En ole just stressannut tota asiaa koska kaiken noi autot vie joka tapauksessa, oli se sitten auto mikä hyvänsä.
Tää on kyllä pirun hyvin sanottu! Kiteyttää ajatuksen yhteen lauseeseen
"Old School"
BMW 325i cabrio -87 E30
BMW 535iA 3.5l V8 -99 E39
ex BMW 525i -95 E34, BMW 750iA 5.4 V12 -01 E38, BMW V8 cabrio -87 E30, BMW 535iA 3.5l V8 -98 E39, BMW 325i cabrio -88 E30, BMW 325iA cabrio -89 E30, BMW 520 2.0l -92 E34, BMW 316 1.8l -85 E30, BMW 316 1.6l -80 E21
olen pahoillani menetyksestäsi, mutta kerro vähän lisää: mistä, milloin, oliko jotain muuta tapahtumaa samaan aikaan, onko jotain tuntomerkkejä (esim vaikka nyt kumien merkki ja malli), kenelle voi ilmoitella jos sopivat osuu silmiin...
Vai pitääkö mennä pieksemään kaikki joilla on tuollaiset alla...
Kyllä taitaa olla parasta höykkyyttää kaikki, jolla on tollaset vanteet - ihan vain varmuuden vuoksi!
Tosiaan varastettu ilmeisesti viime yön aikana Pohjois-pohjanmaalta, Oulaisten kylästä taloyhtiön lukitusta varastosta. Takana Michelinit ja edessä Fulda-merkkiset kummit.
Mahdollisista havainnoista voi ilmoitella minulle.
X5 E70 LCI 2010 xDrive 40d - 350 hp @ 700 nm
Haaveissa X5M (ehkä Tesla Model S)
Kyllä taitaa olla parasta höykkyyttää kaikki, jolla on tollaset vanteet - ihan vain varmuuden vuoksi!
Tosiaan varastettu ilmeisesti viime yön aikana Pohjois-pohjanmaalta, Oulaisten kylästä taloyhtiön lukitusta varastosta. Takana Michelinit ja edessä Fulda-merkkiset kummit.
Mahdollisista havainnoista voi ilmoitella minulle.
no niin, nyt lienee jotain mahdollisuuksia tunnistaa jos ne ilmestyy myyntiin. Ei noita kuitenkaan ihan joka päivä ole tarjolla joten noi rengasmerkitkin auttaa jo eteenpäin.
oottekos laittaneet led rekkarivaloja? ostin canbus 3 ledin polttimot ja herjaa mittaristossa kuitenkin polttimoista... vastuksia vielä laittelemaan? jos niin mitä?
Tässä alkaa pikkuhiljaa pakkaset tulemaan niin iskee mieleen että loki/letkulämppäri olisi ihan hyvä olla. Minkälaisia lämppäreitä on foorumin porukka asentanu tuommoseen E38 750 kun defan kirjat ei ainakaan tiennu koko autosta mitään. Letku lämppärin kyllä siasi ihan kohtuudella mutta pitäisi saada selville alavesiletkun koko ja sitä on hankala mitata ilman purkua että jos joku on semmoisen laittanut niin mitat olisi myös hyvä saada.
Tässä alkaa pikkuhiljaa pakkaset tulemaan niin iskee mieleen että loki/letkulämppäri olisi ihan hyvä olla. Minkälaisia lämppäreitä on foorumin porukka asentanu tuommoseen E38 750 kun defan kirjat ei ainakaan tiennu koko autosta mitään. Letku lämppärin kyllä siasi ihan kohtuudella mutta pitäisi saada selville alavesiletkun koko ja sitä on hankala mitata ilman purkua että jos joku on semmoisen laittanut niin mitat olisi myös hyvä saada.
P.Körkkö
V12 koneesta en ole varma, mutta voisin kuvitella, että siihen pätee sama homma, kuin kasiin, eli lohkolämppäriä ei saa ja vaihtoehdoiksi jää letkulämmitin, tai säteilylämmitin. Mutta ainakin kaseissa letkulämppäriä EI pidä mennä asentamaan, koska se veden lämpötila-anturi on siellä liian lähellä, jolloin letkulämmitin sekoittaa auton luulemaan, että jo startattaessa, kone olisi lämmin, vaikka näin ei ole. Letkulämppärillä saisit siis aikaan vain käyntiongelmia.
Säteilylämmitin taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto näissä, mikäli webasto jätetään pois laskuista. En tosin ole varma, käykö kuningasmoottoriin edes säteilylämppäri, eli onko siellä edes tilaa moiselle?
