Tämä alkaa kyllä juuri näillä sahaavilla keleille konkretisoitua. Aina kun mahdollista niin kannattaa sisälämmitin suunnata kuskin oveen
Pysyvämpää ratkaisua jos haluaa niin ovet ja lukkomekanismit täytyisi saada kuivaksi ja sitten puhdistaa 20 vuotiaat rasvat pois ja voidella kaikki liikkuvat uudella rasvalla. Mielellään jollakin sellaisella joka ei jäykisty kylmässä mutta ei myöskään valu tai haihdu pois.
Auto alkanut tekemään nyt sitä että välillä hälytin alkaa huutaan itsestään. Saako ovet avaimella lukittua siten että hälytin ei mene päälle?
Vaikka laittaa avaimella lukkoon niin ledi alkaa vilkkua koelaudalla...
Vituttaa lun yöllä alkaa kuuluun uliulia pihalta
Nyt 4 tai 5 kertaa tehnyt tuon parin kk aikana.
Voisko johtua siitä kun kuskin ovi on aika solmussa?
Auto alkanut tekemään nyt sitä että välillä hälytin alkaa huutaan itsestään. Saako ovet avaimella lukittua siten että hälytin ei mene päälle?
Vaikka laittaa avaimella lukkoon niin ledi alkaa vilkkua koelaudalla...
Vituttaa lun yöllä alkaa kuuluun uliulia pihalta
Nyt 4 tai 5 kertaa tehnyt tuon parin kk aikana.
Voisko johtua siitä kun kuskin ovi on aika solmussa?
Huutaako häly omiaan jos painat kaukosäätimellä ovet lukkoon ja sitten perään toisen kerran?
Olettaen että tommonen möykky kattoverhoilusta löytyy, eli sisätilojen liikentunnistin.
DIS:llä näkee kätevästi mikä anturi aiheuttaa hälytyksen. Omassani se oli konepellin anturi joka oli säätönsä puolesta ihan rajoilla tunnistaako pellin olevan kiinni vai ei. Pieni toppaus peltiin anturin kohdalle niin ei ole tullut turhia hälyjä vuosiin.
e38 730i M60b30 koneella. Alaväännöt hukassa. 2800-3000rpm kohilla tuntuu selvä raja josta lähtee vetämään paremmin. Aiheuttaako Nokka-akselin tunnistin näissä myös tällaista?
Myös tyhjä käynnillä kone tärrää niin että tuntuu ärsyttävästi sisälle. Kierrokset heittelee 680-730 välillä. Ihan kuin ei kävisi tyhjäkäynnillä kaikilla. Heti kun hiemankin nostaa kierroksia niin tärinä loppuu.
Puolat ja tulpat putsattu.
Jostain syystä Inpalla en pääse näkemään erikseen jokaisen pytyn rough/smoothnes arvoja??? Onko niin että näin vanhasta ei noita tietoja saa ulos samalla tavalla kuin uudemmissa?
Eli mikä tällaisia oireita voisi aiheuttaa? Auto ostettiin n1kk sitten niin oli vikakoodi lambdoista, mutta ei ole mitään vikakoodia tullut sen jälkeen takaisin kun ne poistin.
Mitä siis menee vaihtoon? Termostaattiko vai joku anturra?
Olisko vikakoodia kans? Tuo tekstinpätkä on loppupäästään vieras, mutta viittaa kyllä vahvasti ihan moottorin termariin, joka on sähköohjattu. Uusi termari ja vika poistuu.
Olisko vikakoodia kans? Tuo tekstinpätkä on loppupäästään vieras, mutta viittaa kyllä vahvasti ihan moottorin termariin, joka on sähköohjattu. Uusi termari ja vika poistuu.
Comment