Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10\F11 tehonlisäykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JP-76
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2009
    • 1060
    • Kanta-Häme

    Originally posted by laur77 View Post
    ...Katos jäi vastaamatta kun olin reissussa. Mutta joo, kyllä Alpina olis nätti, hinnat tietysti meikäläisen tavoittamattomissa aika kaukana

    Kulkupuoli näyttäis olevan kunnossa


    Tossa ei oo muuta vikaa kuin että on 200 000km + ajettu.

    On muuten Wiesmann:n toimitusjohtajan vanha auto, ilmeisesti konkurssipesästä myynnissä.

    Tosta vähän vähemmän ajettua:



    Arvelen että tuo n63-moottori noissa ei ole ihan yhtä epäluotettava kuin BMW:n n63. Alpinalla kun on yleensä ollut tapana parannella moottoreita muutenkin kuin pelkällä "lastulla". Voin toki olla väärässäkin.

    Olen myös siinä käsityksessä että Alpinalla on tapana pitää huolta "omistaan" :think
    Last edited by JP-76; 27-08-2016, 12:10.
    Kalusto:
    BMW 550i xDrive -14
    BMW S1000R -17
    Toyota Proace -15

    Comment

    • laur77
      Bimmer Rookie
      • Aug 2011
      • 187
      • Finland

      Originally posted by JP-76 View Post
      http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...er=1&fnai=prev

      Tossa ei oo muuta vikaa kuin että on 200 000km + ajettu.

      On muuten Wiesmann:n toimitusjohtajan vanha auto, ilmeisesti konkurssipesästä myynnissä.

      Tosta vähän vähemmän ajettua:



      Arvelen että tuo n63-moottori noissa ei ole ihan yhtä epäluotettava kuin BMW:n n63. Alpinalla kun on yleensä ollut tapana parannella moottoreita muutenkin kuin pelkällä "lastulla". Voin toki olla väärässäkin.

      Olen myös siinä käsityksessä että Alpinalla on tapana pitää huolta "omistaan" :think
      Eipäs ollutkaan niin hurjan hintaisia kuin luulin, harmi vaan että verottaja taitaa kiihottua turhan innokkaasti jos arvoa vertaillaan vastaaviin suomessa myytävänä oleviin jne.

      Tuleekohan noihin jotain muuta suomi-rangaistuksia lisää, vakuutukset taitaa olla melkoisia ja huollot / varaosat taas naksun kalliimpia?

      Kiitti vinkistä
      Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
      EX: 535D F10 M-Sport
      EX: Z4 Coupé -06

      Comment

      • racediesel
        BTCF Member
        • Jun 2003
        • 248
        • porvoo

        moi
        käyty ulkoiluttamassa malmikasaa lappeenrannassa.
        varttimaili 13,081
        maili 248km/h
        Pasi
        Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
        Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
        Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
        Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
        Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
        BMW 330d-00 250hv ja 630nm
        BMW 330D-05 vakio 2005
        BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
        BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
        BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm

        Comment

        • veku
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6325
          • P-Pohjanmaa

          Originally posted by racediesel View Post
          moi
          käyty ulkoiluttamassa malmikasaa lappeenrannassa.
          varttimaili 13,081
          maili 248km/h
          Pasi
          Hyvin kulkee ja 0-100 lienee alle 5 sek :think
          F11 M550D
          E39 M5
          F26 3.0 Da M-Sport
          E61 535D M-Sport

          Comment

          • MajorDrake
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 7527
            • Jyväshyvä

            Originally posted by veku View Post
            Hyvin kulkee ja 0-100 lienee alle 5 sek :think
            Pitäs kyllä mennä alle 5 sekkaa, 740xd softattuna ja pönttö poistettuna meni tasan 5.0
            M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
            Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
            Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

            Comment

            • lassiv
              BTCF Member
              • Nov 2015
              • 312
              • Lahti

              Väärällä korimallilla sen verran joudun sivuamaan topicia kun ei tosta e -korin n57 juuri ole tuolla e-sarjojen puolella juttua.

              Ilmeisesti tuo softaus onnistuu dpf ja egr kanssa ihan hyvin tähän n57? Mahtaako näissä e90 330d olla sama automaatti loota kun F sarjassa?

              ex. E91 335i -07, f36 420d gc -15, e90 330d LCI -09, e46 cabriolet 330i -01, st205 gt-four -95

              Comment

              • veku
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6325
                • P-Pohjanmaa

                Originally posted by lassiv View Post
                Väärällä korimallilla sen verran joudun sivuamaan topicia kun ei tosta e -korin n57 juuri ole tuolla e-sarjojen puolella juttua.