Säteilylämmitin taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto näissä, mikäli webasto jätetään pois laskuista. En tosin ole varma, käykö kuningasmoottoriin edes säteilylämppäri, eli onko siellä edes tilaa moiselle?
Ei löydy edes sellaista. Eli webasto tai tallipaikka, siinäpä ne lohkolämmittimet.
Ei löydy edes sellaista. Eli webasto tai tallipaikka, siinäpä ne lohkolämmittimet.
yleismallin säteilylämmitin vaan öljypohjaan tai lohkoon öljypöhja parempi jos lämmitintä suunittelee... mut sen voin sanua et kovilla pakkasilla saa olla kauan roikassa noilla säteilylämmittimillä et on ete jotain vaikutusta.. Kaverin m5 sessa 2kpl:tta säteilijöitä ja joutuu 4h ainakin oleen roikassa et on järkevä laittaa kone käyntiin. (-20)
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Jepa je. En ole vielä kertaakaan seiskassa tarvinnut pissapoikaa, kunnes eilen meinasi olla vaaratilanteita vaikka kuinka. Ei se vaan suihki yhtään tuulilasille. Ajovaloille kyllä tulee ja reilusti. Taitaa olla noi suuttimien tukkeutuminen ihan tyyppivika.
Kuinka porukka availlut noita suuttimia? Onko ihan mahdoton tehtävä ja tilattava uudet?
Onko ajovalojen suuttimille ja tuulilasille tulevat vedet eri pumpun takana?
Uudet suuttimet schmiedmannilla näytti maksavan yhteensä n.90€, kaikki kolme yhteensä.
Jepa je. En ole vielä kertaakaan seiskassa tarvinnut pissapoikaa, kunnes eilen meinasi olla vaaratilanteita vaikka kuinka. Ei se vaan suihki yhtään tuulilasille. Ajovaloille kyllä tulee ja reilusti. Taitaa olla noi suuttimien tukkeutuminen ihan tyyppivika.
Kuinka porukka availlut noita suuttimia? Onko ihan mahdoton tehtävä ja tilattava uudet?
Onko ajovalojen suuttimille ja tuulilasille tulevat vedet eri pumpun takana?
Uudet suuttimet schmiedmannilla näytti maksavan yhteensä n.90€, kaikki kolme yhteensä.
Ota se konepellin ritilä pois ja katso onko letkut kiinni suuttimissa tai halki. Omassa oli letku irti suuttimesta ja kaikki paine meni sen letkun kautta suoraan konepellin sisään ja releboksia alas maahan. Vaikka vaan yksi letku on irti niin silti kaikki paine häviää sekä normipesusta että intensive-pesusta. Ja suuttimia on vain kaksi...
P.S. käy ostamassa uudet muoviniitit sitä ritilää varten valmiiksi, ne vanhat kun on tod näk hyvin hauraat. Uudet niitit ei maksa marmorillakaan montaakymmentä senttiä.
Ota se konepellin ritilä pois ja katso onko letkut kiinni suuttimissa tai halki. Omassa oli letku irti suuttimesta ja kaikki paine meni sen letkun kautta suoraan konepellin sisään ja releboksia alas maahan. Vaikka vaan yksi letku on irti niin silti kaikki paine häviää sekä normipesusta että intensive-pesusta. Ja suuttimia on vain kaksi...
P.S. käy ostamassa uudet muoviniitit sitä ritilää varten valmiiksi, ne vanhat kun on tod näk hyvin hauraat. Uudet niitit ei maksa marmorillakaan montaakymmentä senttiä.
Jooh. Tuli purettua. Kaikki letkut kiinni. Olivat vieläpä lämmitettävät suuttimet. Suuttimi oli kyllä kolme. Molemmissa reunoissa plus keskellä. Tehopesu toiminnolla tulee kahdesta suuttimesta lyhyt ruikkaus. Toimii siis pahimpaan hätään. Normi pesua käytettäessä ei kuulu pumpusta mitään. Ei ole edes alkuperäistä tunkkia että ottais renkaan pois sisälokarin irroitusta varten.
Jooh. Tuli purettua. Kaikki letkut kiinni. Olivat vieläpä lämmitettävät suuttimet. Suuttimi oli kyllä kolme. Molemmissa reunoissa plus keskellä. Tehopesu toiminnolla tulee kahdesta suuttimesta lyhyt ruikkaus. Toimii siis pahimpaan hätään. Normi pesua käytettäessä ei kuulu pumpusta mitään. Ei ole edes alkuperäistä tunkkia että ottais renkaan pois sisälokarin irroitusta varten.
Comment