Xenon umpiot niin oikealla puolella edessä ja takana on ne tasonsäädön anturit, takana taisi olla korjattu tanko kiinnityspaikkaansa, mutta missä edessä sen pitäisi olla kiinni? Anturista katkennut se liikkuva varsi ja ei ole tällä hetkellä kiinni missään,ja valot näyttää liian alas
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mehtojarvi View PostXenon umpiot niin oikealla puolella edessä ja takana on ne tasonsäädön anturit, takana taisi olla korjattu tanko kiinnityspaikkaansa, mutta missä edessä sen pitäisi olla kiinni? Anturista katkennut se liikkuva varsi ja ei ole tällä hetkellä kiinni missään,ja valot näyttää liian alasF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Pääsin tuossa vaihtaa bank2 lambdan jo toisen kerran ja silti herjaa. Onko piru joku vetänyt aikanaan piuhat ristiin kun edelleen ponnauttaa vikakoodin päälle? Eikös se m62 bank2 ollut se kuskin puoli?:think
Sitten vakkariongelmiin, itellä oli se vaijeri aika jumissa. Vähän sitä ramppasin käsin ja herkistelin, niin rupes toimimaan toistaiseksi. Kannattaa kokeilla.
Comment
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostPääsin tuossa vaihtaa bank2 lambdan jo toisen kerran ja silti herjaa. Onko piru joku vetänyt aikanaan piuhat ristiin kun edelleen ponnauttaa vikakoodin päälle? Eikös se m62 bank2 ollut se kuskin puoli?:think
Sitten vakkariongelmiin, itellä oli se vaijeri aika jumissa. Vähän sitä ramppasin käsin ja herkistelin, niin rupes toimimaan toistaiseksi. Kannattaa kokeilla.
Tietääkseni bank 2 on se kuskin puoli koska sylinterit 5-8.
Comment
-
-
Osaako joku viisaampi kertoa, vm. -95 740iA Lang. Onko sama perä muissa seiskoissa, vai mikä perä näissä on?
Sen mitä paskalla englannillani tajusin RealOemista, niin olisi sama perä kaikissa E38 johon taas en sinäänsä oikeen usko? :thinkAudi A7
EX MM:X5, 2x E60, 3X E36 Cabrio, 3XE46, 4 X E38, 6 X E39, 7 X E36, 3 X E34 jne.
Comment
-
-
Originally posted by jonis93 View PostOsaako joku viisaampi kertoa, vm. -95 740iA Lang. Onko sama perä muissa seiskoissa, vai mikä perä näissä on?
Sen mitä paskalla englannillani tajusin RealOemista, niin olisi sama perä kaikissa E38 johon taas en sinäänsä oikeen usko? :think
Mutta realoem:stä näet kyllä sen oman autosi perän tiedot.
Ainakin on ollut seuraavia välityksiä: 2.65 (740d), 2.81 (750 JPN), 2.93 (740i M62), 3.08 (730d) 3.15 (740 M60/750 M73 EUR), 3.23 (728 manuaali), 3.38 (725tds)Last edited by BeamR; 16-10-2017, 08:24.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Jauho View PostOnkos normaalia että matka-ajossa lämmöt seilaa 91-104 asteen välillä vai merkki jostakin? Menee luuppina noiden arvojen välillä.Last edited by Muurahainen; 22-10-2017, 14:56.
Comment
-
-
Originally posted by Jauho View PostOnkos normaalia että matka-ajossa lämmöt seilaa 91-104 asteen välillä vai merkki jostakin? Menee luuppina noiden arvojen välillä.
Tuo vaihteluväli kuulostaa mun korvaan aika isolta (riippuen tietysti moottorityypistä ja vuosimallista).F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostRiippuu vuosimallista ja moottorista, esim M73TU facelifteissä on 105 asteinen termari ja käy 102-108 välillä. Pre-fl -autoissa on 95-asteinen termari, käy 92-98 -asteisena.
Tuo vaihteluväli kuulostaa mun korvaan aika isolta (riippuen tietysti moottorityypistä ja vuosimallista).F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostM62 koneissa on sähkölämmitys termostaatissa jolla saadaan termostaatti aukeamaan aikaisemmin konetta kuormittaessa. Näissä lämmöt on kaikkea 90-110 välillä.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostSama toiminto on M73-koneessa, mutta vaihteluväli on silti EHJÄSSÄ koneessa tuo mainitsemani. Eli näköjään on konetyypilläkin väliä.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Kyllä ehjässä m73tu koneessa lämmöt pysyy siellä 102-107 salavalikon mukaan normaalisti. Sähkötermarilla voidaan kuitenkin ohjata se auki kuormituksesta riippuen. Reippaammissa kiihdytyksissä laskee lämpöjä, sekä kaupungissa pienillä nopeuksilla ajaessa pakottaa myös auki, silloin lämmöt yleensä siellä 90 asteen paikkeilla.E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex |
Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä
RikunAutofix.fi
Comment
-
Comment