Olen joskus miettinyt tekeekö BMW tahallaan niin huonoja hifi-järjestelmiä. En keksi muuta selitystä sille että Mersun E-sarjan vakio-äänentoisto kuulostaa 10 kertaa paremmalta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10 / F11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Rey View PostOlen joskus miettinyt tekeekö BMW tahallaan niin huonoja hifi-järjestelmiä. En keksi muuta selitystä sille että Mersun E-sarjan vakio-äänentoisto kuulostaa 10 kertaa paremmalta.-08 E60 LCI
-13 F10 3.0 xDrive
Comment
-
-
Originally posted by Rey View PostOlen joskus miettinyt tekeekö BMW tahallaan niin huonoja hifi-järjestelmiä. En keksi muuta selitystä sille että Mersun E-sarjan vakio-äänentoisto kuulostaa 10 kertaa paremmalta.F11 530xd M-sport -16, E39 530i M-sport -01, Manta A 2.4 -74
Ex: 5x F1X, 10× E6X, 8× E39, 2× E36, 2× E34
Comment
-
-
Mitäs mieltä yleisesti olette takavedon ja nelivedon eroista ajettavuudessa? Kävin nimittäin eilen ajamassa tunnin mittaisen lenkin kaverini aivan normialustaisella takavetoisella 530d F11:lla. Tähän mennessä kaikki ajamani vastaavat on olleet nelivetoisia. Ja jokainen on tavallaan tuottanut pettymyksen jonkinlaisella määrittelemättömällä tunnottomuudellaan ja "volvomaisuudellaan". Tai vähintaankiin tunteen että "ai tällainenkö tämä nyt vaan olikin...." Ja mukana on myös yksi omistamani 530dx DynamicDrive-versiokin.
Nyt tämä takavetoinen pääsi jotenkin yllättämään ajettavuudellaan. Tuntui nimittäin ajossa tosi hyvältä ja ketterältä. Jopa innostavalta. Ensimmäinen ajamani F10/F11 jossa oli aidon ja rehellisen BMW:n tuntua. Sellaiselta jolla teki mieli ajella ihan ajamisen ilosta. Nyt kyselen ihmeissäni että pilaako tuo nelivetoisuus F10/F11:sta aidon BMW-fiiliksen? Jopa tuo vakioalustakin tuntui sellaisenaan erinomaiselta. En kaivannut yhtään oman autoni EDC-alustaa, josta ei mielestäni löydy ainoatakaan yleishyvää asetusta.Last edited by JKK; 21-03-2020, 13:17.
Comment
-
-
Itse olen nyt muutaman kerran ajanut tuolla takavetoisella 520da :lla jossa sport automaatti ja bemarin oma power kit (147kw). Kyllä sillä pysyy täysin normaali liikenteen seassa ja auto on erittäin mukava ajaa. Toki ei ole mitään vertailupohjaa kun lopulta en käynyt 6 mukista tai nelivetoa kokeilemassa. Kaikki mitä ajoin oli 520d koneita. Ainakin m paketilla minusta oikeinkin sopiva peli ja jännä mitenkä sitä itsellekin tulee asiaa aika paljon jokapuolelle ja valittua kolmesta autosta tuo kulkupeliksi. Oma näkemykseni on että merkistä ja mallista riippumatta varusteet tekee autonF11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostOma näkemykseni on että merkistä ja mallista riippumatta varusteet tekee auton
Tämä totta. Tosin silloin kyllä 520d on vallan väärä valinta sillä järjestään enemmän tai vielä enemmän karvalakkeja ovat...ellei katseita suuntaa Saksaan...tosin nyt sekin on hieman vaikeampaa kuin ennen.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostTämä totta. Tosin silloin kyllä 520d on vallan väärä valinta sillä järjestään enemmän tai vielä enemmän karvalakkeja ovat...ellei katseita suuntaa Saksaan...tosin nyt sekin on hieman vaikeampaa kuin ennen.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Originally posted by JKK View Post. En kaivannut yhtään oman autoni EDC-alustaa, josta ei mielestäni löydy ainoatakaan yleishyvää asetusta.-08 E60 LCI
-13 F10 3.0 xDrive
Comment
-
-
Sinä sen sanoit !
Syksyllä -18 koeajoin takatuuppari 640 d:n ja suoraan sanoen yllätyin itsekin että ihastuin siihen. Nelari oli mielessä ja eka nelari jota ajoin oli oma vielä edellisessä onistuksessa keskellä saksaa. Auto tuntui 'merkilliseltä' joskin 2 x 100 kg ylimääräistä parin kyytiläisen kanssa aiheutti omansa. Jos olisin omannut helpon tavan työntää kauppaa pidemmälle olisin tehnyt sen ..... mutta nyt tähän on jo tottunut.
Kyllä bmw on se ajajan auto takatuupparina, nelarina parempi muissa asioissa/olisuhteissa.Originally posted by JKK View PostMitäs mieltä yleisesti olette takavedon ja nelivedon eroista ajettavuudessa? Kävin nimittäin eilen ajamassa tunnin mittaisen lenkin kaverini aivan normialustaisella takavetoisella 530d F11:lla. Tähän mennessä kaikki ajamani vastaavat on olleet nelivetoisia. Ja jokainen on tavallaan tuottanut pettymyksen jonkinlaisella määrittelemättömällä tunnottomuudellaan ja "volvomaisuudellaan". Tai vähintaankiin tunteen että "ai tällainenkö tämä nyt vaan olikin...." Ja mukana on myös yksi omistamani 530dx DynamicDrive-versiokin.
