Minkälainen savotta tuo imusarjan irrotus mahollisesti on tai mitää mitä erityisesti varoa/huomioida?
E38 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei ole oikein mitään sisäkierrettä mihin vetäjää saisi. Taitaa olla tosissaan Beamr:n vinkkaama koko vetarin irroitus ainoa keino tähän. Yrittelinkin jo ja kymmenen talvea ruotsalaisessa suolapaskassa lionneet pultit (e12) plus 45cm ryömintätila auton alla ei ollut oikein hyvä lähtökohta niitä auki saada.Originally posted by okko View PostNiveltä päin lyöminen on aina huono idea. Joku asentovirhe siinä on.
Vetarin päässä ei taida olla sisäkierrettä vetäjää varten. En muista.
Kuva tietty auttaisi...
Seuraavaksi täytyy yrittää kolmella 1/2" jatkovarrella pyöräkotelon puolelta vääntää.
Comment
-
Voi olla, että se on ainoa Konsti. Tosin ihmettelen kyllä, että mikä siinä voi olla, että ei luista paikalleen:think
Eihän booritukseen vain ole tullut osumaa...When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
Oletan että v8Originally posted by nobody91 View PostMinkälainen savotta tuo imusarjan irrotus mahollisesti on tai mitää mitä erityisesti varoa/huomioida?
Ikävintä minusta oli niiden suuttimen sokkien kanssa. Lisäksi se, että kaikki muovinen mihin kosket murenee
Nippa nappa se itse imusarja jää ehjäksi...
KärjistettynäWhen you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...
Comment
-
-
Joo V8, huomannut saman muovi osien kans. Taidan koittaa ilma imusarjan irrotusta jos sais putken pitämään.Originally posted by okko View PostOletan että v8
Ikävintä minusta oli niiden suuttimen sokkien kanssa. Lisäksi se, että kaikki muovinen mihin kosket murenee
Nippa nappa se itse imusarja jää ehjäksi...
Kärjistettynä
Comment
-
-
-
Joo, varmasti voi olla vaikutusta, nämä on äärimmäisen herkkiä akun kunnolle/lataustilalle, jos on akku heikossa hapessa niin voi aiheuttaa ihan mitä tahansa isompaa tai pienempää sekoilua järjestelmiin vaikka laturi toimisikin... terv. nimim. kokeiltu on.Originally posted by Dramador View PostAkun jännite 11.86V, onko entinen? Vaikutusta vikakoodeihin?
Comment
-
Onko 740d:eetä varustettu 'one touch start':il?
En nyt jaksa WDS tutkia, kun ei missään selaimessa täysin toimi
Äkkiseltään googlattuna taulukko sivult 26 @ http://www.e38.org/EWS.pdf viittais että on.
edit: ja sama taulukko kuvana:
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
Hyvä stoori, onneks luinOriginally posted by camshaft View PostJoo, varmasti voi olla vaikutusta, nämä on äärimmäisen herkkiä akun kunnolle/lataustilalle, jos on akku heikossa hapessa niin voi aiheuttaa ihan mitä tahansa isompaa tai pienempää sekoilua järjestelmiin vaikka laturi toimisikin... terv. nimim. kokeiltu on.
E60 525iA -03
ex E36 323iA -96
ex E34 518i - 91
ex E32 730iA -91
ex E38 740iA -94
ex E39 520i -96
Comment
-
En tiiä onko mitään apua mutta kokosin tommosen pikapikaa. http://mankeli.dy.fi/bmw/1_Yleiset%2...pro%209-98.pdfOriginally posted by aae30 View PostOnko 740d:eetä varustettu 'one touch start':il?
En nyt jaksa WDS tutkia, kun ei missään selaimessa täysin toimi
Äkkiseltään googlattuna taulukko sivult 26 @ http://www.e38.org/EWS.pdf viittais että on.
edit: ja sama taulukko kuvana:
[IMG[/IMG]F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Otin olka-akselin irti uudestaan ja tarkistin boorit. Vähän alkoi myös epäilyttämään, koska se kävi yhdessä välissä narinahelan irroituksessa eräässä firmassa, joka myös yritti palauttaa sen jarrukilpi täysin vääntyneenä. Ehkä pudotettu lattialle tai jotakin. Että olisiko saanut sitten jotakin osumaa sinne booreihin sitten.Originally posted by okko View PostVoi olla, että se on ainoa Konsti. Tosin ihmettelen kyllä, että mikä siinä voi olla, että ei luista paikalleen:think
Eihän booritukseen vain ole tullut osumaa...
Ne olivat ok. Pesin molemmat puolet wd-40:llä ja hammasharjalla. Kunnolla vaseliinia lopuksi. Ja menihän se piru sitten loppujen lopuksi tarpeeksi sisään, että sai napamutterilla loput. Huh..
Comment
Comment