On, mutta normi (ei kurvi) xenoneissa on silti bi-xenon toiminto eli lähivalo nousee kun kytkee pitkät päälle :think
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Termit on vähän sekavat:
S524A
ADAPTIVE HEADLIGHTS =
Dynamic xenon = Curve = (ALC) = keilat kääntyy ratin mukaan sivusuunnassa.
Pre-lcissä ei ole suomen kielessä käytettyä kurvivaloa,
"ojavaloa" kuten ennenvanhaan taidettiin noista puhua.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Jube View Posthttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=263018
Pystyykö tällaisia käyttämään ilman kurvivalon ohjainlaitetta, eli ihan normi bi-xenoneina? :think
Ja sitten vielä se vastaus kysyjälle: pystyy käyttämään, valot ei vaan käänny sivusuunnassa. Muuten toimii kuin buikki.Last edited by JP-76; 03-12-2012, 16:01.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Saakohan bi-xenon toiminnon pelaamaan tarvike ballastilla vai vaatiiko OEM ballastin?
Tuo ballastin liitin kun on moninapainen niin voisi siinä kuvitella olevan muutakin "älyä" kuin polttimon sytyttäminen :thinkNäillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
täytyy teille viisaimmille laittaa kysymys mikä voisi olla kun tänään käynistin auton kahdella ekalla starttauksella ei lähtenyt käyntiin ja ruutuun tuli teksti " ingnation swidshes on" ei varmaan ihan noin ollut kirjotettu mutta jotain tällaista siinä luki kolmannella kerralla lähti hyvin käyntiin ja ennen tätä oli tehty alkuperäsen webaston vesiventtiilistä tiivisteen poisto ja pakkasta oli -20 webasto oli ollut päällä jonkin aikaa ennen käynistystä.. :thinkSkoda octavia RS 2.0TSi -14
Suzuki Hayabusa -08 240TIRE FAT ASS
Ski-Doo renegade backcountry X -14
Comment
-
-
Tere.
Kyssäriä ruutuun.
Tässä tuli ajankohtaseks tuo etupään (E61) iskareitten ja jousien uusiminen ja itselle tuli uutena tietona että autosta löytyykin sport-alusta. Tähän asti olen elänyt siinä uskossa että siellä on m-sport-alusta.Piti sitten käydä tarkistamassa auton varustelista, että onko mulle myyty jotain muuta mitä olen ostanu (eli olis vaan "m-sportattu"). Listasta löytyy kyllä kaikki muu m-sport hilpe paitsi tuo alusta on sport. Autossa on myös servotronic ohjaus josta en tiennyt. Vai onko näitä edes ilman semmosta koskaan saanu? Onko tuolla ohjauksella merkitystä mikä alusta voi olla kaverina? Auto on liukunu tehtaalta ulos 2004-12-06. Eli kesäkuu 2004:kö?
Käsittääkseni tuo sport alusta on vain 15mm vakiota matalampi? Olenko kujalla tässäkin?Mittausten perusteella mulla vaan roikkuu keula jo vähän alempana kuin m-sport uutena. Kaaresta keskiöön n.36cm, toisella puolella jopa 35,5cm. Jostain kattelin että ryhdissään olevalla m-sportilla oli tuo korkeus 36,5cm.
-Sami"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by GuGi_ View PostTere.
Kyssäriä ruutuun.
Tässä tuli ajankohtaseks tuo etupään (E61) iskareitten ja jousien uusiminen ja itselle tuli uutena tietona että autosta löytyykin sport-alusta. Tähän asti olen elänyt siinä uskossa että siellä on m-sport-alusta.Piti sitten käydä tarkistamassa auton varustelista, että onko mulle myyty jotain muuta mitä olen ostanu (eli olis vaan "m-sportattu"). Listasta löytyy kyllä kaikki muu m-sport hilpe paitsi tuo alusta on sport. Autossa on myös servotronic ohjaus josta en tiennyt. Vai onko näitä edes ilman semmosta koskaan saanu? Onko tuolla ohjauksella merkitystä mikä alusta voi olla kaverina? Auto on liukunu tehtaalta ulos 2004-12-06. Eli kesäkuu 2004:kö?
Käsittääkseni tuo sport alusta on vain 15mm vakiota matalampi? Olenko kujalla tässäkin?Mittausten perusteella mulla vaan roikkuu keula jo vähän alempana kuin m-sport uutena. Kaaresta keskiöön n.36cm, toisella puolella jopa 35,5cm. Jostain kattelin että ryhdissään olevalla m-sportilla oli tuo korkeus 36,5cm.
-Sami
Mutta varaosaluettelossa löytyy myös normaalia ohjausakselia...
Sportti alustaa M-Sport alustan sijaan ei kyllä normaalisti ole päässyt valitsemaan, ainakaan 9/2005 Saksan hinnaston mukaan.
Liekkä sitten vanhemmissa on päässyt...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
DPF polttotapahtuma?
