F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
Etäyhteydelläkin toteutettavissa ja huomenna kuin sattumalta asiaa P-Karjalan länsirajalle, jolloin lähempääkin tavoittaa.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Saako nopeusmitarin kalibroitua rengaskokoon sopivaksi?
Onko F10/F11 pohjan suojat samat, ja mahtaako löytyä orkkista jämerämpiä suojiamoottorin ja vaihteistojen suojaksi?
Mitään varsinaista panssaria ei tarvitse, joku 3mm pelti (tai jopa hardox) olisi vähintään tapeeksi.
7267536 BMW 5 F10 F11 Vaihdelaatikon pohjapanssari, 150,00 € | OVOKO bongattu, laitoin kysykystä materiaalista.
Bronex engine, radiator BMW 5-сеии F10 Protection Premium buy at affordable price löysin mys, mutta eivät noita haluneet toimittaa
Comment
-
Tuo ovoko:on suojalevy näyttää olevan noin 1mm alumiinia. Kuvia kun suurentaa niin näkee materiaalin ja paksuuden voi arvioida. Tuli mieleen, tuota muottina käyttäen lasikuidusta tms tekee kestävämmän. Työläs toki tehdä.Originally posted by ptl View PostSaako nopeusmitarin kalibroitua rengaskokoon sopivaksi?
Onko F10/F11 pohjan suojat samat, ja mahtaako löytyä orkkista jämerämpiä suojiamoottorin ja vaihteistojen suojaksi?
Mitään varsinaista panssaria ei tarvitse, joku 3mm pelti (tai jopa hardox) olisi vähintään tapeeksi.
7267536 BMW 5 F10 F11 Vaihdelaatikon pohjapanssari, 150,00 € | OVOKO bongattu, laitoin kysykystä materiaalista.
Bronex engine, radiator BMW 5-сеии F10 Protection Premium buy at affordable price löysin mys, mutta eivät noita haluneet toimittaa
Comment
-
Jos N57+8HP -pakettia esim. F11:sta alkaisi suunnitella swappina johonkin toiseen autoon (vaikkapa... joku vanhempi rungollinen maastoauto), niin mitä ohjauselektroniikkaa kannattaisi haalia mekaanisten osien mukaan?
Minkänimisiä ecuja bemarissa on moottorinohjain, ja komentaako sama loota vaihteistoa, vai onko sille joku oma? Ja missä nämä sijaitsee autossa?
Kenen puoleen kannattais kääntyä noiden ecujen muokkaamisen suhteen? Tehoa ei isosti tarvita, mutta kaikki turha (EGR, läpät, ajonesto jne.) eliminoitava.
Tai onko tarjolla ei-OEM-ecuja, joilla homma hoituu helpommin, mutta siten että molemmat munuaiset jää omaan käyttöön?
Voiko homman toteuttaa jollain ei-BMW-vaihdekepillä ja kaasupolkimella, jos OEM-ecut jää (muokattuna) käyttöön?
Johtosarjan joutuisi tekemään uuden, myös sen takia että saa ei-vedenkestävät osat tarpeeksi suojaisaan paikkaan, niin pystyykö orkkis johtosarjan liitinrungoista nyppimään pinnit irti, ja monenkomallisia pinnejä on käytössä, ja mistä niitä saa? Tai saako liitinrunkoja uutenakin jostain?
Ajatus siis aika alkuasteella, mutta niin oli mukava tänäänkin F11:lla ajella, että mieleen tuli useammankin kerran. että samanlainen voimalinja harrasteautossa olisi melko muikea.
Comment
Comment