Oliko ihan plug&play vaihtaa E34:sen takapenkki E32 langiin? Vai sopiiko ne edes sinne, jostain muistan lukeneeni, että sopisi - mutta mutu ei riitä nyt.
Oliko ihan plug&play vaihtaa E34:sen takapenkki E32 langiin? Vai sopiiko ne edes sinne, jostain muistan lukeneeni, että sopisi - mutta mutu ei riitä nyt.
ilmeisesti sopii paikalleen mutta e34 penkki on kapeampi.. näyttääkö sitten niin hyvälle?
ainakin kolmenelosiin on laitettu e32 takapenkkejä :think
Käy suoraan E34 penkit eteen ja taakse. Takapenkki on kapeampi. Ainoastaan selkänojan osalta sen eron äkkinäinen huomaa se kun jää selkeästi kapeammaksi. Istuin osasta tuskin huomaa jos ei sano.
Edit: Ja kyllä laitoin itse E32 langiin E34 M5 penkit.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Käy suoraan E34 penkit eteen ja taakse. Takapenkki on kapeampi. Ainoastaan selkänojan osalta sen eron äkkinäinen huomaa se kun jää selkeästi kapeammaksi. Istuin osasta tuskin huomaa jos ei sano.
Edit: Ja kyllä laitoin itse E32 langiin E34 M5 penkit.
Ok, kiitoksia. Sitten pitäis vielä se langi löytää.
Onko miten suuri eroavaisuus 740 ja 750 mallien putkistoilla muuta kuin jälkimmäisessä neliskanttiset putkenpäät. Käykö esim 740 takavaimennin 750:iin? Olikos merkitystä onko lyhyemmän vai Langin putki?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Ostin tuossa 735i -88 manuaalin, nii pari pientä kysymystä.
Auton tarinaa vähän: -99 edellinen omistaja ostanut 80.000markalla, katsastettu viimeksi 2000, ajettu leima loppuun, sitten seisontaan ja 2003 poistettu rekisteristä. Seissyt kuivassa tallissa kokoajan, öljyt ja nesteet vaihdettu seisonnan aikana pari kertaa.
Mutta sitten pahaa miinusta, että alotettu "hifistelemään", eli kojelauta raiskattu lasikuidulla, kuten kickpaneelitkin.
Saakohan tuohon samat kilvet vielä takasin? Prosecur-merkinnät ikkunoissa ja vanhan kilven numerot passaa mallimerkintään, niin ois mukava jos sais samat takasi.
Mitäköhän öljyä ohjaustehostimeen pitäs laittaa, kun ei ollut punasta eli ATF:ää säiliössä?
Ja mitenkä iso homma on kojelauta vaihtaa, tai siis eihän se kummonen, mutta onko jotain oleellisia jippoja joita pitäs tietää ennen urakkaan rupeamista?
Onko miten suuri eroavaisuus 740 ja 750 mallien putkistoilla muuta kuin jälkimmäisessä neliskanttiset putkenpäät. Käykö esim 740 takavaimennin 750:iin? Olikos merkitystä onko lyhyemmän vai Langin putki?
Ei ole väliä onko langin vai pätkän takapönttö, se on sama molemmissa. Pituusero tulee keskiosasta. Mutta ne takapöntölle tulevat putket on pienemmällä halkaisijalla 740:ssä kuin 750:ssä. Ei ole tullut rälläköityä 740 ja 750 takapönttöjä auki, että en osaa sanoa onko myös pöntön sisällä eroa...
Saakohan tuohon samat kilvet vielä takasin? Prosecur-merkinnät ikkunoissa ja vanhan kilven numerot passaa mallimerkintään, niin ois mukava jos sais samat takasi.
Kyllä saa, mikäli kyseinen rekisteritunnus on vielä vapaana.
Mitäköhän öljyä ohjaustehostimeen pitäs laittaa, kun ei ollut punasta eli ATF:ää säiliössä?
Pentosiinia, eli CHF:ää. "CHF 7.1 hydraulic fluid. For all cars with H 31 system and recirculating-type self Levelling suspension with single oil tank in the engine Compartment. (BMW 7 Series E32)". Löytyy mm. Febi-Bilstein valmistamana 1L purkeissa Motonetistä: Linkki
...Saakohan tuohon samat kilvet vielä takasin? Prosecur-merkinnät ikkunoissa ja vanhan kilven numerot passaa mallimerkintään, niin ois mukava jos sais samat takasi...
Tosiaan onnistuu jos kyseinen tunnus on vapaa. Jos haluaa varata sen itselleen, niin varmaankin onnistuis niin että kysyy asiaa trafin konttorista, ja rekisteröi auton hetimiten sille vanhalle tunnukselle. Ja jos auto ei ole sillä hetkellä ajokuntoinen, laittaa sen suoraan 'tilapäisesti liikenteestä poistettu' tilaan. Luulis tuon rekisteröinnin onnistuvan vaikkei auto olisikaan ajokuntoinen/katsastettu jos vaan paperit löytyy.
"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
Kiitos hyödyllisistä tiedoista!
Kilvet tilasin tänään, tulee vanhoilla tunnuksilla.
Jos joku kehtais laittaa vaikka privaan mulle kuvan tai linkin missä näkyy millaset on helman nostopaikat alunperin?
Edellinen tehny possuliimapaikat eteen ja takana on vielä auki nostokohta, niin ois hyvä jos näkis mihin pitää pyrkiä, että mahdollisimman alkuperäinen tulis paikasta.
Nyt vaan ahkeraa pajottelua.
Mitäs öljyä suosittelette 750i:iin?
Auto vain kesäkäytössä.
Nykyiset öljyt muistaakseni Valvoline max life 20w-50 mutta en löydä sitä myynnistä enää mistään.
Mitäs öljyä suosittelette 750i:iin?
Auto vain kesäkäytössä.
Nykyiset öljyt muistaakseni Valvoline max life 20w-50 mutta en löydä sitä myynnistä enää mistään.
Vaikka Mobil 1 5W50 tai Teboil Diamond 5W40.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
En ihan noin litkua ainakaan halua laittaa, että pysyis koneessa sisällläkin Lähinnä meinasin että onko jotain vastaavaa vielä olemassa?
Tai sitten laittaa jotkut 10w-40 niin on ainakin hieman jäykempää kun 5w
En ihan noin litkua ainakaan halua laittaa, että pysyis koneessa sisällläkin Lähinnä meinasin että onko jotain vastaavaa vielä olemassa?
Tai sitten laittaa jotkut 10w-40 niin on ainakin hieman jäykempää kun 5w
Kesä/harraste 750iL:ssä on Valvoline VR1 Racing 20W-50 öljyt, löytyy mm. Motonetistä... Tuossa valkoisessa käyttövessa 750iL:ssä on ihan "tavalliset" Shell Helix Ultra 5W-40 öljyt, hyvin on pysyneet sisällä. Ei tunnu pahemmin katoavan tuokaan litku, vaikka toisin voisi kuvitella? :think
Comment