Mutta, kun nämä perhanan Benarit kun tahtoo syttyä palamaan kun se perhanan EGR jää auki. Lapsiperheet ei niillä saisi ajaa kun tuo voi tapahtua ihan milloin vain. Itse en missään nimessä SENKÄÄN vuoksi sitä venttiiliä sinne jättäisi. Ei siinä auta karstojen ropailu kun tuo jumiaminen tapahtuu. Ruotsissa on kampanja menossa tuosta kun on palanut liian monta Bemaria, taitaa perässä tulla Suomikin ellei jo ole.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 tehonlisäykset vol.2
Collapse
X
-
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostMutta, kun nämä perhanan Benarit kun tahtoo syttyä palamaan kun se perhanan EGR jää auki. Lapsiperheet ei niillä saisi ajaa kun tuo voi tapahtua ihan milloin vain. Itse en missään nimessä SENKÄÄN vuoksi sitä venttiiliä sinne jättäisi. Ei siinä auta karstojen ropailu kun tuo jumiaminen tapahtuu. Ruotsissa on kampanja menossa tuosta kun on palanut liian monta Bemaria, taitaa perässä tulla Suomikin ellei jo ole.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Munich. BMW AG investigations have revealed that - similar to the current Korean situation - an Exhaust-Gas-Recirculation (EGR) module malfunction may, in rare cases, cause fires in some BMW diesel vehicles in the European market.
The BMW Group has decided to carry out a technical campaign to check the EGR module and replace any faulty components on the potentially affected vehicles.
In the European market this technical action relates to the EGR module of BMW 3 Series, 4 Series, 5 Series, 6 Series, X3, X4, X5, X6 vehicles with 4-cylinder diesel engines (production from April 2015 until September 2016) and 6-cylinder diesel engines (production from July 2012 until June 2015).
Part of this EGR module is the EGR cooler. In some cases, small quantities of the glycol coolant can escape and build up in the EGR module. When combined with carbon and oil sediments, this deposit can become combustible. With the high temperatures of the exhaust gases in this unit, these deposits can ignite. In rare cases this may cause melting of the intake manifold and in extreme cases a fire may result.
This technical campaign has been decided in accordance with the EU approved guidelines for risk assessment. Customers with affected vehicles will be contacted as soon as possible
Comment
-
-
Tekeekö kukaan Suomessa bensa-malleihin custom softia? Jotenkin ajatus valmiiksi tehdystä ei lämmitä mieltä. Tuntuu, että dieseleille on jos jonkin näköstä vaihtoehtoa, mutta bensaan ei oikein saa mitään.
Ajattelin jo itse lurauttaa MHD:n stage 1:sen, mutta...
Jotenkin sitä mielummin antaisi jonkun tehdä autokohtaisen ja jos vaikka samalla saisi mustaa valkoisella (dyno) samalla reissulla niin.
Potilaana F10 N55
Comment
-
-
Originally posted by Hezman View PostImusarjan puhdistamiseen paikallaan on jo ihan toimivia aineita. Esim. tämä:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/6080...tusspray-400ml
Kyseistä ainetta testanneena voin todeta että kyllä liuottaa karstan imusarjasta.
Aineen käytöstä on tullut aina mieleen että jäävätkö nuo kökkäreet tukkimaan sitten DPF:ää? Samaa pakojätettä tuokin on mutta melkoisen paljon suurempana pitoisuutena mitä sitä tyypillisesti muuten on...F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostRuotsissa on kampanja menossa tuosta kun on palanut liian monta Bemaria, taitaa perässä tulla Suomikin ellei jo ole.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostMihin autoon/moottoriin olet tuota testannut?
Aineen käytöstä on tullut aina mieleen että jäävätkö nuo kökkäreet tukkimaan sitten DPF:ää? Samaa pakojätettä tuokin on mutta melkoisen paljon suurempana pitoisuutena mitä sitä tyypillisesti muuten on...
Comment
-
-
Originally posted by Nousukiito View PostTekeekö kukaan Suomessa bensa-malleihin custom softia? Jotenkin ajatus valmiiksi tehdystä ei lämmitä mieltä. Tuntuu, että dieseleille on jos jonkin näköstä vaihtoehtoa, mutta bensaan ei oikein saa mitään.
