E: väärä topic.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 tehonlisäykset vol.2
Collapse
X
-
Kertokaas viisaammat, että mistä johtuu näiden "bulkki-softien" vähättely ja vähäinen arvostus? Onko itse ohjelmassa jotain vikaa vai jätetäänkö jotain tekemättä?
Paljon saaneet kritiikkiä osakseen esim. Celticin ohjelma, joka kuitenkin tuntuu olevan suhteellisen isossa suosiossa autoilijoiden parissa ja ainakin sosiaalisen median mukaan heillä käy paljon bemareita ohjelmoinnissa.
Tämä vain siis kysymyksenä, jotta itsekin ymmärtäisi asian taustoja.:think
Kiitos asiallisista vastauksista.
Comment
-
-
Originally posted by Muromies View PostKertokaas viisaammat, että mistä johtuu näiden "bulkki-softien" vähättely ja vähäinen arvostus? Onko itse ohjelmassa jotain vikaa vai jätetäänkö jotain tekemättä?
Paljon saaneet kritiikkiä osakseen esim. Celticin ohjelma, joka kuitenkin tuntuu olevan suhteellisen isossa suosiossa autoilijoiden parissa ja ainakin sosiaalisen median mukaan heillä käy paljon bemareita ohjelmoinnissa.
Tämä vain siis kysymyksenä, jotta itsekin ymmärtäisi asian taustoja.:think
Kiitos asiallisista vastauksista.S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostTuohon voisi jatkona mainita / kysyä sen, että loppupeleissähän _kaikki_ asentaa jossain määrin bulkkia tai jonkun muun jo tekemää softaa. Eroja sitten tulee siellä, että jotkut sovittavat sen bulkkisoftan vähän fiksummin toimimaan eri autoissa. Vai onko näin?
Mutta käytännössä kaikki softat ovat enemmän tai vähemmän "bulkkisoftia"
Niinhän se auton vakiosoftakin on bulkkisofta, käytännössä kaikissa sama, jos auto on muuten vakio ja optimoidaan niin ei niissä sen enempää ole eroa muihin kuin tehtaaltakaan.
Kuten olen joskus aiemminkin sanonut, ei nää mitään megasquirtteja oo ja hyvä niin.Last edited by makkis; 21-03-2019, 12:29.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by Senkka View PostMissä onnistuu lähimpänä pääkaupunkiseutua ja järkihintaan ohjelmointi ja egr-ohitus. Edellisen auton kävin seinäjoella ajtechissä ja olin todella tyytyväinen lopputulokseen. Mielellään tehonmittaus ennen ja jälkeen. Autona vm2013 535d.F31 330xd msport
E91 325da (ex)
Comment
-
-
Originally posted by paapaa View Posthttps://m.facebook.com/story.php?sto...13294002319955
535D F10 XHP..onkos tuota kukaan testaillut?
onkohan nuo miten pitkälle testattuja esim.
Stage 3 / Rised line pressure for very-high torque
applications up to 1000nm
Esim. Nimimerkki RacedieselRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
Comment