E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joo kyllä 5HP18 on pohjassa poisto ja täyttö, eri tulpista kylläkin
Leave a comment:
-
Olisikohan tuossa se reikä kuitenkin öljypohjassa...Originally posted by dirtydog View Postmun e38 automaattilaatikon kyljessä on tarkastusreikä, ei tikkua lainkaan
Leave a comment:
-
mun e38 automaattilaatikon kyljessä on tarkastusreikä, ei tikkua lainkaanOriginally posted by H.Aulakoski View PostHeippa taas!
Huolettomia ja mukavia kilometrejä on BMW tarjonnut edelleenkin!
Kysymys:
Voiko vaihdelaatikon öljymäärän tarkistaa jotenkin? En äkkiseltään löytänyt tikkua konetilasta.
Leave a comment:
-
Auto käyntiin, vaihteiden läpikäynti ja täyttöproppu auki koneen käydessä, pitäisi olla täyttöaukon tasolla kunhan et katso kuumana vaan mieluummin kylmänä tai puolilämpösenä.Originally posted by H.Aulakoski View PostHeippa taas!
Huolettomia ja mukavia kilometrejä on BMW tarjonnut edelleenkin!
Kysymys:
Voiko vaihdelaatikon öljymäärän tarkistaa jotenkin? En äkkiseltään löytänyt tikkua konetilasta.
Siihen oli lämpötila-aluekkin mutten nyt ulkoa muista. Laatikon lämmöt, ei siis koneen.
Leave a comment:
-
Onko lootan toiminnassa jotain epämääräisyyttä?
Tarkistusohjeet löytyy E39 FAQ -osioista. Laatikko lienee ZFHP24?
Leave a comment:
-
Heippa taas!
Huolettomia ja mukavia kilometrejä on BMW tarjonnut edelleenkin!
Kysymys:
Voiko vaihdelaatikon öljymäärän tarkistaa jotenkin? En äkkiseltään löytänyt tikkua konetilasta.
Leave a comment:
-
Nuo topranit kestää kynäjousitolpilla ja powerflexeillä varmaan max.5000km. Suosiolla vaan ne lemförderit!Originally posted by Jarjestaja View PostItse tuli laitettua säädettävä alusta niin johan rupes puslia klonksumaan... reaktiotangon puslat on nyt powerflexit ja eturukivarsiksi tuloo topranit, raidetangonpäiden merkkiä ei muista. notta saapa nährä miten ne kestää:think
Nimimerkillä vaihdoin juuri alkuperäiset 317tkm ajetut tukivarret uusiin lemfördereihin, kun kaksi neljästä nivelestä oli päässyt väljäksi.
Leave a comment:
-
hellou taas eli antenni onkelmaa edellee...
laitanko siis tuon amp johdon joka on tuossa antennikaapelissa teipattuna tuohon uuden mankan antenni (sininen) johtoon kiinni? eli radio kuuluu huonosti... sain jo aiemmin linkin joka oli lontooksi mut en ymmärrä mis täs auton takaluukus on jokin muu mötikkä mistä irrotetaan toinen pää tuosta amp johdosta???
mites muuten jos midin ottaa pois aiheutuuko jotain vikoja tms?
Leave a comment:
-
Veikkaan että kunnolla polkaistessa taakse jää oikein tukeva "pölly"Originally posted by Latvis_ View PostKyllä se ennemmin höyryä on. Pitänee seurata tuprutteleeko pidemmässä ajossa.
Jos vedet pysyvät paisarissa en huolestuisi.
Leave a comment:
-
Onko oikein savua vai höyryä?Originally posted by Latvis_ View PostMihinkäs tuo viittaa kö vanhempien kolikasissa putkesta tulee reilusti valkoista savua? Ja tämä koneen ollessa lämmin. "Huohotinkalvoventtiilli" rikki/ tukossa? Muita oireita tässä ei savutuksen lisäksi tuntuisi olevan... :think
V8 koneet osaavat höyrytä aika hyvin jos ajellaan lyhyempiä matkoja.
Leave a comment:
-
Mihinkäs tuo viittaa kö vanhempien kolikasissa putkesta tulee reilusti valkoista savua? Ja tämä koneen ollessa lämmin. "Huohotinkalvoventtiilli" rikki/ tukossa? Muita oireita tässä ei savutuksen lisäksi tuntuisi olevan... :think
Leave a comment:
-
Kierrä lambdat irti putkista.Originally posted by Powr View PostKiitokset!
Painelen hallille putsaileen tulppia ja tulpanhattuja sekä koputteleen katteja
Ovat ennen katteja, tulee vuotoa putkeen niiden reijistä ja jos putket eivät virtaa saavat vähän hengitystä tuota kautta.
Kuulostaa pahalta mutta jos katit on kovin tukossa toimii paremmin. Helppo diagnoosi.
Leave a comment:
Leave a comment: