Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rudenorth
    replied
    Eikö kellään ole tietoa noista Championin EON tulpista?

    Edit. löysin taulukon ja sen mukaan käyvät.
    Last edited by Rudenorth; 26-03-2012, 20:02.

    Leave a comment:


  • Powr
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Tuolta: http://www.ebay.co.uk/itm/BKR6EK-NGK...item35b4f9a631

    Esim. 8kpl vähän reilu 25€ kuluineen.
    Äske lähti tilaus sisään

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by Ramzez View Post
    Mistä olet tilannut? Kattelin, että Car Partsilta saisi NGK:n platinoita 11€ kappalehintaan ja noita normitulppia viidellä eurolla.
    Tuolta: http://www.ebay.co.uk/itm/BKR6EK-NGK...item35b4f9a631

    Esim. 8kpl vähän reilu 25€ kuluineen.

    Leave a comment:


  • Ramzez
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Joo, BKR6EK:t on ollu nii halpoja englannista tilata, etten oo noita platinoita nähny järkeväksi käyttää.
    Mistä olet tilannut? Kattelin, että Car Partsilta saisi NGK:n platinoita 11€ kappalehintaan ja noita normitulppia viidellä eurolla.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by Ramzez View Post
    Itse suosin Boscheja, koska ovat nuo pitkäikäiset versiot ja hinta kuitenkin NGK:ta paljon halvempi. Tietysti nuo NGK:n tavalliset tulpat ovat ne edullisimmat, mutta käyttöikä niissä 40 tkm, kun platinoilla pääsee 100 tkm. Boschin tulpille tulee hintaa joku 10€/kpl ja saa mm. KL:stä. NGK:ta olen nähnyt myytävän Suomessa 15€ kappalehintaan. Saksasta voi saada Boschien hinnalla.
    Joo, BKR6EK:t on ollu nii halpoja englannista tilata, etten oo noita platinoita nähny järkeväksi käyttää.

    Leave a comment:


  • Rudenorth
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Onko TU kone? Jos ei oo nii hae suosiolla vaan NGK BKR6EK tulpat.
    Ei ole TU, perus M62B44.

    Leave a comment:


  • Ramzez
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Onko TU kone? Jos ei oo nii hae suosiolla vaan NGK BKR6EK tulpat.
    Itse suosin Boscheja, koska ovat nuo pitkäikäiset versiot ja hinta kuitenkin NGK:ta paljon halvempi. Tietysti nuo NGK:n tavalliset tulpat ovat ne edullisimmat, mutta käyttöikä niissä 40 tkm, kun platinoilla pääsee 100 tkm. Boschin tulpille tulee hintaa joku 10€/kpl ja saa mm. KL:stä. NGK:ta olen nähnyt myytävän Suomessa 15€ kappalehintaan. Saksasta voi saada Boschien hinnalla.

    Leave a comment:


  • Ramzez
    replied
    Originally posted by Rudenorth View Post
    Kävin hakemassa seiskaan uudet tulpat ja liikkeestä antoivat rek.numeron perusteella Championin EON 1:set. Tarkastelin vielä huvikseen Autodatasta, mutta se tarjoaakin Championin RC8DMC? käypiköhän nuo nyt varmasti tuohon M62B44 koneeseen?
    Championeista en tiedä, mutta seuraavat sopivat m62 pataan:

    NGK BKR6EQUP (platina)
    Bosch FGR7DQP+ +48 (platina/yttrium)
    NGK BKR6EK (normitulpat)

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by Rudenorth View Post
    Kävin hakemassa seiskaan uudet tulpat ja liikkeestä antoivat rek.numeron perusteella Championin EON 1:set. Tarkastelin vielä huvikseen Autodatasta, mutta se tarjoaakin Championin RC8DMC? käypiköhän nuo nyt varmasti tuohon M62B44 koneeseen?
    Onko TU kone? Jos ei oo nii hae suosiolla vaan NGK BKR6EK tulpat.

    Leave a comment:


  • Rudenorth
    replied
    Kävin hakemassa seiskaan uudet tulpat ja liikkeestä antoivat rek.numeron perusteella Championin EON 1:set. Tarkastelin vielä huvikseen Autodatasta, mutta se tarjoaakin Championin RC8DMC? käypiköhän nuo nyt varmasti tuohon M62B44 koneeseen?

    Leave a comment:


  • _charger-
    replied
    m60 uudessa valleypanissa on kiinteä tiiviste.. nimimerkillä hetki sitten sellaisen vaihtaneena samaan remppaan vesipumppu, termari, pumpun vesiputkien o-renkaat (4kpl) imusarjan tiivisteet ja se valleypan vaihtoon

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by juho-85 View Post
    Itselläni ja jollain muullakin hajosi imusarjan alla oleva vesitilan kansi/tiiviste joten sen vaihtoa kannattaa harkita samalla, tosin nämä oli m62:ssa enkä tiedä onko m60 samanlainen systeemi.

    Samanlainen valleypan löytyy myös M60 koneesta.
    Tosin siinä taitaa olla irto tiiviste.

    Leave a comment:


  • juho-85
    replied
    Originally posted by Powr View Post
    Kyllä varmaankin, mutta samalla tekee ton isomman huollon kun kerta jotain sielä ronklailee.
    Ei viitti sitte taas kesällä purkaa kaikkia pois vain koska joku tiiviste vuotaa, kun ei viittiny vaihtaa.
    Itselläni ja jollain muullakin hajosi imusarjan alla oleva vesitilan kansi/tiiviste joten sen vaihtoa kannattaa harkita samalla, tosin nämä oli m62:ssa enkä tiedä onko m60 samanlainen systeemi.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by juho-85 View Post
    En ollut huomannutkaan että näissä e38:ssa on tuulilasin lämmittimet ennenkuin kävin äsken autokeskuksella varaamaan ajan tuulilasin vaihtoon.

    Toimiiko lämmitin automaattisesti vai takalasinlämmittimen painikkeesta vai mistä?

    Onneksi oli lasivakuutus omassa autossa kun tuo lasinvaihto olisi maksanut 560,-
    Automaattisesti, on saman ohjauksen takana kuin pissapojan suuttimet. Tuntuu vaan että nuo lämmitysjohdot on usein poikki tai sitten jos lasi vaihdettu niin unohdettu kytkeä kokonaan.

    Leave a comment:


  • juho-85
    replied
    En ollut huomannutkaan että näissä e38:ssa on tuulilasin lämmittimet ennenkuin kävin äsken autokeskuksella varaamaan ajan tuulilasin vaihtoon.

    Toimiiko lämmitin automaattisesti vai takalasinlämmittimen painikkeesta vai mistä?

    Onneksi oli lasivakuutus omassa autossa kun tuo lasinvaihto olisi maksanut 560,-

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