Heitetään tähän ennakkotietoihin että todennäköisesti 180tkm ajettu vm 97 740i olisi tulossa myyntiin farkkuun siirtymisen johdosta. Autosta korjattu _kaikki_ tyyppiviat. Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä vaikka privaan
Heitetään tähän ennakkotietoihin että todennäköisesti 180tkm ajettu vm 97 740i olisi tulossa myyntiin farkkuun siirtymisen johdosta. Autosta korjattu _kaikki_ tyyppiviat. Kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä vaikka privaan
Mittaa takakontti niin ostan pois jos perämoottori mahtuu.
Tuosta nimiongelmasta jo aiemmin mainitsin, eli jos tallennat ne numerot puhelimen omaan muistiin, niin niihin ei pääse käsiksi esim. ratin painikkeiden kautta, vaan ne on etsittävä joko sillä itse kapulalla, tai kuten minun autossani, navivalikon kautta. Minulla on sellainen mielikuva, että siellä kirjassa oli maininta, että muistipaikat 1-100 ovat puhelimen sisäistä muistia numeroille ja paikat 101-- menevät sitten sim-kortin muistiin. Jos onnistuu, niin koita tallentaa joku numero siten, että valitset sille muistipaikaksi esim. 105. Jos nyt numero näkyy mittaristossa, niin tallenna kaikki muutkin numerot, alkaen muistipaikasta 101.
Suomenkielistä ohjekirjaa näihin taitaa olla aika hankala saada, tai ainakin ne ovat kiven alla. Olen joskus harkinnut skannaavani nuo ohjekirjat ja suomentanut ne itse, mutten ole ikinä saanut aikaiseksi. Jos jostakin löytyisi suomenkielinen ohjekirja, niin voisinhan sen tännekin skannata.
paljon kiitoksia. nyt on puhelin iskussa ja tärkeimmät numerot tallennettuna SIM:lle
Mistä kannattaa hommata E38:n päälle suojapeite esim. sisätiloissa tapahtuvaa talvisäilytystä varten? Motonetissä riittävän iso peite on tuhottoman kallis, mutta Biltemasta sopivan kokoisen peitteen saa toimituskuluineen alle 45€.
Riittää, että peite suojaa pölyltä ja on läpinäkymätön.
Oulun Kärkkäiseltä ostin viikonloppuna XL kokoisen suojapeitteen 9,90€, en ole sovittanu, mutta oli muistaakseni n.5.5m pitkä.
En tiedä löytyykö verkkokaupasta
Mistä kannattaa hommata E38:n päälle suojapeite esim. sisätiloissa tapahtuvaa talvisäilytystä varten? Motonetissä riittävän iso peite on tuhottoman kallis, mutta Biltemasta sopivan kokoisen peitteen saa toimituskuluineen alle 45€.
Lähinnä pohjan pinta-ala. E39 touring n.109x109cm. Harvemmin farmariakaan lastataan kattoon asti. E38 leveämpi ja pidempi kuin e39 touring, mahdollista siis olisi tehdä isompi takakontti. Tosin e39 sedanin kontti on tosi pieni vaikka akseliväli ja raideleveys(?) sama kuin touringissa.
Eikös tuolla 80e melkein osta jo tuollaisen motonetin kasattavan "autotallin"?
Mites ton e38 takaluukun kuuluis toimia. Omassa luukku aukee avaimesta muttei ylös asti, voiko kaasujouset olla lopussa vai kuuluuko sen nousta ylös asti? Mietin lähinnä sitä et olis näin loska aikaan mukavampi availla kun ei kädet paskastuis.
Tuntuis jotenkin hölmölle et luukku vaan napsahtaa auki mut joutuu silti käsin nostamaan, melkein sama olis sit painaa se kontin napista auki. Niin auto on 740 ial - 97
Comment