Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10\F11 tehonlisäykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gissa
    Newbiemmer
    • Aug 2010
    • 22
    • Jyväskylä

    Originally posted by timotopi View Post
    Hei
    Mulla on X3 F25 3.5d koneella.
    Asun Jyväskylän seudulla. Onkos mielipiteitä ohjelmointi paikasta?
    Karalan paja tuossa lähellä, mutta ei tietoa paljonko tulee tehoa.
    Olisihan tuo mukava penkittää ennen ja jälkeen ohjelmoinnin.
    Onko tuo AJ-tech Seinäjoki lähin/paras vaihtoehto?
    Paljonkos aikaa olisi varattava perillä oloon?
    Niin ja saakos siellä mitattua tuon nelikon?
    Tarkoitus ottaa kaikki mitä saa ilman dpf poistoa, kun tuo edellinen rupes
    savutteleen kun otin pois ja karalan lastu. Aikaisempi peli oli e61 525xda-08 lci.
    Karalalta kysyttiin että mitäs tuli lisää, niin vastaus kato netistä...
    Muuten ok mut tuota peliä ei olllut netissä.
    T.Timo
    Muutaman auton käyttänyt tuolla ja ollut tyytyväinen http://www.tdituning.fi
    F11 535xda

    Comment

    • casino
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2007
      • 663
      • Keski-Suomi

      Originally posted by timotopi View Post
      Hei
      Mulla on X3 F25 3.5d koneella.
      Asun Jyväskylän seudulla. Onkos mielipiteitä ohjelmointi paikasta?
      Karalan paja tuossa lähellä, mutta ei tietoa paljonko tulee tehoa.
      Olisihan tuo mukava penkittää ennen ja jälkeen ohjelmoinnin.
      Onko tuo AJ-tech Seinäjoki lähin/paras vaihtoehto?
      Paljonkos aikaa olisi varattava perillä oloon?
      Niin ja saakos siellä mitattua tuon nelikon?
      Tarkoitus ottaa kaikki mitä saa ilman dpf poistoa, kun tuo edellinen rupes
      savutteleen kun otin pois ja karalan lastu. Aikaisempi peli oli e61 525xda-08 lci.
      Karalalta kysyttiin että mitäs tuli lisää, niin vastaus kato netistä...
      Muuten ok mut tuota peliä ei olllut netissä.
      T.Timo
      Viestin suosiolla aj teckille. Osaa hommansa ja osaa myös asiakaspalvelun...... toisin kuin jotkut muut....
      Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
      Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
      http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

      e39 -530d touring 11/1999
      ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

      Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto

      Comment

      • laur77
        Bimmer Rookie
        • Aug 2011
        • 187
        • Finland

        Onko kokemuksia Moonlight Motorsportista softanpäivitykseen?



        Kaveri kehui, dynot löytyy ja kuulema asiantuntevaa jengiä, hintakin oli kohdillaan.

        Jos softapäivitetty 535D pökkäsee vääntöä sen 800Nm niin onko liikaa 84 000km ajetulle laatikolle, kandeeko rajata johonkin vai uskaltaako antaa mennä mitä lähtee ilman ettei kuitenkaan kaikkea purista ulos?

        535D oli hiukan jytkympi loota kuitenkin?

        Tuo laatikon hajoaminen hiukan pelottaa, mutta eipä täälläkään ole kauheesti tainnut ongelmia esiintyä.
        Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
        EX: 535D F10 M-Sport
        EX: Z4 Coupé -06

        Comment

        • Laku
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2007
          • 17522
          • Turku

          Originally posted by laur77 View Post
          Onko kokemuksia Moonlight Motorsportista softanpäivitykseen?



          Kaveri kehui, dynot löytyy ja kuulema asiantuntevaa jengiä, hintakin oli kohdillaan.

          Jos softapäivitetty 535D pökkäsee vääntöä sen 800Nm niin onko liikaa 84 000km ajetulle laatikolle, kandeeko rajata johonkin vai uskaltaako antaa mennä mitä lähtee ilman ettei kuitenkaan kaikkea purista ulos?

          535D oli hiukan jytkympi loota kuitenkin?