Ajattelin jo itse lurauttaa MHD:n stage 1:sen, mutta...
Jotenkin sitä mielummin antaisi jonkun tehdä autokohtaisen ja jos vaikka samalla saisi mustaa valkoisella (dyno) samalla reissulla niin.
Potilaana F10 N55
Toki, nyt on sen verran pelattava muiden pussiin, että MHD voittanutta ei n55 tapauksessa muuten vakioautoon ole.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by Hezman View Post
Imusarjan puhdistamiseen paikallaan on jo ihan toimivia aineita. Esim. tämä:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/6080...tusspray-400ml
Kyseistä ainetta testanneena voin todeta että kyllä liuottaa karstan imusarjasta.
Edit Nyt ajeltu 250km ja on iso ero kyllä toisinaan vaivannut pieni tyhjä kohta kaasu polkimen alussa loistaa poissa oloaan ja viivettä ohittaessa ei ollenkaan. kulutus mittarikin tykkää näilläkin -20 pakkasilla tasa ajossa olla useammin 5l/100km tuntumassa ja allekin kuin aiemmin.Last edited by makebm5; 06-02-2019, 16:37.BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Originally posted by Hezman View PostOnhan sillä tietty eroa kopistellaanko mokko ojan penkalle vai kiinteenä öljyjätteenä viralliseen keräykseen.
Niin, kuten sanottu, moottori ei egr:ää tarvi. Tarkoitan kommentillani sitä, että moottori toimii parhaiten silloin kun kaikki palikat on paikallaan ja kunnossa. Olkoon sitten olosuhde mikä tahansa. Egr on "sisään rakennettu" ohjelmaan, joten sen poistaminen käytöstä vaikuttaa moneen muuhunkin toimintaan. Tavan auton käyttäjä ei varmasti tiiä tuon taivaallista onko autossa egr käytössä vai ei, ja jos poistettu niin kuinka hyvin on ohjelmasta saatu pois. Mutta on myös ihmisiä, jotka huomaa pienimmänkin muutoksen moottorin käyttäytymisessä.
Imusarjan puhdistamiseen paikallaan on jo ihan toimivia aineita. Esim. tämä:
https://www.motonet.fi/fi/tuote/6080...tusspray-400ml
Kyseistä ainetta testanneena voin todeta että kyllä liuottaa karstan imusarjasta.Originally posted by fraatti View PostMihin autoon/moottoriin olet tuota testannut?
Aineen käytöstä on tullut aina mieleen että jäävätkö nuo kökkäreet tukkimaan sitten DPF:ää? Samaa pakojätettä tuokin on mutta melkoisen paljon suurempana pitoisuutena mitä sitä tyypillisesti muuten on...Originally posted by Hezman View PostAudin 3.0 tdi (ASB). Havaintojen perusteella sanoisin että se liuottaa karstan aika tehokkaasti. Aika näyttää, miten putkisto aineeseen reagoi. Ainakaan mitään radikaalia muutosta ei ole tapahtunut esim. DPF polttovälin suhteen.Originally posted by makebm5 View PostTänään kokeilin itsekkin tuota ainetta ja melko paljon muuttui koneen luonne 10km koeajo lenkillä. Tosin menee varmaan hetki että sopeumat korjautuu oikeaksi takaisin.
Edit Nyt ajeltu 250km ja on iso ero kyllä toisinaan vaivannut pieni tyhjä kohta kaasu polkimen alussa loistaa poissa oloaan ja viivettä ohittaessa ei ollenkaan. kulutus mittarikin tykkää näilläkin -20 pakkasilla tasa ajossa olla useammin 5l/100km tuntumassa ja allekin kuin aiemmin.
G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by alspe View PostSuoritetteko aineen ruiskutuksen tällä tavalla? Aine ei saisi päästä osumaan ilmamassamittariin tuon mukaan.
https://www.youtube.com/watch?v=vbP1...s#action=shareBMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Originally posted by ptikkala View PostEi ole pakko irrottaq konetta. Juutuupissa muutamia videoita kun bmweast garage tekee jakooää remontteja n koneisiinRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
Comment