Tästähän löytyy varmaan juttua ja ketjua riittämiin, mutta kun en nyt löydä niin muutama kysymys:
Olen ollut termarinvaihtoaikeissa(uusi jo hommattukin) kun lämmöt nousee -05 530dta:ssa vain tuonne 76 maksimissaan maantiellä. Eilen ja tänään kuitenkin huomasin että lämmöt lähtivät saavutettuaan em. lämmöt kohta nousta aika reippaasti yli yhdeksänkymmenen asteen. Jouduin sit pyssään kauppaan ja ajelin siitä pikkupätkän kotiin ilman lämpötilanäyttöä, mutta tänään taas lämmöt töihin mennessä(n.30km matka) nousi yli ysikymppiin ja sit tosin heijasi jossain 88-94välillä ja kotia tullessani lämmöt taas kipusivat korkeimmillaan jopa sataan. Onko tässä nyt jo lämpöongelma vai dpf:n poltto vain käynnistynyt ja aina keskeytynyt pysäytettyäni liian nopeasti? Kotopihassa haistoin jotain käryä autosta, mutta en kyllä kissankusi tyyppiseksi ajatellut jos se siltä kuuluisi tuoksua?
Kuinka ylös nuo lämmöt saavat nousta ennenkö ollaan ylikuumenemisen puolella?
Comment
-
-
Kuulostaa ihan normaalilta polttotapahtumalta. Itsellä nousee polton aikana lämmöt 95-97 asteeseen. Muuten yheksänkympin kieppeillä. En huolestuisi ellei lämmöt ala kolkutella jotain 110 astetta.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostServotronick on ollut vakiona ainakin kaikissa Saksassa myytävissä malleissa.
Mutta varaosaluettelossa löytyy myös normaalia ohjausakselia...
Sportti alustaa M-Sport alustan sijaan ei kyllä normaalisti ole päässyt valitsemaan, ainakaan 9/2005 Saksan hinnaston mukaan.
Liekkä sitten vanhemmissa on päässyt...ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Originally posted by -rik View PostJoo itteäkin kiinnostais tämä. Autossa lukee varustelistassa "sport suspension settings" Onko iskarit saman kuin normaalissa vai samat kuin m-sportissa, vai onko ne edes sukua noille. Mistään en tähän (en kovin perusteellisella) etsimisellä ole löytänyt kuin "normaaleja" sekä m-sport iskareita.
M-sportti on 704 M Sports suspension
On niitä eri versiota:
Vakaajat:
Iskarit
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Moro,
Tässä voinee kysyä myös E61:stä, kun sellainen pärähti katokseen hiljattain. Auto ilmoittaa, että Statutory vehicle inspection due soon 12/2012. Onko tuo normi määräaikaishuolto ja mitähän se pitää sisällään?
Kiitokset vastauksista.Old golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
-
-
Originally posted by Aceishigh View PostMoro,
Tässä voinee kysyä myös E61:stä, kun sellainen pärähti katokseen hiljattain. Auto ilmoittaa, että Statutory vehicle inspection due soon 12/2012. Onko tuo normi määräaikaishuolto ja mitähän se pitää sisällään?
Kiitokset vastauksista.
Comment
-
-
Originally posted by Phaedrus View PostAjoneuvon lakisääteinen vuosikatsastus, ei tekemistä huollon kanssa. Muistaakseni idrivesta voi itse säätää kuukauden kohdilleen jos jostain syystä pielessä.Old golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
-
-
Noniin, tietäväisille pähkinöitä purtavaksi.
Koko tapahtumaketju alkoi tänään niinkin arkisella asialla kuin angelin polttimon vaihdolla. Kotiin ajaessa sitten iDrive herjasi moottorin lämpöjen olevan liian korkealla ja kehotti ajamaan rauhallisesti. Sisäpuhuri puhalsi pelkkää kylmää ilmaa koko ajan.
Noin viiden tunnin päästä pikku lenkki ja sama herja uudestaan. Kun ei muuta keksinyt niin tsekkasin kaikki sulakkeet. Ne oli ok. Tämän jälkeen autoa käynnistäessä ilmestyi kaksi vikakoodia keltaisilla; 1) xdrive ja dcs malfunction, joka kehotti asap kääntymään huollon puoleen ja 2) ajovakauden tms hallinnan vika (keltainen huutomerkki). Että silleen. Noita kahta edellä mainittua ei siis ollut ennen kuin sulaketsekkausprojekti aloitettiin.
Eli, onko ajatuksia mistä johtunee tuo moottorin lämpötilan nousu? Johtuuko uudet vikakoodit vaan sulakkeiden räpläämisestä vai onko oikeasti aihetta huoleen?
K.
Edit: Kyseessä siis E60, 2006, 530xiLast edited by Kate; 08-12-2012, 18:07.-------------------------------------------------------
looking for: 530, 545, 550
current: F31 320x 2015
ex: E60 530xi 2006, chrysler 300M 2003, E46 316ti compact 2003
Comment
-
Comment