          Tuo laatikon hajoaminen hiukan pelottaa, mutta eipä täälläkään ole kauheesti tainnut ongelmia esiintyä.
          Laatikosta on tuskin mitään pelkoa, mutta saako tuolla noin paljon tehoa irti? Paljonko hevosvoimia lupaavat? AJ Techiltakin viimeisen tiedon mukaan tulee vain 370-380hv ja vajaa 800 Nm...:think
          Näillä mennään:
          - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
          - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
          - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
          - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


          Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

          Comment

          • suppari
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2006
            • 4049
            • Turku

            Tuo 380/vajaa 800nm ei vielä paikkoja riko.
            sigpic
            P:0409699000

            JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
            tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
            huollot/korjaukset!

            BMW E&F sarjaan.
            Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
            8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
            AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

            Comment

            • laur77
              Bimmer Rookie
              • Aug 2011
              • 187
              • Finland

              En tiedä mitä tuolla moonlight motorsportissa saavat lisäyksiä, suomalainen motorbit softa ilmeisesti käytössä. Mutta hyvä jos paikat vielä kestää tuollaisen tehonlisäyksen. Heillä ei ole tarkotus rutistaa kaikkea irti.

              Kattelin vaan että täällä oli jotkut saaneet yli 800Nm vääntöä aikaan, rupee varmaan olemaan laatikkokin kovilla pikkuhiljaa.

              Jossain oli juttua BMW:n tulevasta kolmilitraisesta nelosturbosta ja olivat rajoittaneet laatikon takia väännöt muistaakseni 780Nm. Ihme ettei pysty laatikkoa vahvistamaan tehtaalla että sais lisää irti koneesta.
              Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
              EX: 535D F10 M-Sport
              EX: Z4 Coupé -06

              Comment

              • veku
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6325
                • P-Pohjanmaa

                Originally posted by laur77 View Post
                En tiedä mitä tuolla moonlight motorsportissa saavat lisäyksiä, suomalainen motorbit softa ilmeisesti käytössä. Mutta hyvä jos paikat vielä kestää tuollaisen tehonlisäyksen. Heillä ei ole tarkotus rutistaa kaikkea irti.

                Kattelin vaan että täällä oli jotkut saaneet yli 800Nm vääntöä aikaan, rupee varmaan olemaan laatikkokin kovilla pikkuhiljaa.

                Jossain oli juttua BMW:n tulevasta kolmilitraisesta nelosturbosta ja olivat rajoittaneet laatikon takia väännöt muistaakseni 780Nm. Ihme ettei pysty laatikkoa vahvistamaan tehtaalla että sais lisää irti koneesta.
                Mulla 381\820 ja toimii moitteetta.
                Toki ajo normaalia ajoa mutta eikai noita rikki saa normaali käytöllä saa..
                F11 M550D
                E39 M5
                F26 3.0 Da M-Sport
                E61 535D M-Sport

                Comment

                • laur77
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2011
                  • 187
                  • Finland

                  Originally posted by veku View Post
                  Mulla 381\820 ja toimii moitteetta.
                  Toki ajo normaalia ajoa mutta eikai noita rikki saa normaali käytöllä saa..
                  Jep, kivat on lukemat Lisäykset varmaan kokee pers-tuntumalla eikä pelkkiä numeroita paperilla.

                  Samperi pitää viedä jarrunesteen vaihtoon + joku muu huolto tulossa myös, saas nähdä minkä hintainen setti luvassa että raaskiiko ihan heti teettää tuota softapäivitystä.
                  Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
                  EX: 535D F10 M-Sport
                  EX: Z4 Coupé -06

                  Comment

                  • Jusu^
                    BTCF Member
                    • Jul 2005
                    • 1442
                    • Seinäjoki

                    Originally posted by laur77 View Post
                    Jep, kivat on lukemat Lisäykset varmaan kokee pers-tuntumalla eikä pelkkiä numeroita paperilla.

                    Samperi pitää viedä jarrunesteen vaihtoon + joku muu huolto tulossa myös, saas nähdä minkä hintainen setti luvassa että raaskiiko ihan heti teettää tuota softapäivitystä.
                    Pyydä ajtech:iltä tarjous koko paketista

                    F11 M550d -13
                    F15 X5 30d -14 M-Sport
                    E46 M3 Cabrio -03
                    E92 Drifter
                    ex: E91 ///M3D -07
                    ex: E90 M335D -08
                    ex: E46 M3 Cabrio -01
                    ex: E38 L7 -98

                    Comment

                    • laur77
                      Bimmer Rookie
                      • Aug 2011
                      • 187
                      • Finland

                      Originally posted by Jusu^ View Post
                      Pyydä ajtech:iltä tarjous koko paketista
                      Kävi mielessä ja hyvä olis mutta pk-seudulla majailen niin ei kauheen kauas viitseis ajella :/
                      Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
                      EX: 535D F10 M-Sport
                      EX: Z4 Coupé -06

