Originally posted by zener
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuosta aiheeseen liittyen megavinkit.
Allekirjoittaneella myös sama homma edessä pian. Purin koko roskan tarkastaakseni mistä vuotaa, kasasin ja nyt odotellaan tilipäivää jotta saa hommattua osat.
Itse en seurannut tuota ohjeen tekstiosaa, vaan kattelin vaan kuvat ja aloin rääppimään osia ulos autosta.
Itseasiassa mulla ei vuotanut edes kenno, vaan siihen kennoon menevät muoviputket.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by holmes View PostCheck Control herjaa.
"Getrieben teil a" tai tonnepäin.
Mitähän mahtaa meinata?
Comment
-
-
Originally posted by Syntinen View PostTässä oon harkinnu tälläistä 7-sarjalaista..
oisko risuja ja ruusuja tuosta?
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Differential lock 25%
S220A NIVEAUREGULIERUNG Self-levelling suspension
S302A ALARMANLAGE Alarm system
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror, driver lock, heated
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S464A SKISACK Ski bag
S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Armrest, front, driver/passenger
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headl.washer system/intensive cleaning
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator
S570A STAERKERE STROMVERSORGUNG Reinforced power supply
S687A RADIOVORBEREITUNG Radio preparation
S820 Nordland-Ausfuehrung
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling
S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN Additional turn indicator lamp
S899A EXPORT-FAHRZEUG Optical signalling for anti-theft alarm
S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dispatch protection pack
tuossa nyt kuitenkin osalistaLast edited by waudeville; 23-02-2014, 15:53.e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
-
osaakos kukaan sanoa mistä voisi johtua kun e32 mittaristo ajon aikana pimenee (eli viisarit ja merkkivalot tms sammuvat). ja kun sammuttaa auton ja hetken aikaa odottaa nii sillo yleensä alkaa toimimaan.Pontiac Firebird 6.6L -70 & Vw Golf IV Variant -01
ex. Ford Mustang 4.6L GT -96 convertible & Bmw E39 523i -96 & BMW E32 730iA -89
Comment
-
-
kyssäreitä kolmekakkosesta
hoi ukot. tuli hommattua puolisen vuotta sitten tommonen 730i -87 m30b30 ja jarrut oli aikas kohmeessa. tänään vaihdoin jarrupommin ja jarruongemat katos kerrasta. seuraava murhe. tyhjäkäynti aaltoilee joten onkos tuommosessa tyhjäkäynti moottori kaasuläpässä vai erikseen jossain ? JA vielä korvasin ne säätöiskarit takaa pois vakio iskareilla nyt on ongelmana ne letkut mikkä jäi yli. mitäs niille pitäis tehdä puristaa kasaan vai tehdä kierto ?
Comment
-
-
Last edited by waudeville; 18-03-2014, 00:11.e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
-
e32 735il 88
Tuota kannatako alkaa kunnostaa tasonsäätöä tuosta seiskasta kun se on poistettu käytöstä?
Alvadista sais iskareita ainaski
http://alvadi.ee/fi/kataloog/varuosa/51357/11220
http://alvadi.ee/fi/kataloog/varuosa/48533/11220
mitenhän tuo webasto kannaattaako se kunnostaa kun ei pelitä ja e85 on pelkästään käytös toimiiko edes sillä?
Kytkimen työsylinteristä ,mitä eroa sillä on esim e30 sylinteriin kun päällisin puolin samalainen mutta hintaa triplaten?e46 330xia 00
e3 3.0Sa 77
e30 325i 89 cabrio
e30 320i 88
e32 735iL 88
e30 318is 90
e28 520i 86
e30 320i 89
Comment
-
-
E30 M30 swap pistää hanttiin ja kysyn nyt varmuudenvuoksi joka puolella tätä kyseistä asiaa kun kuuluu vähän sinne ja tänne. Eli kyseessä on M30B30 moottori missä 260 getrag perässä ja ongelma on semmonen että uusi kytkin ei irrota kirveelläkään. Aluksi paketti kasattiin uudella kytkinlevyllä, uudella asetelmalla ja uudella painelaakerilla, paketti konehuoneeseen kunnes huomattiin että ei irrota millään.
Eli paketti ylös ja käsipelillä kokeilemaan että mikäs on ongelmana. Vanhalla asetelmalla ja kytkinlevyllä oli myös todella vaikea saada pakettia käsin pyörimään joten parhaaksi paketiksi todettiin uusi kytkinlevy + vanha asetelma ja tietenkin uusi painelaakeri. Moottori pudotettiin laatikkoineen takaisin konehuoneeseen, kaikki taas kiinni, kytkimen työsylinterin huolto ja huolellinen ilmaus ja ei se irrota vielläkään.
Kaikki varaosanumerot täsmää levyjen, asetelmien ja painelaakereiden kanssa. Kytkimen työsylinterit on vertailtu keskenään ja kaikki pituudet täsmää keskenään. Ainoa ero e32 ja e30 työsylintereiden välillä on rungon paksuus mutta sekään ei oleellisesti pitäisi vaikuttaa mihinkään. Kaikki siis pitäisi olla niinkuin kuuluukin.
Ehdotuksia tai varmaa tietoa mikä tähän auttaisi?
Comment
-
Comment