Originally posted by Kosta87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
-
Originally posted by JaniLap View PostPohdintasi on hyvin aiheellinen ja looginen, ja kun tällaiset lämpenemiseen liittyvät viat kohdistuvat polttoaineen käsittelyjärjestelmään, niin ainakin itse suosittelen turvallisuussyistäkin menemään varmuusvara edellä eli vaihtamaan koko pumpun, vaikka kustantaakin enemmän kuin tee-se-itse liittimen korjaus.
Onko helppo vaihtaa itse? Mistä kannattaa hankkia? Paljonko maksaa keskimäärin huollossa teetätettynä?
-K
Comment
-
-
Originally posted by Kahimooni View PostMissä malleissa tuo hajoaa? Mun F11 525 3,0 -10 on nyt 320 tkm vanha ja ei tuommoista vikaa vielä ole löytynyt.
Ellei toistaiseksi autossasi ole vikaa, ei ennakoivaan korjaamiseen ole mitään tarvetta.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Pumpun ikään vaikuttaa merkittävästi myös se kuinka täynnä/tyhjänä tankkia pitää.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Night vision näyttää lämpökuvaa hieman heikosti. Tuntuu ettei kirkkautta säätämällä saa toivottua terävyyttä vaan kuva jää liian hailakaksi.
Muuttui tässä pari päivää sitten. Mistähän mahtaa johtua? Mitä kaikkea tuo hyödyntää autossa? Liimasin kojelautakameran taustapeilin taakse, mutta ei kait se tätä kautta hyödynnä mitään tietoa sentään?BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t
Comment
-
-
Originally posted by Raimo Miettinen View PostNight vision näyttää lämpökuvaa hieman heikosti. Tuntuu ettei kirkkautta säätämällä saa toivottua terävyyttä vaan kuva jää liian hailakaksi.
Muuttui tässä pari päivää sitten. Mistähän mahtaa johtua? Mitä kaikkea tuo hyödyntää autossa? Liimasin kojelautakameran taustapeilin taakse, mutta ei kait se tätä kautta hyödynnä mitään tietoa sentään?
Comment
-
-
Originally posted by Raimo Miettinen View PostLiimasin kojelautakameran taustapeilin taakse, mutta ei kait se tätä kautta hyödynnä mitään tietoa sentään?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Night vision on uusi ominaisuus mulle, joten saattoi olla että huolestuin turhaan. Nyt näyttäisi siltä, että kuva selkeytyi päivän mittaan ja varsinkin kun pilvisyys väheni. Aiheuttaako märkä ja pilvinen keli helpommin sen, että kamera ei pysty tulkitsemaan ympäristöä hyvin?
Kojelautakamera on kaksipuoliteipillä.BMW 530dA x-drive F10 # Auto: k u v a t | v i d e o t
Comment
-
-
Originally posted by Raimo Miettinen View PostNyt näyttäisi siltä, että kuva selkeytyi päivän mittaan ja varsinkin kun pilvisyys väheni. Aiheuttaako märkä ja pilvinen keli helpommin sen, että kamera ei pysty tulkitsemaan ympäristöä hyvin?IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
Tampere
Comment
-
-
Käytin katsastuksessa ja hyväksytty tuli.
Takana oli kuulemma väljää sivusuunnassa, mutta ei tarkemmin eritellyt missä osassa. Näytti kuitenkin heiluttelemalla, että alkavaa välystä on.
Mikä osa kyseessä ja millainen operaatio kyseessä?Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View PostKäytin katsastuksessa ja hyväksytty tuli.
Takana oli kuulemma väljää sivusuunnassa, mutta ei tarkemmin eritellyt missä osassa. Näytti kuitenkin heiluttelemalla, että alkavaa välystä on.
Mikä osa kyseessä ja millainen operaatio kyseessä?Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostPohdintasi on hyvin aiheellinen ja looginen, ja kun tällaiset lämpenemiseen liittyvät viat kohdistuvat polttoaineen käsittelyjärjestelmään, niin ainakin itse suosittelen turvallisuussyistäkin menemään varmuusvara edellä eli vaihtamaan koko pumpun, vaikka kustantaakin enemmän kuin tee-se-itse liittimen korjaus.Jos jollain on aikaa niin vois koittaa kädellä kuinka lämpösenä ne piuhat käy jotka tulee siihen liittimelle..tietäs että onko tämä ihan ominaista.. Sen pystyy kokeilemaan siitä kumiläpiviennin alta eli mitään ihmeitä ei tarvitse purkaa.
Last edited by Kosta87; 18-10-2018, 18:09.
Comment
-
-
Mulla on etujarrut vaihdettu noin 8tkm sitten ja silloin vahdettiin levyt ja palat ja anturit. Näytti silloin ajomäärää +60tkm uusille palikoille. Nyt tuossa viikko takaperin jouduin tekemään vähän tiukemman jarrutuksen ja seuraavan startin jälkeen alkoi näyttää huoltoon matkaa 6tkm ja huolto koskien etujarruja. Menikö tuolla nyt bitti sekaisin, vai onko tuolla huollossa jätetty jotain tekemättä? Alle tuli vielä pelkästään alkuperäistä palikkaa huollossa.
Comment
-
Comment