                      Comment

                      • VolvoTDi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2006
                        • 1576
                        • Tampere - Pori

                        Originally posted by laur77 View Post
                        Kävi mielessä ja hyvä olis mutta pk-seudulla majailen niin ei kauheen kauas viitseis ajella :/
                        Aja Tampereelle asti edes
                        Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                        Check:
                        www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                        Tampere 044-5867096

                        Comment

                        • laur77
                          Bimmer Rookie
                          • Aug 2011
                          • 187
                          • Finland

                          No Tre olis kyllä "matkanvarrella"

                          Tuolta yhdestä liikkeestä vastattiin näin;
                          "Kyseisestä moottorista järkevät tehot ovat 350hp ja 670nm. Noilla tehoilla, oikeaoppisesti tehdyllä ohjelmalla, laatikko saa oikean vääntömomenttitiedon sekä seossuhde pysyy kohdallaan, eli ohjelmamuutos ei rasita hiukkassuodatinta"

                          Kuullostaa kyllä järkevältä mutta aika laimeat väännöt, huomaako tuollaista lisäystä edes...
                          Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
                          EX: 535D F10 M-Sport
                          EX: Z4 Coupé -06

                          Comment

                          • racediesel
                            BTCF Member
                            • Jun 2003
                            • 248
                            • porvoo

                            moi
                            AJ Tech on kyllä nyt mielestäni paras paikka optimoida kaikki kynnelle kykenevät hevoset käyttöön ilman että pitää hevosia kuljetella trailerissa...

                            Jos saman ohjelman saa Tampereelta niin onhan sekin hyvä.

                            Nuo kaikki välimallin versiot (ne joissa ei todellakaan ole optimoitu ulosantia) kannattaa jättää tekemättä koska tulevaisuudessa ne harmittaa vain.

                            Pasi
                            Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
                            Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
                            Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
                            Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
                            Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
                            BMW 330d-00 250hv ja 630nm
                            BMW 330D-05 vakio 2005
                            BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
                            BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
                            BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm

                            Comment

                            • JP-76
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2009
                              • 1060
                              • Kanta-Häme

                              Originally posted by laur77 View Post
                              No Tre olis kyllä "matkanvarrella"

                              Tuolta yhdestä liikkeestä vastattiin näin;
                              "Kyseisestä moottorista järkevät tehot ovat 350hp ja 670nm. Noilla tehoilla, oikeaoppisesti tehdyllä ohjelmalla, laatikko saa oikean vääntömomenttitiedon sekä seossuhde pysyy kohdallaan, eli ohjelmamuutos ei rasita hiukkassuodatinta"

                              Kuullostaa kyllä järkevältä mutta aika laimeat väännöt, huomaako tuollaista lisäystä edes...
                              Ei kai se ohjelmointi oikein tehtynä rasita dpf:ää muutenkaan vaikka olis kaikki kaakit ulosmitattu, jollei nyt kokoajan vedätä nilkka suorana taajamassa tai moottoriradalla.

                              Ihan normaalisti noita ohjelmoituja kuitenkin pääsääntöisesti ajetaan, pintakaasulla.

                              Enemmän muutaman kilometrin pätkäajo tuota dpf:ää rasittaa kuin mikään ohjelmointi.
                              Last edited by JP-76; 16-05-2016, 14:13.
                              Kalusto:
                              BMW 550i xDrive -14
                              BMW S1000R -17
                              Toyota Proace -15

                              Comment

                              • laur77
                                Bimmer Rookie
                                • Aug 2011
                                • 187
                                • Finland

                                Tämänkaltaisia vastauksia vähäsen odotinkin, eli noilla reippaammilla päivityksillä ei vielä kuitenkaan r*iskata konetta tai lootaa, ja hiukkassuodatinkin pitäis sietää moista, ja vaihdelaatikko osaa adaptoitua uusiin lukemiin :think

                                Itse kun tuolle ei oikein pysty mitään tekemään ja mahdollinen vaihdelaatikon rikkoutuminen olis lähinnä konkurssi, niin vähäsen araksi laittaa.

                                Pitääkin udella Tampereen suunnilta josko onnistuis sielläkin.

                                Jarrunesteen huolto pitäis samaan syssyyn melkein tempasta myös. Tai teettää se shmiedmannilla alta pois.
                                Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
                                EX: 535D F10 M-Sport
                                EX: Z4 Coupé -06

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