Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Powr
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Jos kerran tulpat uineet öljyssä niin todennäkösesti pätkinyt sytytystä ja raakaa bensaa pääsyt kateille josta syystä voi olla kyllä paskana.
    Käy hakkaamassa auton alla ja kuuntele koliseeko, tai koliseeko esim takapöntössä jos ei itse katissa.

    Tulpat ja puolanhatut pitää putsata kunnolla kliinerin avulla ja kuivata hyvin, ei tartte olla paljoakaan kosteutta niin ei toimi kunnolla.
    Kiitokset!

    Painelen hallille putsaileen tulppia ja tulpanhattuja sekä koputteleen katteja

    Leave a comment:


  • Jarjestaja
    replied
    Originally posted by Ramzez View Post
    Itse tein niin alunperin kun seiskan ostin, että ostin eteen Meyle HD -setin ja nyt kesällä sitten saa luvan kaikki etupään tukivarret vaihtua Lemförderiin. Meylet kestivät vajaa kolme vuotta ja 35 tkm. Suorista alatukivarsista on kumi toisesta rikki ja toisesta erittäin haurastunut. Täristää jarruttaessa, joten reaktiotankojen puslat ja/tai pallonivelet ovat entiset. Aivan luvattoman huonot ovat hintaansa nähden. Halvemmalla olisi päässyt kun olisi suoraan Motonetistä hakenut tukivarret.
    Itse tuli laitettua säädettävä alusta niin johan rupes puslia klonksumaan... reaktiotangon puslat on nyt powerflexit ja eturukivarsiksi tuloo topranit, raidetangonpäiden merkkiä ei muista. notta saapa nährä miten ne kestää:think

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Powr View Post
    Jeps eli ei ollu remontilla muuta vaikutusta kuin kierroksia ottaa vähän enemmän. Ei silti jaksa mennä minnekkään.
    Tärisee ku pieni eläin tyhjäkäynnillä ja muutenki käy niin kuin diisseli.

    Olisko se nytte sitte hajottanu katit vai?

    Ja semmosen huomion tein että vasemmasta pakoputkesta tulee enemmän savua kuin toisesta.

    Rupee palaan käämit pikkuhiljaa....
    Jos kerran tulpat uineet öljyssä niin todennäkösesti pätkinyt sytytystä ja raakaa bensaa pääsyt kateille josta syystä voi olla kyllä paskana.
    Käy hakkaamassa auton alla ja kuuntele koliseeko, tai koliseeko esim takapöntössä jos ei itse katissa.

    Tulpat ja puolanhatut pitää putsata kunnolla kliinerin avulla ja kuivata hyvin, ei tartte olla paljoakaan kosteutta niin ei toimi kunnolla.

    Leave a comment:


  • Powr
    replied
    Jeps eli ei ollu remontilla muuta vaikutusta kuin kierroksia ottaa vähän enemmän. Ei silti jaksa mennä minnekkään.
    Tärisee ku pieni eläin tyhjäkäynnillä ja muutenki käy niin kuin diisseli.

    Olisko se nytte sitte hajottanu katit vai?

    Ja semmosen huomion tein että vasemmasta pakoputkesta tulee enemmän savua kuin toisesta.

    Rupee palaan käämit pikkuhiljaa....

    Leave a comment:


  • Morkai
    replied
    Originally posted by Powr View Post
    Sitä oli siis niin paljon että jopa venttiilien päälle oli eksynyt hieman.

    Eikai sitä sinne ihan niin paljoa kuulu
    Ruokalusikallinen löytyy imusarjasta jos on toimiva huohotinsysteemi. Kaikki enempi on vikakuvausta.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Powr View Post
    Katista ei mitään hajua.
    Bensaa riittää, mutta paineista ei tietoa.

    Tohon imusarjan takakanteen se vika liittyi koska imusarjasta tuli toista desiä öljyä kun sen pöydälle kippasin.
    Jos katti on kovin tukossa voi sekin rajoittaa kierroksia aika paljolti.

