Originally posted by >Jon1<
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 tehonlisäykset vol.2
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Insomnia View PostTämähän alkoi kiinnostamaan. Onkohan tästä aiheesta enemmänkin havaintoja? Itsellä 535d:ssä DPF ja EGR delete + Cooleri ja AJ:n softa. Käry tyhjäkäynnillä muistuttaa tosiaan lähinnä jotain-70 luvun mersua. Pidin tätä automaattisesti syyseurauksena siitä että DPF on heitetty mäkeen, mutta onko asia tosiaan enemmänkin softa sidonnainen?BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Originally posted by makebm5 View PostItse ohjelmaa tehdessä mainitsin asiasta ja Tuikku antoi tuohon asiaan järkeenkäyvän selityksen miksi noin. Tosiaan ennen kun polkaisi paikallaan tuli näkyvästi mustaa nyt ei erota höyryn seasta nokea. Savuarvo oli ollut katsastuksessa 0,7 nyt varmaa lähellä nolla ja luulisi katsastus miestäkin vähemmän kiinnostavan saastelaitteiden olemassa olo kun ei savua.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Itse kävin tuossa syksyllä sigun vekottimeen ottamassa softan Motorbitilta. Auto kuitenkin vanha ja käyttö auto niin pyysin sellaista "ei ihan kaikkea irti" softaa jos toi sit kestäisikin. Autolla ajettu tuolloin 223tkm. Nyt joku 23Xtkm.
Palvelu oli ensiluokkaista ja taisi tuon jopa hänen kesälomallaan tehdä. Käytös autossa muuttui täysin ja olen ollut tyytyväinen. Ei savuta tms. (vaikka ei kai se nyt haittaisi) ja tehoalue on hyvä. EGR samalla softalla pois ja muut autossa ihan vakio rautaa. Imusarjan läpistä tais antaa jotain vikakoodia, mut nekin nollaamalla pysyy tovin pois pitää selvitellä.
242.2 / 553 oli vakio tehot penkissä.
292.2 / 642 sit jälkeen penkissä.
Vihjaisi et välijäähytin voi olla tukossa kennoista tms kun normaalia nopeemin nousi lämmöt painepuolella. Toiminut kyllä hienosti ainakin toistaiseksi.G30 530e m-sport -19.
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=407671
-
Välillä tuntuu, että kaikki muu paitsi mulkku menee päin vittua.
Comment
-
-
Onko kukaan törmännyt sinkkuturbo N57:n ahdinpäivitykseen jonka lopputulema olisi jostain 300 ja 400hv:n välistä? Eli hakusessa upgrade jolla saavutettaisiin alakierrosten toiminta vakioahtimen tasolla. Tuntuvat tähtäävän imusiiven vaihdollakin usein tuonne 400hv nurkille.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by Calypsocoupe View PostOnko kukaan törmännyt sinkkuturbo N57:n ahdinpäivitykseen jonka lopputulema olisi jostain 300 ja 400hv:n välistä? Eli hakusessa upgrade jolla saavutettaisiin alakierrosten toiminta vakioahtimen tasolla. Tuntuvat tähtäävän imusiiven vaihdollakin usein tuonne 400hv nurkille.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostKyllä Proturbon tekeleen kanssa on päästy 400hp puolelle.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by Calypsocoupe View PostJoo, mutta jos riittäis maltillisemmat lukemat, mutta haluaisi säilyttää alkuperäisen ahtimen käytöksen siellä 1500rpm tienoilla?
Mutta sitten on tietysti hinnan puolestakin hyvä vaihtoehto, Turbosystemsiltä kuulalaakeroitu hybridi.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Näin mainoksena, jos Porkkisen, eli ERIKOISMOOTTORI.fi:n viritysohjelmat ovat tuttuja, niin asennan niitä pääkaupunkiseudulla. Omassa 530d:ssä (F11) toimii varsin mainiosti. Ei savuta, jurise tai nyi, vaan vetää puhtaasti. Samoin tuossa takatuupparissa. Eivätkä muutkaan asiakkaat ole moittineet.
Ahtimista taasen voin suositella FinTurbon tuotteita. Omissa ja kavereiden Porscheissa on käytetty niitä hyvällä menestyksellä vuosikausia. (<== tuosta en saa edes provikkaa...)Myös VAG-puolella on niillä hyvä maine.
Pete
Menneet:
E36 320iT E46 320dT E91 320iT E61 525dTA M-sport F11 530 dTA '11 M-Sport
Nyt:
G31 530eXT M-Sport 0,33x E46 M3
996 turbo
Comment
-
-
Originally posted by Insomnia View PostTämähän alkoi kiinnostamaan. Onkohan tästä aiheesta enemmänkin havaintoja? Itsellä 535d:ssä DPF ja EGR delete + Cooleri ja AJ:n softa. Käry tyhjäkäynnillä muistuttaa tosiaan lähinnä jotain-70 luvun mersua. Pidin tätä automaattisesti syyseurauksena siitä että DPF on heitetty mäkeen, mutta onko asia tosiaan enemmänkin softa sidonnainen?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Ahtopaine on varmempi kun syöttöjä ei kaikki laita näkymään oikein.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
Comment