Jep jep. Nyt on kojelauta irroteltu, puhaltimenmoottori testailtu. Yllättävän helppo homma, ei mennyt ainuttakaan asennuskaljaa, ja kirosanoiltakin vältyttiin aikas purkeleen hyvin! Hieman hommaa kyllä hankaloitti se, et piti pihalla väkertää kylmissään, vähän näppejä jäätää, ja tulihan tuossa silpastua kohmeisilla kynsillä, terävällä moralla pieni vekki peukkuun testipiuhoja kuoriessa, näitä sattuu! Ja tuota hommaa tehessä alkaa seiska Bemarinkin kabiini tuntua suhteellisen pieneltä, varsinkin kun asentajalla mittaa sen 3cm vaille 2m...
Elikkä elikkä, puhaltimenmoottori haisi jonkun verran kärähtäneelle, pyöri vielä käsin suhteellisen hyvin, kierroksen pari aina pyöräytyksellä. Mitenhän jämäkkä lie sen sitte pitää olla, että heittää tuon '' suojamodin '' päälle ja lopettaa pyörimisen kokonaan? Akulta suoralla virralla testattaessa lähti kyllä pyörimään vikinän saattelemana, mutta pyöri kuitenkin! Ainiin, ja tuo kojelauta on näköjään joskus ennenkin irti käytetty, vänkärin puolen airbagin suoja oli ainakin irrotettu ennen, verhoilusta muutenkin näki että vähä hutiloiden kasailtu, sekä A-pilareihin oli jääny pienet naarmut tuon kojelaudan irrotuksesta. Liekköhän jo puhallinta fiksailtu tms.
Mutta tulikohan nyt tehtyä ''turhaa'' työtä, että vika onkin sitten jossain muualla, vai heittääkö se tosiaan noin helpolla puhaltimen kokonaan käytöstä pois? Mitenhän tuota selvittelis tästä etiäpäin, mestarit, ojentakaa auttava ja muttereita pyöritellessä karhentunut kätenne tulokkaalle! Eli kaikki vinkit on taasen kerran enempi ku tervetulleit. Danke schön!
Elikkä elikkä, puhaltimenmoottori haisi jonkun verran kärähtäneelle, pyöri vielä käsin suhteellisen hyvin, kierroksen pari aina pyöräytyksellä. Mitenhän jämäkkä lie sen sitte pitää olla, että heittää tuon '' suojamodin '' päälle ja lopettaa pyörimisen kokonaan? Akulta suoralla virralla testattaessa lähti kyllä pyörimään vikinän saattelemana, mutta pyöri kuitenkin! Ainiin, ja tuo kojelauta on näköjään joskus ennenkin irti käytetty, vänkärin puolen airbagin suoja oli ainakin irrotettu ennen, verhoilusta muutenkin näki että vähä hutiloiden kasailtu, sekä A-pilareihin oli jääny pienet naarmut tuon kojelaudan irrotuksesta. Liekköhän jo puhallinta fiksailtu tms.
Mutta tulikohan nyt tehtyä ''turhaa'' työtä, että vika onkin sitten jossain muualla, vai heittääkö se tosiaan noin helpolla puhaltimen kokonaan käytöstä pois? Mitenhän tuota selvittelis tästä etiäpäin, mestarit, ojentakaa auttava ja muttereita pyöritellessä karhentunut kätenne tulokkaalle! Eli kaikki vinkit on taasen kerran enempi ku tervetulleit. Danke schön!
Comment