    Leave a comment:


  • Powr
    replied
    Originally posted by juho-85 View Post
    No ei kait sit niin paljon mutta kyllä ne yleensä aikas öljyssä on. Mut toivotaan että tuli tolla kuntoon.
    Toivotaan... Huomenna sen näkee ku saan sen kunnolla lämpöseks

    Leave a comment:


  • juho-85
    replied
    Originally posted by Powr View Post
    Sitä oli siis niin paljon että jopa venttiilien päälle oli eksynyt hieman.

    Eikai sitä sinne ihan niin paljoa kuulu
    No ei kait sit niin paljon mutta kyllä ne yleensä aikas öljyssä on. Mut toivotaan että tuli tolla kuntoon.

    Leave a comment:


  • Powr
    replied
    Originally posted by juho-85 View Post
    Toi on kyllä muutenkin aika yleistä näissä että imusarjoissa on paljon öljyä.

    Luulen että jossain saattaisi vielä joku vika olla päällänsä.
    Sitä oli siis niin paljon että jopa venttiilien päälle oli eksynyt hieman.

    Eikai sitä sinne ihan niin paljoa kuulu

    Leave a comment:


  • juho-85
    replied
    Originally posted by Powr View Post
    Katista ei mitään hajua.
    Bensaa riittää, mutta paineista ei tietoa.

    Tohon imusarjan takakanteen se vika liittyi koska imusarjasta tuli toista desiä öljyä kun sen pöydälle kippasin.
    Toi on kyllä muutenkin aika yleistä näissä että imusarjoissa on paljon öljyä.

    Luulen että jossain saattaisi vielä joku vika olla päällänsä.

    Leave a comment:


  • Powr
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Mitenkäs katti voi? Riittääkö bensaa tai tarkemmin sen painetta?
    Katista ei mitään hajua.
    Bensaa riittää, mutta paineista ei tietoa.

    Tohon imusarjan takakanteen se vika liittyi koska imusarjasta tuli toista desiä öljyä kun sen pöydälle kippasin.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Powr View Post
    Noniin!

    Eli ongelmahan oli se kun 740i jätti välille ja kaikki tehot katos, eikä ottanu kierroksia yli 2000.

    Tuli tehtyä vähä isompi remppa ja vaihdettii kaikkee mahdollista ja mahdotonta. Mm. se imusarjan pääty ja tiivisteitä.

    En kerinny käyttään kuin 5min, koska yks venttiilikopan mutteri on pohjapanssarin päällä ja sylki öljyä koneen päälle.

    Nytte sain kierrokset jo 4500 ennen kuin huomasin öljyvuodon.

    Oliskohan mahdollista että se vaan polttaa nytte niitä öljyjä pois imusarjasta että sen takia ei nappaa vielä kierroksia kunnolla?
    Mitenkäs katti voi? Riittääkö bensaa tai tarkemmin sen painetta?

    Leave a comment:


  • Powr
    replied
    Noniin!

    Eli ongelmahan oli se kun 740i jätti välille ja kaikki tehot katos, eikä ottanu kierroksia yli 2000.

    Tuli tehtyä vähä isompi remppa ja vaihdettii kaikkee mahdollista ja mahdotonta. Mm. se imusarjan pääty ja tiivisteitä.

    En kerinny käyttään kuin 5min, koska yks venttiilikopan mutteri on pohjapanssarin päällä ja sylki öljyä koneen päälle.

    Nytte sain kierrokset jo 4500 ennen kuin huomasin öljyvuodon.

    Oliskohan mahdollista että se vaan polttaa nytte niitä öljyjä pois imusarjasta että sen takia ei nappaa vielä kierroksia kunnolla?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    No sanoi kerran beeb ja oli sillä hyvä eli ei toiminut.

    Pitää tutkia lisää.
    Ei paljoa joutunut tutkimaan.

    Vaihdoin kieltä ja hep puhelin toimii.

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Originally posted by Rudenorth View Post
    Eikö kellään ole tietoa noista Championin EON tulpista?

    Edit. löysin taulukon ja sen mukaan käyvät.
    Hessumobiili myy "halvalla" NGK BKR6EQUP tulppaa. 11,55e / kpl

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