Originally posted by timotopi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 tehonlisäykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by timotopi View PostHei
Mulla on X3 F25 3.5d koneella.
Asun Jyväskylän seudulla. Onkos mielipiteitä ohjelmointi paikasta?
Karalan paja tuossa lähellä, mutta ei tietoa paljonko tulee tehoa.
Olisihan tuo mukava penkittää ennen ja jälkeen ohjelmoinnin.
Onko tuo AJ-tech Seinäjoki lähin/paras vaihtoehto?
Paljonkos aikaa olisi varattava perillä oloon?
Niin ja saakos siellä mitattua tuon nelikon?
Tarkoitus ottaa kaikki mitä saa ilman dpf poistoa, kun tuo edellinen rupes
savutteleen kun otin pois ja karalan lastu. Aikaisempi peli oli e61 525xda-08 lci.
Karalalta kysyttiin että mitäs tuli lisää, niin vastaus kato netistä...
Muuten ok mut tuota peliä ei olllut netissä.
T.TimoBmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
-
Onko kokemuksia Moonlight Motorsportista softanpäivitykseen?
Kaveri kehui, dynot löytyy ja kuulema asiantuntevaa jengiä, hintakin oli kohdillaan.
Jos softapäivitetty 535D pökkäsee vääntöä sen 800Nm niin onko liikaa 84 000km ajetulle laatikolle, kandeeko rajata johonkin vai uskaltaako antaa mennä mitä lähtee ilman ettei kuitenkaan kaikkea purista ulos?
535D oli hiukan jytkympi loota kuitenkin?
Tuo laatikon hajoaminen hiukan pelottaa, mutta eipä täälläkään ole kauheesti tainnut ongelmia esiintyä.Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
EX: 535D F10 M-Sport
EX: Z4 Coupé -06
Comment
-
-
Originally posted by laur77 View PostOnko kokemuksia Moonlight Motorsportista softanpäivitykseen?
Kaveri kehui, dynot löytyy ja kuulema asiantuntevaa jengiä, hintakin oli kohdillaan.
Jos softapäivitetty 535D pökkäsee vääntöä sen 800Nm niin onko liikaa 84 000km ajetulle laatikolle, kandeeko rajata johonkin vai uskaltaako antaa mennä mitä lähtee ilman ettei kuitenkaan kaikkea purista ulos?
535D oli hiukan jytkympi loota kuitenkin?
Tuo laatikon hajoaminen hiukan pelottaa, mutta eipä täälläkään ole kauheesti tainnut ongelmia esiintyä.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Tuo 380/vajaa 800nm ei vielä paikkoja riko.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
En tiedä mitä tuolla moonlight motorsportissa saavat lisäyksiä, suomalainen motorbit softa ilmeisesti käytössä. Mutta hyvä jos paikat vielä kestää tuollaisen tehonlisäyksen. Heillä ei ole tarkotus rutistaa kaikkea irti.
Kattelin vaan että täällä oli jotkut saaneet yli 800Nm vääntöä aikaan, rupee varmaan olemaan laatikkokin kovilla pikkuhiljaa.
Jossain oli juttua BMW:n tulevasta kolmilitraisesta nelosturbosta ja olivat rajoittaneet laatikon takia väännöt muistaakseni 780Nm. Ihme ettei pysty laatikkoa vahvistamaan tehtaalla että sais lisää irti koneesta.Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
EX: 535D F10 M-Sport
EX: Z4 Coupé -06
Comment
-
-
Originally posted by laur77 View PostEn tiedä mitä tuolla moonlight motorsportissa saavat lisäyksiä, suomalainen motorbit softa ilmeisesti käytössä. Mutta hyvä jos paikat vielä kestää tuollaisen tehonlisäyksen. Heillä ei ole tarkotus rutistaa kaikkea irti.
Kattelin vaan että täällä oli jotkut saaneet yli 800Nm vääntöä aikaan, rupee varmaan olemaan laatikkokin kovilla pikkuhiljaa.
Jossain oli juttua BMW:n tulevasta kolmilitraisesta nelosturbosta ja olivat rajoittaneet laatikon takia väännöt muistaakseni 780Nm. Ihme ettei pysty laatikkoa vahvistamaan tehtaalla että sais lisää irti koneesta.