Nyt tämä takavetoinen pääsi jotenkin yllättämään ajettavuudellaan. Tuntui nimittäin ajossa tosi hyvältä ja ketterältä. Jopa innostavalta. Ensimmäinen ajamani F10/F11 jossa oli aidon ja rehellisen BMW:n tuntua. Sellaiselta jolla teki mieli ajella ihan ajamisen ilosta. Nyt kyselen ihmeissäni että pilaako tuo nelivetoisuus F10/F11:sta aidon BMW-fiiliksen? Jopa tuo vakioalustakin tuntui sellaisenaan erinomaiselta. En kaivannut yhtään oman autoni EDC-alustaa, josta ei mielestäni löydy ainoatakaan yleishyvää asetusta.Last edited by TON-III; 21-03-2020, 19:11.F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
EDC alustasta vielä, enhän minä siinä koeajossa ymmärtänyt mitään nykyisestä autostani ja siten koeajo ei ollut onnistunut siinä missä tuon takavetoisen normi M-Sport-alustan omanneen takatuuppariauton onnistui valloittamisessani heti. Jälkeenpäin on tämä normijousilla varustettu EDC auto näyttämään kyntensä. Tuo läpijäykkä alusta olisi paukkunut siinä yhdessä lumipolanneajossani jossa tämän säätyvän alusta C+ valinta antoi nuhteettoman etenemisen.
Autoon tulossa lyhyemmät liikeradat omaavat Eibach-jouset, jännä nähdä miten muuttuu .... tuntuisi siltä että G20 X-Drive EDC:llä ja M-Sport:tina on eka nelari jossa on ne M-Sport jouset ja tuo auto tuntui todella hienolta etenkin alustansa puolesta.Last edited by TON-III; 21-03-2020, 19:24.F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
Moi,
Harkitsen hieman f11 ostoa koska tuttavalla seisoo kerrostalonsa autohallissa hänen ulkomailla asuvan siskon auto joka pitäisi ilmeisesti myydä pois.
Haluan lähinnä mielipiteitä paljon tämmöisestä autosta kannattaa tarjota?
Ajettu 57tkm
Hinnan ei tarvitse olla ihan "markkinahinta".
VIN
Prod. Date 2012-08-09
Service History !! CHECK HISTORY !!
Type 520d
Series F11 (5 Series)
Body Type Touring
Steering Left Hand Drive
Engine N47T
Displacement 2
Power 135kw / 184hp
Drive HECK
Transmission Automatic
Colour Space-grey metallic (A52)
Upholstery Fabric/leather "Tudor/anthracite" (FPAT)
S4U2 Driving Experience Switch Incl. ECO PRO
S4AT Interior Trim Finishers Black High-Gloss
S481 Sports Seat
S423 Floor Mats Velours
S431 Interior Mirror With Automatic-Dip
S494 Seat Heating Driver/Passenger
S428 Warning Triangle And First Aid Kit
S616 BMW Online
S606 Navigation System Business
S6AA BMW TeleServices
S615 Extended BMW Online Information
S6AB Control, Teleservices
S6NL Connection Bluetooth + USB Devices Incl.
S698 Area-Code 2 For DVD
S6NF Music Interface For Smartphone
S612 BMW Assist
S548 Kilometre Speedo
S508 Park Distance Control (PDC)
S522 Xenon Light
S575 Additional 12V Sockets
S502 Headlight Cleaning System
S205 Automatic Transmission
S230 Extra Package, EU-Speciifc
S2K1 BMW LA Wheel, V Spoke 236
S801 National Version Germany
S851 Language Version German
S320 Deleted, Model Lettering
S316 Automatic Trunk Lid Mechanism
S8SC Telematics Access Request,Country-Spec.
S879 On-Board Literature, German
S386 Roof Railing
S8TN Daytime Driv.Lights Adjus.Via Light Menu
S8V1 Information Plate
S8TF Active Pedestrian Protectione30 m3 1990
Ex.
e39 530ia Individual M-Sport Touring -03
e30 325i cabrio M-Tech II Last Edition -91
e46 320da Touring -04
e46 320ia Touring -02
Läjä ooppeleita......
Comment
-
-
Originally posted by D-Spark View PostMoi,
Harkitsen hieman f11 ostoa koska tuttavalla seisoo kerrostalonsa autohallissa hänen ulkomailla asuvan siskon auto joka pitäisi ilmeisesti myydä pois.
Haluan lähinnä mielipiteitä paljon tämmöisestä autosta kannattaa tarjota?
Ajettu 57tkm
Hinnan ei tarvitse olla ihan "markkinahinta".i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by PNM2 View PostNo mitään aivan huikeita varusteita tossa ei näyttäisi olevan eli takaveto, pikkunäyttö, ei alustaa, ei M-sport ym, onko vielä pre-LCI. Ennemmin hankkisin paremmin varustellun ellei sitten huomattavan halvalla saa. Viisaammat arvioikoot hintaa, pahimmillaan merkkiliikkeessä toi voisi olla 25k. Vähät kilsat toki nostavat hintaa, mutta se on ehkä hieman pseudoa, kun ajettaessa arvo laskee suht nopeasti kilsojen kertyessä. Noin vanhoja dieseleitä aika harvoin enää noilla kilsoilla löytyy.
Varustetaso minunkin makuun heikko mutta en harkitse ellei hinta ole kohdillaan. Tulen varmaan tarjoamaan noin 15000€. Muuten suuntaan katseen kalliimpaan e70.e30 m3 1990
Ex.
e39 530ia Individual M-Sport Touring -03
e30 325i cabrio M-Tech II Last Edition -91
e46 320da Touring -04
e46 320ia Touring -02
Läjä ooppeleita......
Comment
-
-
Originally posted by D-Spark View PostVarustetaso minunkin makuun heikko mutta en harkitse ellei hinta ole kohdillaan. Tulen varmaan tarjoamaan noin 15000€. Muuten suuntaan katseen kalliimpaan e70.B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment