Originally posted by BeamR
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by rocroc View PostJuu olet oikeassa, tuo 750i on kyllä muikea peli stepillä, todella vaivaton ja kiva ajaa, mutta automaatti+2,8... nojåå.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostLähinnä mää sitä, että ei tohon seiskan isoon ja massiiviseen koppaan oikein sovi manuska, kun ei se ole millään tekniikalla mikään urheiluauto. Oli mosa mikä tahansa niin IMHO se on parhaimmillaan automaagina.MB W204 200cdi -08 -Käyttis-
MB C124 E 320 coupe -93 -Odottaa museointia-
MB W906 Sprinter -16 -Reissussa-
Suzuki Vitara 1.6 -91 -Aura-auto-
Comment
-
-
Manuaaliin itsekkin luotan enemmän ainakin bemarissa, pitkään olikin periaatteena että mersu automaattina, bemari manuaalina, ( mersu+manuaali = paholaisen keksintö ) nyt eka autom bmw 750i, toistaiseksi tuntuu hyvältä, toki harrasteautossa ei niin haittaa vaikka seisontapäiviä tulisikin.
Mutta sitten aiheeseen:
Mistäpäin kannattaa alkaa etsimään bensanhajun aiheuttajaa 750:ssä raaka bensanhaju tulvahtaa kun kylmänä starttaa auton, haisee jonkun minuutin, sitten haihtuu, tulee konepellin alta, tankki onkin autoon jo uusittu, bensaletkut tietysti ois selvä paikka, mutta onko muita? lämpimänä ei tuoksahtele.Last edited by rocroc; 26-11-2011, 19:00.
Comment
-
-
Originally posted by rocroc View PostMistäpäin kannattaa alkaa etsimään bensanhajun aiheuttajaa 750:ssä raaka bensanhaju tulvahtaa kun kylmänä starttaa auton, haisee jonkun minuutin, sitten haihtuu, tulee konepellin alta, tankki onkin autoon jo uusittu, bensaletkut tietysti ois selvä paikka, mutta onko muita? lämpimänä ei tuoksahtele.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostTaas hermoja kiristelee. Uudet OEM munuaiset ei istu/kiristy millään konepeltiin. Heiluu suuntaan ja toiseen eikä ole pellissä asti kiinni vaan kädellä kun työntää niin varaa olisi mennä syvemälle/kireälle. Kyllä ne nyt kiinni pysyy mutta silti ovat löysällä. Missä vika?
Täytyy varmaan laittaa jotain solukumiteippiä ympäriinsä jos ne kiristyisivät paremmin jos ei parempia ehdotuksia jollain ole???:think
Comment
-
-
Tuossa viime viikolla kyselin tuosta abs valosta. Pääsin perjantaina vikakoodit lukemaan, tälläistä antoi: 25 - unknow fault code (25 vikakoodi muistaakseni meinasi stop / brake switch:ä) 6 - etuoikea renkaan nopeusanturi, 32 etuoikea renkaan nopeusanturi. Ei tuntunut pelkkä vikakoodien nollaus tepsivän, käytin autoa nosturilla ja totesin, että juurikin tuo etuoikea tunnistimen piuha oli yläpäästä hieman kuoriutunut. Toivottavasti vika tässä, viikolla pääsen roveltamaan lisää, perjantaina ei kerennyt millään ennen töitä selvittelemään tuota lisää.
Mutta eipä siinä vielä kaikki, tietenkään. Seiska oli kaverin käytössä perjantai illan, ja tietysti AINOA avain pääsi johonkin hukkumaan. Tai onhan tuohon vielä tuo lompakko mallin avain, kuskin lukkopesä vaan ei sitä tottele. Onneksi huomasin, että takakontinlukosta saa ovet auki ja kiinni. Näin pääs autoon sisälle, ja virtalukko tuon avaimen huolii ihan normaalisti, eikä ajonestokaan mukise vastaan. Kaverin kanssa etittiin vielä saman illan aikana kaikki parkkipaikat yms. missä oli tuo avain taskussa pyörinyt, eihän sitä löydy. Eli uuden avaimen metsästys edessä, tuo kaukosäätö pitäisi löytyä. Ilmeisesti uuden sirullisen avaimen koodaus ei iso homma ole, hinta huhupuheiden mukaan marmoritiskillä 200e pintaan...? Onko kukaan ostanut ''tyhjää'' avainta, jonka sitten jälkeenpäin kaiverruttanut? Vai onko tuollaisissa aihioissa edes sisuskaluja mukana? Ajonestonsirua yms, mitä kaikkea tilpehööveriä siihen kuuluukaan? Vinkkejä kaivataan kaverin kukkarolle kaikista kepeimpään ratkaisuun... Kiitos!Last edited by Joudi_Action; 27-11-2011, 21:27.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostAvaimen saa marmorilta.
"Tyhjässä" avaimessa ei ole sirua ja sillä ei saa autoa käyntiin. Tämä siis jos autossa on ajonesto.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostKaikissa avaimissa on kyllä siru ja saa käyntiin, jopa siinä muovisessa.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostOtin tänään munuaiset irti ja kokosin uudelleen mutta ei, kiinnikkeet menee kiinni loppuun asti niin kuin pitää mutta jäävät löysälle kiinni. Rakoja jää sinne tänne ja heiluvat sivuttain sekä ylösalas.... Varaa olisi mennä peltiin kiinni enemmänkin mutta ei niin ei.
Täytyy varmaan laittaa jotain solukumiteippiä ympäriinsä jos ne kiristyisivät paremmin jos ei parempia ehdotuksia jollain ole???:think
Omaan autoon munuaiset joskus vaihdoin ja uudet meni muistaakseni suht kivuttomasti paikoilleen eikä heilu.
Näytät olevan Tampereelta, mulla on vanhat munuaiset vielä tallessa, jos haluat verrata niihin.
Comment
-
-
Originally posted by -MVI- View PostNe on varmasti oikean mallin munuaiset?
Omaan autoon munuaiset joskus vaihdoin ja uudet meni muistaakseni suht kivuttomasti paikoilleen eikä heilu.
Näytät olevan Tampereelta, mulla on vanhat munuaiset vielä tallessa, jos haluat verrata niihin.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostNo marmorilta haettu munuaiset Pre-facelift E38:iin. Kyllä nuo oikeat/oikea mallin munuaiset on, olen aika varma.
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostJooh, ota vehkeet mukaan nollaukseen. Ei mennyt vaihdolla...
Sama lahna makaa pihassa. Ostakee poiss!!!Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
Comment