                Ilmeisesti tuo softaus onnistuu dpf ja egr kanssa ihan hyvin tähän n57? Mahtaako näissä e90 330d olla sama automaatti loota kun F sarjassa?
                E-sarjan ohjelmointi helppoa vrt eka kerta F sarja.
                Sulla 6-vaihteinen tomaatti ja F-sarjassa on uudempi 8-vaihteinen..
                F11 M550D
                E39 M5
                F26 3.0 Da M-Sport
                E61 535D M-Sport

                Comment

                • Laku
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2007
                  • 17526
                  • Turku

                  Originally posted by Jiu-jitsu View Post
                  Kierrosherkkyys parani huomattavasti, kun DPF poistettiin. Melkeen kuin bensalla ajelis.
                  Missä tehtiin? Minulla tuli hurja savutus täyskaasulla vs. E61. Kierrosherkkyys ok, mutta ihan pintakaasulla ei hyökkää, hiukan enemmän täytyy polkea.
                  Näillä mennään:
                  - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                  - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                  - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                  - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                  Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                  Comment

                  • suppari
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2006
                    • 4049
                    • Turku

                    Originally posted by veku View Post
                    E-sarjan ohjelmointi helppoa vrt eka kerta F sarja.
                    Sulla 6-vaihteinen tomaatti ja F-sarjassa on uudempi 8-vaihteinen..
                    Millä tavalla helppoa? F sarjan ecu on aika paljon nopeampi irroittaa,muuten hommana sama.
                    sigpic
                    P:0409699000

                    JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                    tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                    huollot/korjaukset!

                    BMW E&F sarjaan.
                    Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                    8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                    AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                    Comment

                    • Laku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2007
                      • 17526
                      • Turku

                      Originally posted by suppari View Post
                      Millä tavalla helppoa? F sarjan ecu on aika paljon nopeampi irroittaa,muuten hommana sama.
                      Eikö F-sarjassa täydy ensin murtaa salaus boxista?
                      Näillä mennään:
                      - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                      - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                      - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                      - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                      Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                      Comment

                      • makkis
                        BTCF Member
                        • Feb 2005
                        • 5152
                        • Kouvola, Savisto

                        Eikö muka -09 E-sarjalaisen ohjelmointi toimi ihan pistokkeen kautta?
                        Ei oo vielä itelle tullu vastaan että tarvis bootmodea käyttää????
                        Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
                        Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
                        Virallinen Xhp jälleenmyyjä

                        Comment

                        • VolvoTDi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2006
                          • 1576
                          • Tampere - Pori

                          Kaikki E6x sarjan 6-sylinteriset menee portista, F-sarjalaisissa ei mene yksikään portista ja alkupään ecu C41/45 on penaalista avata, mutta helpottui kun tuli C50. E6x LCI 4-syl suosittelen avaamaan, jotta lähtee käymäänkin ohjelmoinnin jälkeen
                          Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                          Check:
                          www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                          Tampere 044-5867096

                          Comment

                          • veku
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2005
                            • 6325
                            • P-Pohjanmaa

                            Originally posted by suppari View Post
                            Millä tavalla helppoa? F sarjan ecu on aika paljon nopeampi irroittaa,muuten hommana sama.
                            Originally posted by Laku View Post
                            Eikö F-sarjassa täydy ensin murtaa salaus boxista?
                            Tarkoitin tuota mitä Laku kirjoitti ja eikös E-sarjan ohjelmointi mene pistokkeen kautta näin ainakin mun kahdessa E61:ssä (530D ja 535D )

                            Mullehan tuo homma ei helppo paitsi sivusta seurattuna
                            F11 M550D
                            E39 M5
                            F26 3.0 Da M-Sport
                            E61 535D M-Sport

                            Comment

                            • suppari
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2006
                              • 4049
                              • Turku

                              Originally posted by veku View Post
                              Tarkoitin tuota mitä Laku kirjoitti ja eikös E-sarjan ohjelmointi mene pistokkeen kautta näin ainakin mun kahdessa E61:ssä (530D ja 535D )

                              Mullehan tuo homma ei helppo paitsi sivusta seurattuna
                              E90 lci n57 koneella ecu pitää irroittaa, tai ainakin suositeltavaa. Samoin kaikki n moottoriset 4 pyttyiset, myös e90, eli kaikki edc17 on varmin irroittaa.
                              sigpic
                              P:0409699000

                              JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                              tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                              huollot/korjaukset!

                              BMW E&F sarjaan.
                              Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                              8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                              AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                              Comment

                              • makkis
                                BTCF Member
                                • Feb 2005
                                • 5152
                                • Kouvola, Savisto

                                Originally posted by VolvoTDi View Post
                                Kaikki E6x sarjan 6-sylinteriset menee portista, F-sarjalaisissa ei mene yksikään portista ja alkupään ecu C41/45 on penaalista avata, mutta helpottui kun tuli C50. E6x LCI 4-syl suosittelen avaamaan, jotta lähtee käymäänkin ohjelmoinnin jälkeen
                                Mikäs siinä käy jos pistokkeen kautta fläshää, jos kerta protokolla kuitenkin tukee sitä?

                                Itse ainakin yhden pikkukoneisen E61 LCI:n ohjelmoinut pistokkeen kautta ongelmitta.
                                Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
                                Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
                                Virallinen Xhp jälleenmyyjä

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