Toki ajo normaalia ajoa mutta eikai noita rikki saa normaali käytöllä saa..F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostMulla 381\820 ja toimii moitteetta.
Toki ajo normaalia ajoa mutta eikai noita rikki saa normaali käytöllä saa..
Samperi pitää viedä jarrunesteen vaihtoon + joku muu huolto tulossa myös, saas nähdä minkä hintainen setti luvassa että raaskiiko ihan heti teettää tuota softapäivitystä.Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
EX: 535D F10 M-Sport
EX: Z4 Coupé -06
Comment
-
-
Originally posted by laur77 View PostJep, kivat on lukemat Lisäykset varmaan kokee pers-tuntumalla eikä pelkkiä numeroita paperilla.
Samperi pitää viedä jarrunesteen vaihtoon + joku muu huolto tulossa myös, saas nähdä minkä hintainen setti luvassa että raaskiiko ihan heti teettää tuota softapäivitystä.
Comment
-
-
Originally posted by laur77 View PostKävi mielessä ja hyvä olis mutta pk-seudulla majailen niin ei kauheen kauas viitseis ajella :/Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
No Tre olis kyllä "matkanvarrella"
Tuolta yhdestä liikkeestä vastattiin näin;
"Kyseisestä moottorista järkevät tehot ovat 350hp ja 670nm. Noilla tehoilla, oikeaoppisesti tehdyllä ohjelmalla, laatikko saa oikean vääntömomenttitiedon sekä seossuhde pysyy kohdallaan, eli ohjelmamuutos ei rasita hiukkassuodatinta"
Kuullostaa kyllä järkevältä mutta aika laimeat väännöt, huomaako tuollaista lisäystä edes...Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
EX: 535D F10 M-Sport
EX: Z4 Coupé -06
Comment
-
-
moi
AJ Tech on kyllä nyt mielestäni paras paikka optimoida kaikki kynnelle kykenevät hevoset käyttöön ilman että pitää hevosia kuljetella trailerissa...
Jos saman ohjelman saa Tampereelta niin onhan sekin hyvä.
Nuo kaikki välimallin versiot (ne joissa ei todellakaan ole optimoitu ulosantia) kannattaa jättää tekemättä koska tulevaisuudessa ne harmittaa vain.
PasiFord Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
Originally posted by laur77 View PostNo Tre olis kyllä "matkanvarrella"
Tuolta yhdestä liikkeestä vastattiin näin;
"Kyseisestä moottorista järkevät tehot ovat 350hp ja 670nm. Noilla tehoilla, oikeaoppisesti tehdyllä ohjelmalla, laatikko saa oikean vääntömomenttitiedon sekä seossuhde pysyy kohdallaan, eli ohjelmamuutos ei rasita hiukkassuodatinta"
Kuullostaa kyllä järkevältä mutta aika laimeat väännöt, huomaako tuollaista lisäystä edes...
Ihan normaalisti noita ohjelmoituja kuitenkin pääsääntöisesti ajetaan, pintakaasulla.
Enemmän muutaman kilometrin pätkäajo tuota dpf:ää rasittaa kuin mikään ohjelmointi.Last edited by JP-76; 16-05-2016, 14:13.Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Comment
-
-
Tämänkaltaisia vastauksia vähäsen odotinkin, eli noilla reippaammilla päivityksillä ei vielä kuitenkaan r*iskata konetta tai lootaa, ja hiukkassuodatinkin pitäis sietää moista, ja vaihdelaatikko osaa adaptoitua uusiin lukemiin :think
Itse kun tuolle ei oikein pysty mitään tekemään ja mahdollinen vaihdelaatikon rikkoutuminen olis lähinnä konkurssi, niin vähäsen araksi laittaa.
Pitääkin udella Tampereen suunnilta josko onnistuis sielläkin.
Jarrunesteen huolto pitäis samaan syssyyn melkein tempasta myös. Tai teettää se shmiedmannilla alta pois.Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
EX: 535D F10 M-Sport
EX: Z4 Coupé -06
Comment
-
Comment