Originally posted by #BMW#
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jukkis30 View PostMeneekö 225/55-16 kumit 728 vaiko onko alikokoset,entiset on 215/65F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
Tilattu i4 M50
Exät:
e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84
Comment
-
-
Ilmeisesti näissä on aika suuri ero suorituskyvyssä käyttääkö laatikon normi- vai sporttipuolta? Tuntuu ettei tolla normipuolella kulje oikein kummasti ja vaihtaa suht aikasin pykäliä, johan kummasti muuttu kun vaihto sportille. Kerkes tottua edellisen 530d:n toimintaan joka tuntu liikkuvan alaväännön ansiosta paremmin normipuolella, kierrättäminen vain hidasti menoa.
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostIlmeisesti näissä on aika suuri ero suorituskyvyssä käyttääkö laatikon normi- vai sporttipuolta? Tuntuu ettei tolla normipuolella kulje oikein kummasti ja vaihtaa suht aikasin pykäliä, johan kummasti muuttu kun vaihto sportille. Kerkes tottua edellisen 530d:n toimintaan joka tuntu liikkuvan alaväännön ansiosta paremmin normipuolella, kierrättäminen vain hidasti menoa.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by AnttiHoo View PostTerve
Toinen tapaus on sitten toisinaan päällä oleva "check brake linings"-varoitus. Paloissa on kyllä pintaa mutta voisiko ongelmana olla ne anturipiuhat paloilla? Kokemuksia?
Kiitos vaan.
Antti
Miten tuon valon saa nollattua kun on vaihtanut uudet anturin johdot mutta valo syttyy edelleen aina kun laittaa virrat päälle? Auto on e38 735 -97
Comment
-
-
Originally posted by Tepetus View PostMiten tuon valon saa nollattua kun on vaihtanut uudet anturin johdot mutta valo syttyy edelleen aina kun laittaa virrat päälle? Auto on e38 735 -97sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
No nyt on kyllä mulla silmät ristissä kun en löydä mistään tuota ilausruuvia. Missä helvetissä se majailee? Ilmausta vaille koko homma enää.
Originally posted by Ramzez View Post- Jäähdyttäjän korkki ja ilmaruuvi auki
- Säiliö täyteen nestettä
- Sytytysvirta päälle (ei käyntiin) ja lämppäri maksimiin, mutta puhallus minimiin
- Lisäilin nestettä aina sen laskiessa maksimista ja samalla pumppasin alavesiletkua siinä sivussa. Pariin kertaan koitin pumpata ylävesiletkuakin, mutta tällä en nähnyt mitään vaikutusta
- Auto käyntiin ja nestettä lisäillen sen pudotessa
- Suljin ilmaruuvin vasta, kun tuli pelkkää nestettä
- Hieman vielä lisää nestettä ja korkki kiinni
- Koeajo
- Koeajon jälkeen auto kylmäksi ja nesteen tarkistus, mahdollisesti myös lisäysNyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostSulla on vaan liian pieni mosa...sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostNo nyt on kyllä mulla silmät ristissä kun en löydä mistään tuota ilausruuvia. Missä helvetissä se majailee? Ilmausta vaille koko homma enää.
Näissä se sitten onkin ihan paisarin korkin vieressä.
Job done. Lämpiää ja pysyy lämmöt just siellä missä pitääkin. Arjen pieniä onnistumisia.
Vielä kun menis kaupaksi.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Noniin, eilen saapui matkahuoltoon uusi syyläri jonka sitten lykkäsin keulille vanhan loson tilalle. Netistä löytyikin tosi hyvin ohjeita niin suomeks, kuin lontoon kielekski ilmausohjeita, joittenka mukaan tuota sitten ilmailin ja kaikki tuntuu olevan nyt OK. 12,5l pitäs nestettä mennä, reilu 14l tuonne tuossa ilmauksessa meni, osa kun valuu yli... Ilmasin tuota aikas rauhallisesti ja pitkäjänteisesti, vänkärin nurkkakin oli tunkattuna ylös. Tyhjäkäynnillä ollessaan ei työnnä ilmausruuvista enää yhtään ilmaa, pelkkää nestettä. Kierroksia antaessa / höllätessä kaasun poijes, saattaa vähän kuplia tulla, onko tuo aivan normaalia...? Illasta ajeltiin testilenkit, lämmöt pysy normaalissa, sisälle puhaltaa lämmintä yms. Aamulla tarkistin nesteen tason kylmänä ja kaikki OK.
Vaikka porukka tuota e38 tai Bemaria ylipäätänsä on hankalaksi ilmattavaksi haukkunu, niin itellä ei tuntunu olevan onkelmia, maltti on valttia tässäkin asiassa vai oliko meikäläisellä kerrankin helkkarin hyvä tuuri näin perjantai iltasella?
Onko tuo nyt sitten valmis kovaan ajoon, vai pitäiskö noihin kaasutellessa tuleviin pieniin kupliin nyt jotenkin vielä paneutua?
Comment
-
-
Originally posted by Joudi_Action View PostNoniin, eilen saapui matkahuoltoon uusi syyläri jonka sitten lykkäsin keulille vanhan loson tilalle. Netistä löytyikin tosi hyvin ohjeita niin suomeks, kuin lontoon kielekski ilmausohjeita, joittenka mukaan tuota sitten ilmailin ja kaikki tuntuu olevan nyt OK. 12,5l pitäs nestettä mennä, reilu 14l tuonne tuossa ilmauksessa meni, osa kun valuu yli... Ilmasin tuota aikas rauhallisesti ja pitkäjänteisesti, vänkärin nurkkakin oli tunkattuna ylös. Tyhjäkäynnillä ollessaan ei työnnä ilmausruuvista enää yhtään ilmaa, pelkkää nestettä. Kierroksia antaessa / höllätessä kaasun poijes, saattaa vähän kuplia tulla, onko tuo aivan normaalia...? Illasta ajeltiin testilenkit, lämmöt pysy normaalissa, sisälle puhaltaa lämmintä yms. Aamulla tarkistin nesteen tason kylmänä ja kaikki OK.
Vaikka porukka tuota e38 tai Bemaria ylipäätänsä on hankalaksi ilmattavaksi haukkunu, niin itellä ei tuntunu olevan onkelmia, maltti on valttia tässäkin asiassa vai oliko meikäläisellä kerrankin helkkarin hyvä tuuri näin perjantai iltasella?
Onko tuo nyt sitten valmis kovaan ajoon, vai pitäiskö noihin kaasutellessa tuleviin pieniin kupliin nyt jotenkin vielä paneutua?
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostJos vain hieman viitsit nähdä vaivaa siinä ilmausvaiheessa...
Comment
-
Comment