neljättäkymppiä.
Saksassa motarilla muut tuli kyllä perä eellä vastaan suurimman osan matkasta, että kyllä se liikku hyvin sinne rajottimelle saakka(tai ei se astunu peliin missään vaiheessa, GPS:llä mentiin jo 250 yli, himmailin sitten hieman)
Ihan kivasti se vääntää, tosiaan toi ehottaa optimaalista vaihdetta mittaristossa ja taajamanopeudella ajettaessa kutonen kelpaa

Ihan keskustassa "joutuu" ajeleen 2-4 vaihteilla. Ei lähde tosin liikennevaloista ihan yhtä nätisti kakkosvaihteella kuin M5.
Moottorista sen verran että tykkään kyllä ison suoran kutosen äänimaailmasta, vaikka tuon kans joutuu menemään jonnekkin isolle lumiselle parkkikselle tai jääradalle niistä isoista kierroksista nauttiakseen

Ja kyllä ottaisin edelleen tuon. Vaikka alunperin menin hakemaan E61 LCI 523i:tä, sillä oli ajettu ~100tkm vähemmän, varusteet käytännössä samat, hinta sama, päästölukemat suunnilleen samat, kerkesi mennä ensin, hinta oli sama

On bensavapari manuaalina ja mukavan iso kone(+sporttileederit, navit ja muut "tarpeelliset"). Passaa mulle. Ainut mikä "harmittaa", mun eka bemari ikinä ilman tehtaan asentamaa kattoluukkua

Joo eipä sitä tuommosesta perus vehkeestä jaksa tehä mitään showroomia...
Ihan tavallinen kai tuo on.
Mutta jos FB:hen pääset niin tässä on kuvia.. http://www.facebook.com/album.php?id...275&aid=292878
Comment