mitähän menee uusiksi 740 kun ei lämmöt kestä kurissa jos vähän aikaa tyhjäkäyntiä pyörii. rupeaa siis nostamaan lämpöjä. ajaessa ei mitään ongelmaa. visco kytkin(kö)?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by xpro View Postmitähän menee uusiksi 740 kun ei lämmöt kestä kurissa jos vähän aikaa tyhjäkäyntiä pyörii. rupeaa siis nostamaan lämpöjä. ajaessa ei mitään ongelmaa. visco kytkin(kö)?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by bmw911 View PostMitkäs tulpat soveltuu 750 m73 koneeseen? Alkuperäiset taitaa olla Bosch f9lcr2, mutta netin syövereistä löysin vaihtoehtoisesti NGK ZFR5F ja noi motonetin tulpat: http://www.motonet.fi/fi/varaosat/67...-sytytystulpat.
Eli mitkäs nyt olisi järkevintä laittaa sinne? Alkuperäiset boschilaiset on hankala saada tähän hätään..
Comment
-
-
Originally posted by xpro View Postmitähän menee uusiksi 740 kun ei lämmöt kestä kurissa jos vähän aikaa tyhjäkäyntiä pyörii. rupeaa siis nostamaan lämpöjä. ajaessa ei mitään ongelmaa. visco kytkin(kö)?
Comment
-
-
[QUOTE=xpro;3360761]tänään tuli pihaan tuollainen prefacelit 740 ja heti olisi pari kysymystäelikkäs. navin näyttö on pimeänä (pikkunavi) niin onko jotain tiettyä mstä vikaa kannattaisi ensimmäisenä lähteä etsimään? ennen kokonaan pimentymistä edellisen omistajan mukaan alkuun pätkinyt välillä. radio kylläkin toimii. ja myöskin puhelimen virrat näköjään satunnaisesti häviää. kaikki vinkit tervettulleita
tämäkin on tullut vaihettua. näyttö itessään ei ollu rikki vaan näytön alla olevat valot. jos sinne jaksaa jonkin patentin laittaa niin taas pelaa. patentista riippuu miten.. itsellä jäi himmeäksi. joten vaihdoin koko näytön.
Comment
-
-
[QUOTE=joonap;3368255]Originally posted by xpro View Posttänään tuli pihaan tuollainen prefacelit 740 ja heti olisi pari kysymystäelikkäs. navin näyttö on pimeänä (pikkunavi) niin onko jotain tiettyä mstä vikaa kannattaisi ensimmäisenä lähteä etsimään? ennen kokonaan pimentymistä edellisen omistajan mukaan alkuun pätkinyt välillä. radio kylläkin toimii. ja myöskin puhelimen virrat näköjään satunnaisesti häviää. kaikki vinkit tervettulleita
tämäkin on tullut vaihettua. näyttö itessään ei ollu rikki vaan näytön alla olevat valot. jos sinne jaksaa jonkin patentin laittaa niin taas pelaa. patentista riippuu miten.. itsellä jäi himmeäksi. joten vaihdoin koko näytön.
Comment
-
-
Mistä aloitan etsimään vikaa ensimmäisenä, kun kuljettajan ovi päätti olla aukeamatta ulko- ja sisäkahvasta, vaikka lukon nuppi nousee ja laskee iloisesti, kun ovet avaa kaukkarilla. Sain lopulta oven auki painelemalla ovia lukkoon ja auki useita kertoja ja sen jälkeen ovi toimi taas normaalisti. Jokin tuolla ovessa siis aiheuttaa sitä, ettei se aina aukea, vaikka lukko näennäisesti aukeaakin.
Comment
-
-
Originally posted by xpro View Postmitähän menee uusiksi 740 kun ei lämmöt kestä kurissa jos vähän aikaa tyhjäkäyntiä pyörii. rupeaa siis nostamaan lämpöjä. ajaessa ei mitään ongelmaa. visco kytkin(kö)?'96 E38 728iA vermontgrün
ex:
'96 E39 528i cosmosschwarz
Comment
-
-
Originally posted by stancedream View PostMulla oli 528:ssa kun yks kaunis päivä lähin ajelee ni sama. Aina ku joutu ees risteyksessäkään pysähtelemään niin nous lämmöt. Mutta keräs myös painetta järjestelmään(en tiedä kerääkö sulla?) nii viskokytkimen vaihdolla toimi moitteettomastieihän näiden bemareiden kanssa pärjää kun uutta osaa roppakaupalla mättämällä.
Comment
-
-
Originally posted by xpro View Postpainetta ei kyllä kerää onneksi :9 pitää tuo visko uusia ja uskon ja toivon että taas homma toimiieihän näiden bemareiden kanssa pärjää kun uutta osaa roppakaupalla mättämällä.
ps. 9tkm takana ja 1700euroa palanut konehuoneeseen 8) nyt ainakin toimii moitteettomasti, ainoa vaan että ilmastointi rällättää hieman, joku laakeri varmaan?
'96 E38 728iA vermontgrün
ex:
'96 E39 528i cosmosschwarz
Comment
-
-
Originally posted by stancedream View PostMulla oli 528:ssa kun yks kaunis päivä lähin ajelee ni sama. Aina ku joutu ees risteyksessäkään pysähtelemään niin nous lämmöt. Mutta keräs myös painetta järjestelmään(en tiedä kerääkö sulla?) nii viskokytkimen vaihdolla toimi moitteettomasti
Kun siellä järjestelmässä kuuluu kuitenkin olla se yli 1bar painetta:thinkRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
kannattaa vaihtaa syylärin korkki uuteen jos se vaikuttaa vanhalta. Se on suunniteltu luovuttamaan 2bar paineessa jottei tiivisteet luovuta, ja vanha korkki ei välttämättä enää toimikaan jos paine nousee. Halpa ja helppo keino varmistaa ettei kerry liikaa painetta.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostMillä tavalla te huomaatte tuon paineenkerääntymisen?
Kun siellä järjestelmässä kuuluu kuitenkin olla se yli 1bar painetta:think'96 E38 728iA vermontgrün
ex:
'96 E39 528i cosmosschwarz
Comment
-
Comment